Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Aiheet - aretus

Nonii kuinkas moni jd kuski uskaltaa myöntää et tuulettajan remmit ei kestä uudessa sarjassa?
Linjaukset on kohallaan mut remmit ei vaan kestä. meil 400h ajettu ja kolmas remmi menos.

Paikallinen huoltomies sano tuon oman koneen olevan nyt kolmas  jonka on tavannut ja missä on ko. ongelma, korjaantuu (?) yhellä ylimääräsellä ohjainpyörällä
meillä 6430
Noniin seon uus kesä taas ja soranajo alkaa "pomon" valteemilla (t160), koitan täs kesän mittaan muistaessani aina mainita mitä siitä millonkin laukee.

Noh näin ensimmäisenä toisen ajopäivän jäliltä näky levinnee nuo pikavaihteitten sähkönapit (lähinnä se pienemmälle vaihtava kytkin) laatutavaraa, edelliset napit mä siihen vaihdoin syyskuussa.. ja talvikauden kone ollut parkissa

Tänne saa kansa veikkailla mikä laukee seuraavana.. mullon vähä itellä semmonen kutina et kohta se lähtee peräntähystykseen.. viimekesänä ajettii siitä pikavaihteet 2 kertaa paskaks  =)
Koneet, laitteet ja tekniikka / Kivitalikko
: 16.05.09 - klo:23:12
Noniin laitetaampas pikkusta kyselyä aikaseksi, eli minkäslaisia kivitalikkoja porukalla on etukuormaajassa kiinni, ja kestääkös ne miten hyvin maakivien vääntelemistä?

Ite tuli leikeltyä vanhasta Lamen (nykyinen Esko) 10 piikkisestä korvalliset irti ja laitettua etukuormaajan sovitteet tilalle. Tossa Kuikan Q55 kuormaimessa nyt sitä pidetty kiinni ja  näin ekan kevään saldoa on 4 solmussa olevaa piikkiä. vähä on semmonen kutina et tuota talikkoa on turha käydä vahvistamaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809028201881_uu.shtml

Ja taas päästään lukemaan mitä käy kiireessä, muistakaa työ muut pysäyttää koneet ennenku mennää rassaamaa tukoksia koneen sisuksista pois.
Se kiire loppuu aina viimeistään sillon ku jotain tapahtuu
Tommonen idea on ollu mietteillä jo jonkunaikaa, mitäs raati sanoo, onko mitään järkeä moisessa?
Ja sitten toiseksi.. mistähän tommosia käytettyjä vanhoja kärrejä voisi löytää kunnostettavaksi?
Sivuja: [1]