Agronet yrityksille
Tykkää meistä Facebookissa
Anna palautetta
Agronettiä kehittämässä
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kirjaudu
Rekisteröidy
Agronet
Keskusteluaiheet
Vapaa sana
Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »
Tavallinen aihe
Aihe
Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko (Luettu 1008 kertaa)
Perussuomalainen porvari
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12845
Profiili
Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
09.05.26 - klo:21:41
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011962079.html
Kirjattu
seegeri
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 2740
Profiili
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Vastaus #1
09.05.26 - klo:23:54
Kaupungissa ihmisen huono olla, Fatima muuta väittää.
Kirjattu
Töveli
Agronetin kehitysryhmä
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 3234
Profiili
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Vastaus #2
10.05.26 - klo:00:37
Tämäkin ongelma poistuu kun Maria Ohisalo palaa rautaotteiseksi sisäministeriksi. Myös Jari Taponen takas remmiin niin homocityn kaduilla ei vaella kuin merituuli.
Kirjattu
Perussuomalainen porvari
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12845
Profiili
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Vastaus #3
10.05.26 - klo:07:34
👍👍👍
Kirjattu
Eläkelläisviljelijä
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12206
Profiili
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Vastaus #4
10.05.26 - klo:09:00
https://www.hs.fi/feature/art-2000011871610.html
Liian kallis juttu.
Kirjattu
Perussuomalainen porvari
Mestari
Jäsenryhmäluokka:
Viestejä: 12845
Profiili
Vs: Kuriin tuo mamu- ja mustalaistyttöjoukko
Vastaus #5
10.05.26 - klo:16:32
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 10.05.26 - klo:09:00
https://www.hs.fi/feature/art-2000011871610.html
Liian kallis juttu.
Köyhälle kaikki on liian kallista.
Hupsu vanhus.
😎😎😎🎅🎅🎅
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
[
1
]
« edellinen
seuraava »