Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - nixu

Tulipahan käytyä 300km matkasta kahtomassa pohjanmaan mäki  ;)

"varikolla" näytti olevan kyömykela nyykkäri 7050. Ois ollu mukava nähä sekin mäessä.
Vanhemmista ja tehokkaammista vehkeistähän tuolla loppu välitykset kesken. Ainakin 980 ja 803 kuullosti tulevan kierrokset tapissa koko mäen ylös.

Mistähän se röpötys johtuu?  Ainakin 702 ja m135 tuntu välillä röpöttelevän.

professional motor suonenjoki
http://www.hyvakone.com/files/hinnastot/rengashinnasto_2012_traktorin_renkaat_v.pdf

Tuossahan nuita..
Ylllättävän iso hintaero mitaksessa ja continentalissa vaikka taitavat tulla samasta tehtaasta? molemmat 65km/h

Edullisimmin ollaan renkaat saatu paikallisesta autokorjaamosta, johon renkaat tulee euromasterin kautta.
Lähimmältä vianorilta ei saa edes tarjousta
Kysyppäs somero tradingilta. Tai pyydät tarjoukset renkaista vanteineen.
Taitaapa ainakin metsäkoneissa olla 20" vanteella 600/65-34.

Kuis se tuollai meni?


Etukauha ei oo vissiin ollu lukoissaan, kauha hypänny irti vauhissa. Ajanu kauhan yli ja siihen malliin.
Juttelin alkuviikolla Valtterin myyjän kanssa N sarjalaisesta ja etukuormaimesta. Hän sanoi, jotta kuormain tuetaan takasiltaan. Onko kylillä koneita joissa näin ei ole??

Tässä ei ainakaan ollu sovitteet takasiltaan asti.
http://kuvablogi.com/nayta/807843/

Minkä takia nimenomaan 4-pyttynen?

N-valmetti (121) pyörii kovin rumasti, kuullostaa kuin zetori ajaisi tiellä, mutta se onkin uusi valmet, mistä johtuu?
Onkos jossakin kuormaajassa N-vallun sovitteet takasiltaan asti, kuikessa ainakin näytti loppuvan kytkinkoppaan ;)

http://kuvablogi.com/nayta/807843/
Sivuja: [1]