Vapaa sana / Vs: parvekkeet!
: 21.06.26 - klo:01:32
Eikös se kivinavetan päähän lasiparveke sopisi? Sieltä mukava tiirailla kun iltapäiväkahvia juo. Tulee sellainen näppylähanska-toimitusjohtajafiilis jota Eemelikin kahdehtii.
Jonku häätyis vielä kertua teku älyle, notta seppputeukseen ei voi luottaa... 🎅
Tää on sitä Venäjän aiheuttamaa harhautusta jota Paja harjoittaa.
Vähän niinkuin miehet häviävät vihreistä ja Vasemmistoliitosta?
Metsäliitto pisti vaneritehtaan kiinni.


mutta oishan se pikkasen outo asia jos kepu olis äärioikeiston kanssa samaa mieltä.