Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: nh 6070 vm 2010 tarkotus ostaa,mitä vikoja?
: 26.12.12 - klo:17:26
Niinon,ne muut onkin täydellisiä.
Eikös NH 6080 ole aikalailla vastaava kuin tm 150-155, vastaavan kokoisella etuakselilla(uudempi) ja rc/pc 18+6 / 19+6 vaihteistot tm perua.
6090 taitaa sitten perän järeyden puolesta vastata tm 165:sta.
6070 ehkä heiveröisempi etuakseli kuin 6080/6090, perästä ei muista, vähän mutua nämäkin.... ??
Sitten 16*16 vaihteilla olevat ovat tsa perua, joissa perä voi ujeltaa, rc/pc lootissa ei perä huuda, eikä ehkä jarrutkaan toisin kuin tm:ssä(fiat).
Laittakaas äskeiset tiedot korjaten......
T6080 vastaa jo perältänsä tuota 165:sta. Navat on ollu monella huolen aihe,mut huoltomies kehotti vaihtaan öljyt joka toisella moottoriöljyn vaihto kerralla ja jos paljon ajaa tiellä,niin joka kerta.Moottori öljyt toki vaihdan 300h:n välein,elikkä napaöljyillä ajetaan se 600h ja aika paskaiset öljyt sieltä tulee yleensä.
Toi minua ihmetyttää, että jos piirilevy menee selväksi hapettumisen johdosta, että eikö sitä muka ole lakattu. Kyllä yleensä hankalissa olosuhteissa olevaa elektroniikkaa on suojattu tuolla menetelmällä.
Nythän John Deere ilmoitti, että seuraavissa traktorimalleissa luovutaan EGR-kikkailusta ja siirrytään käyttämään kiltisti AdBluta niinkuin kaikki muutkin. Tässä kannattaa nyt olla tosi tarkkana, ettei erehdy ostamaan jotakin välimallin Jontikkaa, joka on hetken päästä hyvin ei toivottu vaihtokones...
Timpalle. Mulla alkaa olla konehallissa jo kaikki muut Agrimarketin myymät tuotteet, enää toi Jonnu puuttuu. En voi taata etteikö sellainenkin sieltä vielä jonain päivänä löydy. Siksi kiinnostaa kovasti Jonnun tuotekehittely. Kyllä osuuskauppa-aate vie aivan kaiken....Etkö osaa lukea se tulee siihen DPF:n rinnalle Niin kuin muissakin vaikka vielä kehuvatkin ettei ole EGR:ää
Kohta tarvitaan peräsuolen tuotteetkin kusen kaveriksi.
Kyllä ne rinnan tulee egr ja urea kun tarpeeksi tiukalle päästönormeille mennään. Tähän asti huonoin lienee se vaihtoehto jossa
nyhdetään jäähdyttämätöntä pakokaasua nokkaakselikikkailulla takaisin myllyyn ja vedetään ruikkuenakko myöhäselle.
Halpis Pillari ja Susi diiseli esimerkkeinä.
Ei edes lämpiämistä, toisin ku Valtra risoissa ku niitä virittää...
Onks tää juttu käännetty nyt toisin päin, yhteen aikaan ainakin puhuttiin TM:ien lämpenemisongelmista??
Katos valtran risojenkin lämpöongelmat kun heitti porin ja voimaa.comin ohjelmat vidduun ja laittoi älteeärrän ohjelman samoilla tehoilla
Kun aisat laskee aiva alas niin lopussa se kiskasee ittensä aiva "linkkuun" ja ku kipittää mitan kaa sovitteille niin ne heittää n:3cm.
Saa näähä mitä tapahtuu,tämän viikon asia ollu kytemäs tuola maahantuojan päässä ja ootellaan että joku jakasais tulla kattomaan sitä.55 ei oo ku 5-6cm vinossa kun sovitelevyn laskee maahan
VAU!! Onko ollu vai tullu?Tullu ja uudet aisat odottaa tallissa... Mitään ratkeamista ei näy missään mutta toinen aisa on alempana kuin toinen.. Ja aika paska kuormaaja muutenkin mutta ei oikeen kannata sitä tuon melkein 5000h kohdalla enää vaihtaa kokonaan eri merkkiin...
Kun aisat laskee aiva alas niin lopussa se kiskasee ittensä aiva "linkkuun" ja ku kipittää mitan kaa sovitteille niin ne heittää n:3cm.
Saa näähä mitä tapahtuu,tämän viikon asia ollu kytemäs tuola maahantuojan päässä ja ootellaan että joku jakasais tulla kattomaan sitä.55 ei oo ku 5-6cm vinossa kun sovitelevyn laskee maahan