Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: 2000-luvun traktoreiden tyyppiviat(+90-luvun lopun)
: 29.11.12 - klo:16:30
Sohitaas vähä
Legendaarinen liikenne 8400.
pikavaihteen nappulat,toki 6000tunnis alkaa kestää ku kepistä täytyy pitää kii ettei vaihde pomppaa päältä eikä sitä kepin räminää kukaa jaksa kuunnella).
sadetakki/viitta tarpeen - katto vuotaa
tuulilaseista ei ny etes viitti kirjoittaa
pikavaihteet vallan "kestävät" ja samalla voi loodan laakeroida uusiksi.
kytkinpoljin katkeilee ,(pitää olla tosi mies joka viittii sitä polkea).
moottoriöljypumpun pyöritysratas alkaa "laakeroitua"kampiakselille 2000h.
nelivedon lähdön laakerointi ja kardaani yleensä/etulaipan pikku pikku pultit
Jarrut vallan "tehokkaat ja kestävät"
Etuturpaa,jäähdytintä,siipiä ja vesipumpun nopeutusta tarvii.
Enempää ei ny jaksa,karma kyllä kohoaa jo näilläkin
Legendaarinen kuitenkin ja osa vaivoista suolahtelaiseen tyyliin kuuluvaa maakunassa tapahtuvaa tuotekehitystä..
Legendaarinen liikenne 8400.
pikavaihteen nappulat,toki 6000tunnis alkaa kestää ku kepistä täytyy pitää kii ettei vaihde pomppaa päältä eikä sitä kepin räminää kukaa jaksa kuunnella).
sadetakki/viitta tarpeen - katto vuotaa
tuulilaseista ei ny etes viitti kirjoittaa
pikavaihteet vallan "kestävät" ja samalla voi loodan laakeroida uusiksi.
kytkinpoljin katkeilee ,(pitää olla tosi mies joka viittii sitä polkea).
moottoriöljypumpun pyöritysratas alkaa "laakeroitua"kampiakselille 2000h.
nelivedon lähdön laakerointi ja kardaani yleensä/etulaipan pikku pikku pultit
Jarrut vallan "tehokkaat ja kestävät"
Etuturpaa,jäähdytintä,siipiä ja vesipumpun nopeutusta tarvii.
Enempää ei ny jaksa,karma kyllä kohoaa jo näilläkin
Legendaarinen kuitenkin ja osa vaivoista suolahtelaiseen tyyliin kuuluvaa maakunassa tapahtuvaa tuotekehitystä..