Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
käy se 130;pin pakosarja siihen,satakymppi vaan isompi poraus 5,9l.se muuttuu paljon paremmin reagoivaksi tuolla pakosarjalla,niinku vaihtas eri turbon!jos hyvän kokonen turbo,niin herää jo 1100-1200 kierroksella.omalla pakosarjalla missä se laippa vaan turboa varten,ei toimi oikeen kunnolla.
juu,vaihda 130-90 pakosarja siihen niin muuttuu käytös huikeasti!ja ne suuttimien tarkistus.niihin laitetaan paljon 4-reikäsiä kärkiä kun turbotetaan.
onko se scan-turbosarjalla tehty ja onko pakosarja oma vai turbon pakosarja?
jos ei ilmansuodatin ole tukos,niin sykloni liian pieni.siihen pitää vaihtaa isompi sykloni kun turbottaa,ahistaa muuten.
vanha vitsi,mutta kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot ei ole maalareita.
usein oon kattonut,kun leveillä renkailla kynnetään niin jälki on tosi huonoa,ainakin mun silmään.se varmaan johtuu sitten vain kyntäjän puutteellisista taidoista säätää auroja?
ei se mikään helppo juttu ole,jos pohjat ja maalaus kunnolla tehdään.tietysti jos puoris maalaa ja paskan päälle,niin se ei vaikeaa ole.
mietippä oikeen pitkään ja hartaasti,minkä takia se tulppa pitää laittaa takasin kiinni.tulee hieno tunne kun hoksaa minkä takia!
ota jarruista säädöt löysälle ja laakerista irti.
http://www.seppokuismaoy.fi/tuotteet.html?id=16/ itellä ollu monta vuotta tuo isoin,ei mitään ongelmia.
ostais vaan uurenkarhian belaruksen.
ei sitä sen vanhan päälle saakkaan ajaa.penkis se pitää tehdä alusta alkaen koneeseen.rullilla ne kuorma-autotkin ajetaan ja ohjelmat tehdään,jos hyvän haluaa.