Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - ltr

Piedrolle ja muille alalla toimijoille kysymys et miten onnistuu new holland autocommand ja case puma cvx moottoreiden ohjelmointi ja miten vaihteisto reagoi asiaan? Siis cnh portaattomista kysymys.

En ole minkään sortin asiantuntija, mutta Pumat (myös pienemmät) pelittelee hyvin yli 300heposen tappitehoilla ja New Hollandi tykkää rajata vaihteiston läpi kulkevan mitatun momentin huomattavasti alemmas. Rauta on sama softa ei ja etuplaneetat on vahvemmat Puma 210 / NH T7060 ylöspäin.
Paineen näkee ihan mittaristosta, jolle se tieto taas tulee laatikon omalta anturilta. Rajoitus on sähköinen kyllä.. Löytyy muuten uudesta vm.2012 Directistä myös missä on se uusi laatikonohjaus  ???
Mitä maksoi ylivoimalan ohjelmat? niillä ei näytä julkista hinnastoa olevan.
Voisitko rehellisesti kertoa että edustat LTR:ää?  ::)

Muista en tiedä, mutta minä edustan.
Sen verran voin auttaa asian selvittämisessä, että moottorinohjaimesta se ratkaisu ei löydy.
Sivuja: [1]