Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Trimmy

Kiitos! Nyt selkis tuo numerointi...

Mitä siinä kirjassa sanotaan tosta kampiakselin stefan vaihdosta (vaihdelaatikon pää)? Kuinka atomeiks joutuu purkaan, jos sen meinaa vaihtaa? Kiinnostaa, kun nyt olis vaihteisto jo valmiiks irti, niin jos sen saa vaihdettua siitä päästä vaan vauhtipyörän irrottamalla, niin ei viittis jättää tiputteleen. ::)
jes! Löytyhän asiantuntijakin paikalta! :D

Ihan mielenkiinnosta kyselen ja kun varaosia tarttee (jos joskus tarttee ;D), niin olis kiva tietää mihin koneeseen hakee ja mistä tohon varaosia saa. Esim kampiakselin stefa näyttäis jonkun verran pissivän...
mahtaako olla hankala vaihdettava ja mistähän tuollasta stefaa vois hakee? Jos joltain löytyy korjausopas, missä kyseisenlaista konetta käsitellään, olen kiinnostunut ostamaan! Tuo tyyppinumero kyllä hieman kaivertaa, että mikä tuollanen 8060.02 on?

Kestävyyshän mut tuon kombinaation sai ostamaankin... Fargo on tarkoitus ottaa ihan jokapäiväiseen ajoon emännän kauppakassiksi :o , mutta kun se alkuperäinen bensakasi ei oo mikään kovin pieniruokainen ja jenkkidieseliin en ota kantaa ::)
Joo... tarkistin numeron, mutta lohkon ja öljypohjan saumakohdasta en löytänyt mitään, mutta syöttöpumpun vieressä, lohkon ja sylinterikannen saumassa, lohkoon meistattuna luki "FIAT 8060.02 *030-279290*". Eli yhä enemmän pihalla, kuin lumiukko, että mikähän tuo kone on ja mistä siihen vois onkia tietoa? :o
Moi

Sain juuri käsiini -76 mallin Fargon, johon on joskus vaihdettu iso dieselmoottori. Kone on Fiatin, rekisteriotteen mukaan 5,2 litranen suora kuutonen. Lohkossa numerosarja 4653611. Ilmeisesti fiat 1000:ssa joskus seitkyt luvulla käytetty?? ::) Kaikki mahdollinen tieto kyseisestä koneesta on tervetullutta. :)

marko.majuri@sachtleben.com
Sivuja: [1]