Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - RRR333

Mielestäni on kehitetty aivan uusi konstruktio. Tässä tapauksessa on melkoinen hyöty saavutettu lähinnä momentti puolella, siis nelikon työ kierto on 180 astetta kuutosen 120 astetta eli mitä tekee seiska noin 102 astetta jos nelitahti kone, jos kaksi tahti niin 51 astetta. suomeksi seiska tuottaa työ tehoa useammalla sylinterillä yhtäaikaa kuin mikään muu moottori. Tämä on ollut todennäköinen syy moiseen kostruktioon. Mielenkiinnolla katselen ja kuuntelen jos tuon joskus näkisi.
Sivuja: [1]