Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Itsellä ja urakoitsijakavereilla ja minulle korjaukseen tuoduista on kaikilla haljennut kannet 6-7 th jälkeen, lienee Kubotan ominaisuus. Suurin osa kansiongelmista syntyy, kun jengi katsoo paisuntasäiliöstä vesipinnan. Paisarissa voi olla vettä, mutta syyläri tyhjä. Auttaa kun rälläköi syylärin suojaverkon yläkulmasta palan pois ja katsoo vedet syyläristä. Vetorattaiden hitsaus ollut kaikissa korjaamissani aivan luokaton, tehdashitsisauman tunkeuma puuttuu, pelkkä kupu ollut pitämässä.
743 Kubotan koneella vaatii kansiremontin n. joka 6000 tunti, kansi halkeaa. Raskaammassa käytössä "kardaanin" spooriholkkeja menee n. kerran vuodessa, niveliä harvemmin. Vakiostartti kestää n. 2 vuotta, alennusvaihteellinen paljon pidempään. Pyörien vetorattaat tahtoo pettää hitsauksistaan, voi korjata itse. Hydrauliikan "nokkapumppu" kulutustavaraa. 800 sarjan koneet jo urakointiin tarkoitettuja. Itse kyllä ottaisin jonkin pienen pyöräkuormaajan nelipyöräohjauksella, ratilla ja ovella josta noustaan-ei laskeuduta- koneeseen.
Kyllä noilla hyppykiikuilla urakointi kannattaa jättää suosiolla. Jos aiot maaurakointia on kumitelakone/dumpperi tai traktori kippikärryllä huomattavasti järkevämpi kombinaatio. Paikkoja joissa liukuohjattu kuormaaja on paras vaihtoehto on pirun vähän. Menneen talven lumia niinkuin traktorikaivurit..