Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - V182

Joo no nuo nyt oli noin 2014 vuoden  hintatason muistikuvia. Toki näkyy ikhlla olevan sama boschin korkki 107€.
Tuon vuotestin pystyy tekemään kotioloissa, haet 6kpl paluupuolelle sopivia banjolähtöjä, lähtöihin sopivaa letkua ja vaikka 0.33 limsapulloihin letkut korkeista läpi. Ruuvaat paluulinjan irti ja laitat nuo em letkut ja lähdöt kiinni paluisiin ja kone käyntiin. 30 sekunttia tyhjäkäynnillä näyttää jo syyllisen suuttimista.
 Sisun cr kone ei paljoa vuotoa salli kun jo antaa hälytyksen.
Yleensä suutinvika ilmenee vedon jälkeen moottorijarrutuksessa eli kun syötöt on nollilla, järjestelmä tarkkailee kiskon painetason laskua.
Suuttimet pystyy vaihtamaan itse. Niille on oma kiristysohje jotta sivusyöttöputki istuu kunnolla suuttimen kylkeen.
Tuo mprop venttiili on siinä korkeapainepumpun päällä noin sytkärin kokoinen mötikkä johon tulee töpseli kiinni, niitä ei ole ainakaan saanut erikseen agcolta mutta ylivakerin dieseliltä löytyy.
Ja sitten vieltä korkeapainekiskon päästä löytyy ylipaineventtiili, noin satasen osa.
Ylipainekorkkivika yleensä ilmenee kun kuormitetaan moottoria kunnolla.
Ja onhan noista korkkaripumpuista katkeillut jousia ja pätkät löytyy juuri tuolta ylipainekorkin päästä.
Sivuja: [1]