Onko kellään muulla käytössä polttoaineen lämmitintä? Mulla toisessa koneessa pö lämpiää hytin lämpökierrosta erillisellä spiraalilla. Ei ole siinä koneessa ollu polttoaineen kans ongelmia kun malttaa käyttää koneen niin että lämmöt alkaa nousta.
Polttoaineen tiheys muuttuu lämpötilan noustessa, lämpöarvo
laskee (tehot) selvästi, ai mistäkö tiedän ?
Varion monitorista selviää tuokin, keväällä talvilaatusella kun ajaa
tankin vajalle koko päivän kiertäessään lämmintä ja jos välis käyt
ottamas kylmää soppaa nii tehot nousee 10-15 bar ero ajopainees.
Formuloissa huomanneet saman
Toki "rivipumpullises" perustuu tilavuusannosteluun joten tiheys
kun muuttuu niin muutos tdnäk suurempi vrt Commorail koneeseen
missä suuttimen aukioloaikaa ja painetta yhteispainekanavassa
muutetaan kierrosten muuttuessa
Menikö yli hilseen ?
Siis= polttoainetta lämmitettäessä tiheys laskee ja tehot pienenee