Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Jack

Totta toinen puoli ala-pertin kirjoituksessa.. samassa työssä samalla koneella samantehoisten  6 ja 4 pyttysen polttoaineen kulutus on kyllä samaa tasoa. ei tule voima 6 seekaan ilman löpöä. sitä ihmettelen jos katepillari virityksinen 150hp kuutonen on sähäkkä verrattuna "tappiin" viritettyyn 4 seen kannattaa laittaa kokeilla töissä sitä eikä tyhjää konetta liikkeen pihalla ;) eri asia on kun aletaan puhua 200+ kuutos koneista sitten tippuu nelonen kyydistä tai otetaanhan uudesta fergusonnista 370hp ja nelonen samalla viritys asteella olisi 235 heppanen...
 
Tuli puolitoista vuotta sitten 141 advance eikä ole tullut kaduttua. Kulkee hienosti tienpäällä (jouset edessä ja hytissä). Jaksaa vetää yllättävän hyvin nelos koneeksi, keväällä kylvökoneen veturina (4m rapidi)  syksyllä perässä 20 kuution viljakärrit eikä ole vielä tarvinnut naapuria päästää mäessä ohi. Ennen kylvetty 6 pyttysellä piristetyllä nh lla molemmissa tietenkin omat hyvät ja huonot puolensa. 53 ajellessa kierrokset on 2300 paikkeilla. Vikoja ei ole ollut muita 400h kohdalla pakosarja vuosi lohkon välistä (vaihdettiin takuuna) ainut puute on ollut että jossain tietyssä työssä olisi kaivannut vähän pikavaihteita lisää (joita nyt viimein saatiin) Ainakin omasta mielestä 141 olisi parempi vaihtoehto kuormainkäyttöön.
Sivuja: [1]