Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2

Viestit - Vallu97

Onko kellään tietoa otsikon mukaisesta toimenpiteestä? Levyt vaihdettu ja ohjekirja sanoo että aika usein pitäisi säätää. Eli siis kytkentävoiman säädöstä kyse.
Jäi jutun selvitys kirjottamatta: tehas kunnostettu Stana vanhan pumpun tilalle ja alko toimimaan. Pumppu särkyny vissiin ilmasta, imuputki oli tosi huono.
Meillä on 151 advance, kerran vaihettu yks keskilohkon kara ja lauhutin kertaalleen. Molemmat vissiin melko yleisiä juttuja noissa?
Mikäs vallumiestä ahistaa muutossarjoissa. Laadukkaat sarjat pelaa luotettavasti ilman radiohäiriöitä ja originaali ulkonäkö säilyy alkuperäisillä umpioilla.

Muutossarjoissa ei itessään mitään vikaa, valmetin umpiot on vaan umpisurkeat
Joo kyllä mä tiiän mistä niit lamppuja saa, kuhan tässä kyselin että mikä malli sopii tuonne vallun katon rajaan. Nuissa uudemmissa on noi neliöt alkup. valot mut ne mitä esim ikh myy ne suorakAiteen(anteeksi enkan viestin virhe johon tuo stanan skännä jo tarkertui :D) on 6000 ja 8000 sarjalaisten ja vanhojen T vallujen alkup. Valojen malliasia. Käykö ne kumminkin tohon uudempaan? Ja tosiaan, jos jollakulla on tietoo mistä saa semmosia vähän sirompia xenoneja ulkosella ballastilla et ne kävis tohon alkup. valon tilalle niin saa linkittää sivustoja.
Vai käykö ne suorakiteen muotoiset ledit tuohon? Halvmatkin sais olla..
Mistä sais tuohon T151 valluun käypiä valoja. Uusissa koneissa on kuulema lisävarusteena xenon valoja nii saiskohan niitä mistään? Mitään muutossarjoja ei tartte ehotella noihin umpioihin. :D
Semmonen vielä että vika ilmenee vasta kuormituksen alla, tyhjäkäynnillä savuttaa. Viittais siihen että ei saa ainetta. Meinasin vaihtaa imuputken eri pöttöön niin tietää että onko tankissa jotai paskaa
Otsikon mukasessa valtterissa tuli kesken kylvöjen tommonen huoltokoodi. Valtran sivuilla oli että "L256   Moottorin ruiskutuspumpussa on häiriö. Moottorin tehoa rajoitetaan. Polttoaineen seassa saattaa olla ilmaa tai ruiskutuspumppu saattaa olla viallinen. Vika on korjattava mahdollisimman pian." Imuputki tankista suotimelle vaihdettiin jo, ei tulosta. Samalla puhallettiin imutukesta paineilmaa tankkiin ja tankissa porisi, eli imulinjan pitäis olla auki, eikä se ainakaan vedä ilmaa. Onko kellään ollu tämmöstä vikaa ja millä helpotti?
Go ahead, kokeile :D
OLIN VÄÄRÄSSÄ !!!!

Vuoden 1994 kirja, sivu 123:

"Yhden vuoden ajoennätys: Pisin matka, mitä on koskaan ajettu yhden vuoden aikana, on 573 029 km. Tuloksen saavutti samanaikaisesti kaksi Opel Record 21 Sedan henkilöautoa, joita ajoivat Delta Motors -yhtiön työntekijät. Ajo suoritettiin 18.05.1988 -18.05.1989 öljysora- ja sorateillä Etelä-Afrikan autoliiton valvonnassa"

Eli vain 573 tuhatta, eikä 760 tuhatta  :-X

Mut auto oli oikein  ;D Ja vielä osittain soratiellä  8)

Kyl Opel on hieno, eikä vuodessa ruostu vielä puhki.

Oliko noi kuskit jotain kuolemaantuomittuja? Vaihtoehtoina hirttotuomio tai kaksi vuotta Opelissa. 25 ensimmäistä kysyttyä valitsi köyden? Noi kax onnetonta pani ruksin väärään ruutuun. :-X

:D :D eiköhän tuo ole tietosen riskin ottanu ooppelia ostaessaa tuo lehtijutun henkilö.. :D
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: wlan
: 12.05.14 - klo:22:24
En nyt ihan varmaksi oo ongelmaa ymmärtänyt mutta lataappa tuolta (melko alhaalla sivua) nuo ajurit ja kät ohjeet läpi. Jos ongelma on se, ettei wlan kortti ikäänkuin ole olemaassa(eli wlan ominaisuutta koneessa) pitäisi ottaa selville verkkokortin malli ja ladata valmistajan sivuilta ajurit sille. Ennen sitä vois koittaa alkuperäisten asetusten palautusta....

Tavan urpo, linkki unohtu :D http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/204/
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: wlan
: 12.05.14 - klo:21:53
En nyt ihan varmaksi oo ongelmaa ymmärtänyt mutta lataappa tuolta (melko alhaalla sivua) nuo ajurit ja kät ohjeet läpi. Jos ongelma on se, ettei wlan kortti ikäänkuin ole olemaassa(eli wlan ominaisuutta koneessa) pitäisi ottaa selville verkkokortin malli ja ladata valmistajan sivuilta ajurit sille. Ennen sitä vois koittaa alkuperäisten asetusten palautusta....
Semmonen tuli vielä mieleen että onko kukaan ikinä pistänyt noohin jälkeenpäin etuvoimanottoa. Paljonko maksoi kaikki hilppeet?
Sivuja: [1] 2