Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Karhotuksen vallankumous vihdoin suomessa
: 04.08.09 - klo:17:30
nyt Nivalassa Kujalassa.
Siis tuollahan ei voi mitenkään säädellä karhon leveyttä? vai voiko..
Tervetuloa tutustumaan lähemmin näyttelyssä, mutta sen verran voisin tuohon sanoa että ROC:n ja roottorikarhottimen vertailu on kuin vertailisi lentokonetta ja polkupyörää, molemmat on tarkoitettu liikkumiseen mutta hieman eri lähtökohdilla.. Hinnasta sen verran että listahinnassa on kuusi numeroa, mutta näyttelytarjouksessa yksi vähemmän.
Just... Epäilen kyllä että pitää olla kova puhumaan että näitä saa kaupaksi, siis enempää kuin muutaman esittelykappaleen maakuntiin. Koska kuitenkin 99,99 % ajaa niillä polkupyörillä ja 0,01 % lentokoneilla![]()
Hyödyt on kyllä kiistattomat mutta suuret pitää olla ongelmat roottorikarhottimien kanssa jos tähän pitää lähteä...
Hintaa on varmasti tuplat tavalliseen verrattuna, tonuttiin jopa kolminkertainen, lieneekö etuja samassa suhteessa.
Toki maajusseilta saadaan taas tukimarkat pois uudella, erikoisella härpäkkeellä.
Isot pojat puhuu sadasta tonnista. Tiedä häntä..
Ei kai sentään.... Kaks pitkää kuljetinta, noukkarit + suunnittelukulua... 35 - 45 tuommoselle keksinnölle vois olla maksimihinta kokoluokassa 9m (kolme pikkukoneen karhoa yhteen)
Itsehän olisin tehnyt tuosta semmoisen että se keräis karhon keskelle, tulis luonnolliset linjat seurata noukinvaunulla jos kiertää ulkokehiä kasaan.
RT950:ssähän (videoilla näkyvä kone) on 3 kpl kuljettimia.. ja sivulle syytävyyden ideana mahdollisuus ajaa tarvittaessa jopa 18 m samaan karheeseen ja karheiden helppo uudelleen järjestely vaikeamman mallisilla pelloilla.
Mutta olet aivan oikeassa että keskelle karhottavalla on omat puolensa ja käyttökohteensa ja uskonkin että ROC:n tuotevalikoima laajenee sentyyppisellä ratkaisulla jo lähitulevaisuudessa..
No paljasta nyt edes vähän hintahaarukkaa tai edes hinnan suhdetta perinteisiin samankokoisiin roottorikarhottimiiin
niin, ennenko sepät alkaa väsätä omia vastaavantyyppisiä koneita
mitäs tuohon nyt tarviis, noukkimia... kuljettimia... hydrauliikkaa ja kuljetuspyörät. Ei muuta
Hintaa on varmasti tuplat tavalliseen verrattuna, tonuttiin jopa kolminkertainen, lieneekö etuja samassa suhteessa.
Toki maajusseilta saadaan taas tukimarkat pois uudella, erikoisella härpäkkeellä.
Isot pojat puhuu sadasta tonnista. Tiedä häntä..
Ei kai sentään.... Kaks pitkää kuljetinta, noukkarit + suunnittelukulua... 35 - 45 tuommoselle keksinnölle vois olla maksimihinta kokoluokassa 9m (kolme pikkukoneen karhoa yhteen)
Itsehän olisin tehnyt tuosta semmoisen että se keräis karhon keskelle, tulis luonnolliset linjat seurata noukinvaunulla jos kiertää ulkokehiä kasaan.