Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Nasse

Muuan tuttava kertoili just tuon natikan voimansiirron hyviä puolia tuon tubiinin takia , aikoinaan suolla palakonetta vetivät , just semmosella 1455 nationaalilla ajovat kaikista pahimmat kannokot ja puisimmat sarat juurikin sen turbiinin sulakkeena toimimisen vuoksi.
Kiitosta vaan, harva osasi antaa vastauksen kysymyksiin, siis kiitos heille :D
Niin yleensä kone ostetaan oikean tehoisena ,eli kaikki turha virittely ja räpellys jää pois. ;)

Niih , kuten tuossa tuli ilmi että raktoriin voi sen koneen hommata oikean tehoisena tehtaalta , jiäp se turha räpellys poikkeen  :)
Keulapumpulla sähköinen vapaakiertoventtiili ?  Siinä vois olla yks jos se ei aina kytke virtausta lohkoon.
ja sitte kun laittaa danan alle niin keskikeinu kuluu puhki ja etuperiä menee kuin leipää.

Hmmm , onko nuo viat ihan väistämättä tulevia vaiko riippuneeko seurannan puutteesta...
Helepommillaan pelkkä tappien ja laakereitten vaihto , yläpuolen tappi kuluu rakenteesta johtuen poikkeuksetta pilalle.  Pahimmillaan pesien täyttöhitsaus ja koneistus tai sitte Danaa alle
Eikkö noissa "maastokuorma-autoissa" oo kanssa aika rento runkorakenne , siis huomioon ottaen lisälaitteitten kiinnitys ihe peruskoneeseen.
Sivuja: [1]