Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tuli viä mieleen, kummatko pakat on kattottu? Etu saumalta? Vai etu ja takasaumalta 4 kpl?
tuos tuo pakkojen järjestys
tuos mikä pakka millä vaihteella aktiivinen, koitas ajatuksella saakko tietyllä pakalla vaan vian, jos vika ilmenee kaikilla, mittaisin ne paineet, täyttäisin laatikon kyljessä olevan paineakun, 9 bar. ensin tietysti vikakoodit muistista, jos painemittaukseen lähteee niin 4 kpl 25 bar mittaria kylkeen, pääsee tarkistamaan kytkeytymisen paineen nousun.... eli osaava huolto kaivaa 3h tuolta hyvän diaknoosin jo esille
ei nuosta oo ropoja menny, pitääs mitata ensin paineet, tarkistaa ettei ilmaa öljyn mukana, Poskitiivisteitä mennyt joskus laatikon kylestä minkä takana solenoidit, voitelukara saattaa jumittaa, oliko kun oli pakat kädes niin pakan mäntä pohjannu? alumiinia, kuluu, jos yläreunus kuluu liikaa niin uppoaa liian syvälle ja kytkentäpaine vaikuttaa liian pienelle pinnalle siä pohjassa, näkyy pyörimis jälki jos pohjaa... tämä tekee myös repivää kytkentää, voiteluventtiilit erikseen, siä on pakoille erilliset karat siinä akselin ympärillä, kun luistattaa pakkaa niin tämä ohjaa lisää öljyä levyille.
Otappa ensin mittarin sivuilta muovista ruuvit irti ja nosta lisänäppiksen teline irti, irroita siitä johto. epäilisin että alkaa pelittämään
voiman otto käytössä kun tehontarve ylittää 15 hv lisäteho pitäisi olla käytössä, laatikon kalibrointi saattaas auttaa
Ja se tutkan irroitus ei muuta koneen max kierroksia, äläkä katso "linssiin" jos virrat päällä.
Käyppä siä nyykkäri huoltomiehen puheilla. uusilla softilla pitäis mennä yliki 50
Pytyssä lämmitys vastukset. olleet käytössä rekoissa jo useita vuosia. ja nyykkäreis on käytös egr . egr tullut uuden koneen myötä -03
Saattais vuotaa turbon akselilta öljyä...