Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Motokuski

Tuli tuossa vaan mieleen että huoltomies varmaan osais kertoa ja laittaakkin sulle sen liittimen jos haluat ???
Niin ja ihan olemalla nössö ja lukemalla käyttöohjekirjaa tuo asia pitäisi selvitä.
Saman sukupolven neloskoneiden käyttöohjekirjasta tieto ainakin löytyy..
Ei siihen huoltomiestä tarvita, mulla ei vaan tuo ohjekirja ollut eilen käsillä niin sillä piti täällä kysellä. Eikä siinä kyllä vapaasta paluusta mitään lukenutkaan kun tänään kahtelin. Pitää vaan huomenna käydä oikeilla kierteillä oleva kaksoisnippa hakemas niin saa laittaa pikaliittimen kiinni! Kiitoksia.  :)
Mitenkä on 6000-sarjalaisissa vapaa paluu toteutettu, mihin saa laitettua? Tarvis omaan laittaa että pääsis paalaimen etteen.  8) Netistä koitin kuvia ettiskellä mutta ei löytyny.
No joo. Sama itelläkin ekana tuli mieleen, kun tuntus olevan tyyppivika noissa. Mut tuo vähän epäilyttää kun valo palaa vaan tyhjäkäynnillä lämpösillä ööleillä, eikö anturivika tekis tuota kierroksillakin ja kylmillä öljyillä? Lisäksi suunnanvaihto tuntuu vähän turhankin löysältä, oisko osaa tai arpaa samaan hommaan? Vai pystyykö tuota suunnanvaihdon herkkyyttä säätämään jostain?
Talvella tuli taloon tuollanen edellämainittu Jontikka. Nyt on välillä raskaamman ajon jälkeen taulussa palanut tuo kytkimen toimintapaineen varoitusvalo, nimenomaan tyhjäkäynnillä. Kierroksia nostamalla häviää. Kylmillä öljyillä tuota ei tapahdu. Laatikkoöljyt ja -suodattimet eilen vaihdettiin mutta tuntuis että ei niistä ollut kiinni. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa tuosta, mistä mahtaa johtua ja enteileekö kallista remonttia?  :o
Sivuja: [1]