Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Raynor

Niin joo voa toimii normisti ja lingotessakaan huomannu mitn.
Kone on 8400 -01

Starttaa sammutin päällä niin kuuluu ylimääräisiä kolinoita/rohinoita, voiskohan olla ulosottoakselin laakereis jotain. Noh koneen pyöriessä paikallaan kuuluu toisinaan vaimeaa rohinointia jostain penkin alapuolelta noin ja nyttemmin kuuluu myös jotain ihme huminaa. Hydepumppua testattu ja antaa oikeet paineet kyllä eli siinä ei pitäis olla mitään eikä se ääni sen kohilta kuulukkaan.

Jos tuon joutunee katkaseen niin onkohan arvokaskin paukku..
ainakin valtran korjaamokäsikirja sanoo, jotta öljyt astiaan, kardaanin alta suoja pois, laippaliitos auki, laippa mäjellen ja tiiviste meisselillä vääntäen irti, myös o-rengas poistetaan, jos asennettu. uusi tiiviste ja o-rengas öljyten paikalleen ja kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
No joo ei tuo sitten niin pahalta kuulosta, täytynee vuoden vaihduttua rueta vaihtamaan. Kiits tästä!

Näyttäs tuo kardaanin päässä oleva stefa vuotavan, ei ole lukollinen versio ja olkatapeissa on vain 3 pulttia eli sitä vielä heikompaa versiota :P. Niin tuota aattelin kysästä onko paha ite rueta vaihtamaan tuota stefaa, että saiskohan sen tehtyä ihan perus työkaluilla ja mitään ulosvetäjää ei löydy?

Osta allekirjoittaneelta koko akseli.. meillä kardaanin pää pitää.... mitä ny vähän navoista tulee hopea puuroa. .. 
Kiits mut ei kiits, ajelee Stefan vaihdon jälkeen sen minkä ajelee ja vaihtaa Danaan jos tuo nyt leviää.
Näyttäs tuo kardaanin päässä oleva stefa vuotavan, ei ole lukollinen versio ja olkatapeissa on vain 3 pulttia eli sitä vielä heikompaa versiota :P. Niin tuota aattelin kysästä onko paha ite rueta vaihtamaan tuota stefaa, että saiskohan sen tehtyä ihan perus työkaluilla ja mitään ulosvetäjää ei löydy?
Onko kellään muulla ollu vastaavata "onkelmaa" tai ainakin siltä tuntuu (ainakin ihmetyttää) kun ei muissa traktoreissa oo tuommosta joilla on tullu ajeltua.
Elikkäs 8400 vm 2001 ja pyöreällä kojelaudalla, siinä palaa tuntimittarin valo aina oli se sitten käynnissä ilman parkkeja tai sammutettuna avain virta-asennossa.
Ainakin kun mitä muilla ite ajellu nii vaatii laittaa parkit päälle ennenko tuntimittarin valo syttyy... Kai tuo jonkunlainen vika on johdotuksissa?

Kiits jo etukäteen

Edit. Nii ja kerran ko laitoin virrat päälle ni pyyhkiä vetäs kerran omia aikojaan  ;D
Sivuja: [1]