Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 4

Viestit - ToNppa

Calibroinnin jälkeen(kin) b-alueen 2, 4 ja 6 vaihteet jää nyppäähään oikein huolella, niin eteen ku taaksekin päin vaihdettuna.

Miksiköhän näin?

Vetolevy ja b-alueen pakka uusittu.
Samat oireet ennen ja jälkeen remontin.
No joo, toi on elämää nähny cabe ja tienpientareita tuolla taas pitää päästellä ja huomenna olis tarkoitus hakea teriä.
Yks ukko kehu niitä y-teriä mutta en sitten tiedä.
Kivikosketuksia tulee paljon, mutta noille vasaraterille on myrkkyä tuo pienisievä paju, kierroksia pitää olla helevetisti ja vauhti hidas jos meinaa että menee.
Siinähän se kysymys jo tulikin. Kumpia porukka käyttää ja miksi?
Eipä vaan tahdo löytyä...
Juu ihan tavallista vinssiä oonkin kattellu...
Ovat vaan vähän kivenalla.
Uuttakaan ei raaskisi ostaa kun käyttö on aika vähästä loppuviimein.

Itseasias tuollaista puoliautomaattia ei oo kyllä ennemmin vastaan tullutkaan.
No joo, siinä nyt olis voinut käydä huonomminkin.
Semmoinen tuos olis tarjolla.
Onko tietoa miten noin muuten on toiminut?

Onkos kellään kokemuksia moisesta vehkeestä?
Niihän se oli, että se oli se parkin sulake mikä oli menny.

Noh, joka tapauksessa kiitos kaikkille keskusteluun osallistuneille!
Vaikuttaisko se mittaritauluunki?
Tuli tuossa pimeillä korpiteillä semmoinen ongelma vastaan että, työvalot ei toimi.
Ei etu eikä takatyövalot, samoin mittaritaulun valot ei toimi, muuten kaikki pelaa normaalisti,
merkkivalot palaa kyllä ja kaikki mittarit.
Sulakkeet ja releet on ok.

Ajattelin kysäästä jos vaikka joku osais sanoa suoralta kädeltä, ennenkö sen kummemmin alakaa vikaa ettimään??

Kone on 2001 mallin 6650 hitech ykkönen.
Sulakehan se vaan oli!
Pitää huomenna kattua vähän mikä siinä on.

Näin ku sitä asiaa ajattelee niin jos ei ole joku sulake poksahtanu niin sitten joku liitin ei yhdistä.
Tuskin mitään sen suurempaa.
 6650 HT1 siis, virrat tuloo koje tauluun ja muualle hianosti muttei pilarinäyttöön eikä edes yritä startata.
'
'Mikä helevetti tuota nyt taas vaivaa?!
KOKEELE MITATA AKKU!!! :D
Jop joo!
Uusi akku ja johan pelaa.

Tokikin metrin ajon jälkeen ei liikkunut mihinkään, mutta kyllä käynnisty ja kävi hienosti.
Oli ne kytkinpolkimen katkaisinhässäkät vähän miten sattuu.
Niitä kun siinä pikkuusen käänteli niin katos vikakooditkin ja alko toimimaan niinku ennenki.

Mutta kyllä mäjähtää komiasti nyt käyntiin, oli ennemmin kieltämättä kyllä aika laiska pyörittämään.
Sivuja: [1] 2 3 4