Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]

Viestit - Ana

Niin tai mikä vallun jousituksesta tekee erinomaisen..? Jonkusen tuhannen tunnin kokemuksella vois se toisenlaanenkin olla, ollu varmaan erinomainen sillon kun se keksittiin mutta niin ne ajat muuttuu..
Juu ennemmin 8000-sarjan valmetti tai sitte MX maxxumi, itellä molemmat ja valmetilla kyllä lunastaa taivaspaikan ennemmin.. maxxumi huomattavasti mukavampi peltohommiin ja yleiseen pyörittelyyn, valmetti ei oikiastansa vie voittoa muutakun pelkäs tieajos ja siinäkin vain 50kmh (73kmh) ;D loodan ja etujousituksen ansiosta.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: MF 5465
: 24.02.09 - klo:17:01
Nämäkin varmasti yksilöitä kuten kaikki koneet mutta tuos urakoitsia firmalla on tuollaanen -08 vuotuunen reilu 1000h ajettu.. ensimmäisen 10h aikana pariin kertaan hydraulipumppu, käytännös takaveto kokoajan eli nelivedon pakka tai mikälie mopon kytkin luistaa, vaihteet sekoilee eli vaihtaa välillä oman mielensä mukaan, lämppärin moottori ulisee ja muita miinuksia nyt ainakin pirun hitaat nostolaitteet ja jos kytkimellä koittaa liirata niin pirunmoinen pamaus/tryykäys. Ja woimmaakin sais olla lisää mutta ymmärtäähän tuon ettei mopolla mahottomia :P
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Puimuri
: 11.11.08 - klo:21:26
onko nuita csä missään päin käytössä.miten lie tuo csx vetääkö vertoja etes isolle sampolle. :-\

tälle suunnalle tuli yks cs6050 ja csx7060, jälkimmäinen tuontikoneita ja tuollaasta ei taira suomen tuontiohjelmas ollakkaan, hiukan alko tuntumaan turhauttavalta puira naksutella sampo 2085 tuon csx:n kans vierekkäisillä pelloilla :-\

Valo/vilkkuviiksi uusiksi nii alkaa ajovalot toimimaan
Muistelisin toimivan niin jotta pirä miinus nappia hetken pohjas.
Tääläpäin ainakin rupiaa olemaan yleinen käytäntö jotta kylvöraktoriista puuttuu paripyörät, kyllähän nuo 650 ja 710 renkaat jo antaa vähän asiaa anteeksi muttei likikään korvaa paripyöriä. Itekkin kyllä kylvän 650 kummiilla ilman paripyöriä, tosin äestys raktorin paripyörät oli siinä hetken lainas turvemaiden kylvös ja sen huomion tein jotta huomattavasti nätymmin taittuu ilman paripyöriä.
Vähän tietty kun tarkentaisit hakuvaatimuksia kärry/lavettiveturista, eli onko noi maakärryt jokkun kiret vai sitte kuorma-auton alustaiset louhoslavalla ja onko kuljetettava kaivuri 5tn puhelinkoppi vai reilu 20tn telakone..? vaikuttaa kummasti eteen laitettavan veturin vaatimuksia..
Niin peltohommiinhan tuo ei tullut, joten kai se ihan käypänen on. Kynnettäes kyseisellä vehkeellä äly korvataan voimalla... kokemukseni mukaan.
[/quote]

Itellä "vastaava" mx110 kyntötraktorina ja hyvin sillä on ainakin kyntö sujunu "kymmenteräisillä" raskaimman mallin norjalaisilla vältiillä, aiempi kyntökone oli valtra 8400 ja huomattavasti mukavemmin se sujuu tuolla keissillä, valmetti onki nykyään lavetti/kärry veturina nopeuden ja jousituksien ansiosta mutta   jos pitäs valita yleispätevä kone niin kallistuisin caseen, ainut mikä puoltaa valmettiin on ajovoimanotto jos sitä tarvii kärryhommis.
Minkä verran on puitavaa? Minkälainen puimuri nyt?

Kuten tuos yhres viestis oli 300ha puhetta, sellaasen pinta-alan pystyy vielä hoitelemaan 2065 sampollakin "kivuttomasti" tosin vaatii jo sen että puimuri liikkuu aina kun kelit sallii.. näin täällä,
tosin kevään mittaan pitäs ilmestyä 2085 pihalle pienen lisätehon toivos.
Sivuja: 1 ... 11 12 [13]