Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
No sillä sen hintakin on 1000 alempi kuin Am sivuilla olevan VM:n.
On kyllä äkkiä katottuna kuin VM.
Tempon 2,75 pyörillä hinta 3250.
VÄÄRÄÄ HINTA TIETOA, TEMPO 275cm, molemmat sylinteri ja suuret tukipyörät sekä sileä/hammas hardoxterä MAKSAA VAIN 2452 +alv.
Sama korotetulla lumenheittosiivellä 2581 + alv.
Saako jollakin muulla tasaista jälkeä kun bergmanilla? Saman moista tavaraa samasta paikasta samaan aikaan ajettu pystykela bratisnabroitsjana temponiabamaruskilla ja bergmannilla. Bergmanni levittää paskan matoksi ja tempo levittää sen kasoiksi. Kylällä useita tempoja ja bergmanneja. Huomaa selvästi kummalla on ajettu. Jos noin paljon on menny perseeleen levitys, on vika tosiaankin siellä ratin ja penkin välissä. Eikä Joskinillakaan sen sukkelmapaa jälkeä tule kun tempollakaan. Bergmann on kuivapaskakärryjen mese, vähän kun Ventti 
Kannattaa katsoa Oltsikin kommentti, pelkää asiaa. Kaikki nykyisin markkinoilla olevat lautaslevittimet, joihin tavara tulee pienestä aukosta, levittävät tasaisesti. Isoja eroja käytännössä ei ole. Myös voimansiirrossa kulmavaihteet ovat useilla merkeillä saman valmistajan. Suurin ero on vain koneiden hinnoissa. Ainoastaa "inhimillisen" tekijän vaikutus "peltouskottavuuteen" pakottaa rahanraiskausta kalliisiin koneisiin.
Koneiden hinnat pitäisi laskea, koska raaka-aineidenkin hinnat ovat tulleet alaspäin.
Olen samaa mieltä, kun tuotankokustannukset muuttuu pitää myös tuotteen hinta muuttua. Kanattaa tarkkaan vertailla, koska on konekauppoja, joiden koneiden hinnat ovat laskeneet. Kaikessa taloudellisessa toiminnassa tärkeintä on se mitä jää käteen kulujen jälkeen. Isommat ruokaketjut "ryöstävät" joka suunnasta, sama ajatus toimii myös kone ym. tuotantotarvikemyynnissä.
messuilla oli halkaistu palkki pisti silmään että hammasrattaat oli valu pinnalla eli ei koneitettuja halpa tehdä mutta miten hyvin hammas kosketukset kohdallaan voi johtua siitä että äänekäs ja vois olettaa että ainakin uutena irtoaa metallia öljyn joukkoon kun hampaat etsivät muotoaan
Osittain oikeaa, hammasrattaat on valettu boronteräksestä ja hampaat on koneistettu. Hammasvälykset teräpalkissa pienenee, kun työlämpötila on saavutettu. Niittotyössä teräpalkki on hijaisempi kuin pyöriessään ilman vastusta. Boronteräs kovenee pinnaltaan "iskuista", minkä hampaat toisilleen aiheuttaa.