Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9

Viestit - fds

Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm  ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...?   ;)
Oliskohan se uusi diesel mersu . KUKA h....tin idiootti ostais käytetyn auton , jos ajaa tuon 50tkm vuodessa ? Olkoon mersu niin hyvä kun tahtoo , niin ei tulisi mieleenkää ostaa käytettyä tuollaisille kilometri määrille . Toki muitakin merkkejä on olemassa , noita kauko-idän ihmeitä löytyy ainankin pari merkkiä ( ei Toyota :'( )  , joilla ajaa samat kilometrit kun tuolla menneisyyden muistoista kumpuavalla ihme MERSUlla .  8)
Lopuksi voi vain todeta : käytetty mersu on hyvä vaihtoehto , jos haluaa maksaa muutaman tonnin ylihintaa autosta jonka takapenkille on oksennettu (vanha viisaus 1980-luvulta).  ???
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: MF 3080
: 17.11.11 - klo:07:30
Syvä osanottoni tapahtuneen johdosta . Onnea tuleviin taisteluihin . Yritä jaksaa . Kyllä sä jaksatkin , kova jätkä !  :o
Ei ne mitään huonoja suodattimia voi olla . Käsittääkseni niiden valmistuksella ja myynnillä on hankittu pääomaa niin paljon ,että nykyään voidaan harjoittaa konekauppaa .
Mun mielestäni ne oli ainakin ennen aika halpoja suodattimia . Suurimmalle osallehan on kuitenkin toiseksi tärkeintä , että tuote on halpa . Tärkeintä on tietenkin se , että naapurikin ostaa sellaisen ja tuote on Suomalaisen Myyntitilaston kärjessä , silloin se on huippu tuote ja hitekkiä .
Riippuu siitä paljonko tarvitaan virtaa? W=UxI eli teho = jännite x virta. Siihen sitten hyötysuhdehäviöt lisäksi. Pikaisesti laskemalla briks jaksaa n. 110A kuormalla pyörittää.
Silloin kun mä olin koulussa tuo kaava oli P=UxI , muutoin meni kait oikein .  ::)
ja sen jälkeen se kone sammutettiin valtra myynnin pihaan ?  :D
Onko siellä hyväkin Casen korjaaja  ??  :-\
Onko CBM  http://www.grene.com/shop/action/product_15000_-15_900001_65636__41527_Kourat
Jumankauta , ekan kerran jotain hyödyllistä Agronetista . Tuollainenhan tuo taitaa olla. Sinähän olet nero!!  :o
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Jos ne alkuperääset on niin ne on waltercheidit, jos ne on jälkeenpäin vaihdettu niin ne voi olla mitkä vaan...

Ei muuten välttämättä ole Waltercheidit . Waltteris on selkeästi merkki . Mulla ainakin toisessa koneessa luultavasti juuri nuo kummalisella logolla varustetut . Sisäkalut löytyy varmasti Yrmalta , itse otin vanhat malliksi ja sattui löytyä Keskolta .
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Dyna-VT
: 11.10.11 - klo:21:20
No lähtihän se sieltä kun vähän potkii . ;D
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Dyna-VT
: 11.10.11 - klo:20:57
Epätietoinen TTV:n hytistä kysyy , mikä on tiealue ja peltoalue ?? Vai onko tuo Ryna-vt joku keppilootainen ?? Mä en ole tuosta TTV:stä löytäny kyseisiä pelto-ja tiealuetta , vaikka se on mukamas jonkunlainen portaaton .
myin muuten männäviikolla isoonkyröön maissinkorjuuvarusteet 900 jf:lle.
Ilmasto lämpenee ? Maissin viljelyalue siirtyy pohjoisemmaksi ? Tähän asti viljelty Jalasjärvellä , nyt siirrytään Isoonkyröön  .  ::)
Jättäisin ehdottomasti kallistumatta mihinkään sampoon
Peurassa on -08 vuoden continental rattaat ajettu 3000h pintaa 50% jäljellä, mutta sisältä renkaat viiltoja täys. Eli runko loppuu
Mun continentalit meni keväällä vaihtoon . Vajaa 7000h ajettiin , etupyörät melko sileät ,takapyörissä oli ehkä 30-40% pintaa . Koko rinki uusiksi kun toiseen takapyörään tuli kylkeen viilto ja ilmat pihalle .
Renkaat näytti sisältä ja ulkopuoleltakin ihan hyviltä , ei mitään viiltoja . Toki ei niillä koskaan ajettukaan metsässä eikä missään louhoksella .  Painetta riittävästi niihin kummeihin niin ne rungotkin kestää . Tuolla ennemmin joku kyseli kuinka pienillä paineilla uskaltaa ajaa , että pomppiminen loppuisi , ei se paineen alentamisella lopu . Jos renkaat pompottaa , ne pitää sorvata pyöreäksi .
Heh, kolme sivua perusteluja, arvosteluja ja kauhisteluja, kun Jussi KM:ssä taas kiusaa köyhiä. ;)
Toiset ostaa mitä pystyy ja toiset mitä haluaa.
Tuo kärryjuttu menee samaan kategoriaan kuin se Lexionin 7,5m pöytä, se kun on lakoviljassa niin paljon kätevämpi kuin 9 metrin pöytä. :)
Joo koko juttuhan on tiivistettynä tuohon.

Kateus vie kuulemma kalatkin vedestä . Tiedä sitten .
Mä en kadehdi noita Venttejä , Multivia tai kevytmetallivanteita täysperävaunussa (sitä Lexionia vähän  ::) ) . Ainut mitä mä kadehdin on se , että mistä joillekkin tulee se valtavan paljon parempi tieto ja taito hoitaa työnsä niin , että siinä pärjää paljon , paljon paremmin kuin muut . Ei se tieto varmaankaan ole Proagrian tai miltään muultakaan neuvojalta lähtöisin . Toki ei kai kukaan neuvojaksi ryhdy jos tietää jonkun viisasten kiven , sitähän ryhdytään itse tekemään ja tienataan aivan helkkaristi .
Se on muuten kumma , että näitä päteviä kavereita on alalla kuin alalla .Vaikka kuinka väitetään , että alalla menee todella huonosti , joku pärjää silti . Kunnioitettava piirre .
Joten , Kolminkertainen eläköön huuto KM:lle ja VILJAKÄRRYILLE ja siinä sivussa muillekkin omien alojensa mestareille .
Tämä tästä tältä erää . Näkemiin ja kuulemiin . Bischofshofen vaikenee näihin iloisiin tunnelmiin .
PS: mitäs mieltä urakointipalvelujen suurkuluttaja on , kun ei ole näkynyt kommenttia ??
Joo, ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa ottaa nurkkiin pyörimään jotain korkokenkäporukkaa.
Voi hitsi , meille sais kyllä tulla korkokenkäporukkaa ( jos ne on sellaisia mitä minä kuvittelen  ::) ) Ne jotka meillä kävi   ei kyllä voi ainakaan piikkikorkoisia käyttää , menis muuten ainkin asfaltista korko läpi ( ei meillä kyllä asfalttia oo missään ) .
Varsin hyviä ajatuksia niillä oli . Kumma kyllä , tyypillisiä ASIANTUNTIJOITA molemmat rouvat , kun kysyi miten asia sitten pitäis tehdä , että olis hyvä vastausta ei tullut . Siirrytään eteenpäin :



Eihän se painakkaan tyhjänä kun vaivaiset 1800kg enemmän... Siihen kun lisää sen ominaisuuden että etummaisen akselin painuessa peltoon se suorastaan imaisee sen syvemmälle vs "hiipivä" teli... Kunnon renkailla se kuorkin perä ei kunnolla tehtynä jää edes paljon halvemmaksi!
Ok , minä luovutan , mä on vääräs ? Jos sateet loppuu ja peltojen pinta kuivuu , jatkan salaojitusta ja viljan kuljetusta kuorma-auton perästä tehdyllä kärryllä . Tuo rauta lava ei kyllä tosiaankaan ole "hiipivä" , kolisee tyhjänä niin keleesti ,mä on oikeassa .
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9