Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Muuan tuttava kertoili just tuon natikan voimansiirron hyviä puolia tuon tubiinin takia , aikoinaan suolla palakonetta vetivät , just semmosella 1455 nationaalilla ajovat kaikista pahimmat kannokot ja puisimmat sarat juurikin sen turbiinin sulakkeena toimimisen vuoksi.
Keulapumpulla sähköinen vapaakiertoventtiili ? Siinä vois olla yks jos se ei aina kytke virtausta lohkoon.
ja sitte kun laittaa danan alle niin keskikeinu kuluu puhki ja etuperiä menee kuin leipää.
Hmmm , onko nuo viat ihan väistämättä tulevia vaiko riippuneeko seurannan puutteesta...
Helepommillaan pelkkä tappien ja laakereitten vaihto , yläpuolen tappi kuluu rakenteesta johtuen poikkeuksetta pilalle. Pahimmillaan pesien täyttöhitsaus ja koneistus tai sitte Danaa alle
Eikkö noissa "maastokuorma-autoissa" oo kanssa aika rento runkorakenne , siis huomioon ottaen lisälaitteitten kiinnitys ihe peruskoneeseen.