Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2

Viestit - Taapertaja

Merkistä riippumatta jos ruuvi katkeaa alkupäästä, niin se johtuu siitä että ruuvi on mutkalla siilon sisällä. Tällöin ruuvin akseli vääntyilee käydessään ja lopulta katkeaa.
Pitäisköhän sun tarkistaa se lääkitys? tai ihan vaikka puhua jollekkin ystävälle tai tohtorille?
Lopettaisit jo...
Nimitellään nyt vaikka millä nimillä, mutta.....

http://yritys.taloussanomat.fi/y/vipukirves-heikki-oy/raisio/1973463-7/

Vilpittömät onnittelut. Muiden v*ttuilusta huolimatta olet tehnyt töitä ja saanut tehtyä ainakin vähän rahaa itsellesi sekä Suomeen verokertymää.
Mutta tässä sossulandiassa sitä ei ikävä kyllä katsota hyvällä. Täällä saa yrittää muttei onnistua.
Pitäisi tietää ainakin moottorin teho ennen kuin voi vastata.
Mitä tekemistä moottorin teholla on tässä tapauksessa?
Sen tiedän että hihna ei voi välittää määräänsä enempää voimaa, mutta siksi niitä hihnoja voidaan pistää vaikka neljä rinnakkain. Välityssuhde pysyy silti samana.
Uudemman mallisista (w639) Vitoista osa tehdään Espanjassa ja osa Saksassa. Nelivedot ovat ilmeisesti kaikki Saksalaisia joten ovat paremmassa maineessa kuin Espanjalaiset. Sakemannit eivät ainakaan ruostu heti liikkeesta ulos ajettaessa. Mutta ei ne sakemannitkaan mitään pomminvarmoja ole..
kaikki niistä tehdään espanjassa.

Ei pidä paikkaansa.

Valmistusmaa    Vitoria-Gasteiz, Espanja
vuodesta 1996
Fúzhōu, Kiina
vuodesta Huhtikuu 2010

4x4 Viton rekisteriotteessa lukee valmistusmaa: Saksa. Takavetoisen Viton otetta en ole vilkaissut, että mitä siinä lukee. Jos niissäkin lukee maana Saksa niin sitten pitää uskoa että myös nelikot tulevat espanjasta..
Uudemman mallisista (w639) Vitoista osa tehdään Espanjassa ja osa Saksassa. Nelivedot ovat ilmeisesti kaikki Saksalaisia joten ovat paremmassa maineessa kuin Espanjalaiset. Sakemannit eivät ainakaan ruostu heti liikkeesta ulos ajettaessa. Mutta ei ne sakemannitkaan mitään pomminvarmoja ole..

Onko noi oikeesti sellasia ettei puhalla koko kämpää harmaaks? Entäs suodatin? Tukkeentuuko helposti? 

Näkyy olevan 39 eurosta 150euroon hintaa.

Kokemuksia? Myös intiimit tutustumiset voi kertoa mut mieluumin sihen tuhkaan liittyviä.

Omistan hyvän ja halvan tuhkan erottelijan. Halpa on sellainen Halpahallin musta pömpeli joka liitetään imurin jatkoksi. (Näitä on myös omalla moottorilla) Sillä ei ole mitään virkaa. Suodatin tukkeutuu heti jonka jälkeen imuteho tippuu nollaan. Sitten ostin kalliin sykloni erottelijan ja se toimii. Toki kun katsoo rakennetta niin mietin että mistä kova hinta muodostuu.. Ei ole tukkeutuvia suodattimia eikä tuhkapölyä ympäri taloa. Toki tämä sykloni päästää murto-osan tuhkasta läpi joten siksi minulla on sille oma halpisimuri. Tämän imurin pölypussia en ole tyhjentänyt kolmeen vuoteen, ja lämmitän puilla. Tässä linkki ko. syklonista http://www.ktarke.net/tavaratalo/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=5
Varadero on Hondan valmistama ns. "lehmäenduro". Joka ei siis sovellu enduroon, mutta menettelee hyvillä sorateillä sekä matka-ajossa varmasti ihan kiva peli, jos ei halua ajaa pää edellä kuten kyykyissä.
Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force

Onhan sitä skyllenkin kyydissä istuttu, tosin vain vajaa 500heppaisen. Ei tämän auton omistaja sitä polkenut kaiken kansan nähtävillä vaan jossain katseilta/muulta liikenteeltä piilossa.

Ja tuskin sinäkään sitä liikennevaloissa poljet. Eikä myöskään ole sattunut silmiini että kirjoitat täällä jokapäivä siitä kuinka tehokas autosi on. Ei sinun tarvitse, tiedät sen muutenkin että voimaa on.
Mutta teini-Sierra kuskit leveilee mukamas tehokkaalla autollaan joka foorumilla. Sama näyttää pätevän traktoreihin.
Nuoruusvuosina omistin mielestäni tehokkaan auton, jolla ylpeilin muille. Isäukko sanoi minulle että mitä tehokkaampi ja parempi auto, niin sitä vähemmän sitä pitää näyttää ja kehua koska kaikki tietävät asian joka tapauksessa. Sen jälkeen huomasin että ne joilla oli oikeasti "superauto" eivät sitä revitelleet kylillä. En ole koskaan nähnyt Ferrarin kiihdyttelevän liikennevaloissa, mutta teini escorttien kyllä useasti.

Tässä vähän mietittävää näin vapun alla.
Olen nyt pari kertaa tyhjentänyt 5,5m siilon kyseisellä pyyhkäisijällä ja hyvin on toiminut. Ruuvi kiinnitetään siilon keskelle tulevaan tappiin erillisen "vaihteistolaatikon" kanssa joka mahdollistaa täyden pyyhkäisy kierroksen tyhjennysruuvista riippumatta. Eli pyyhkäisyruuvin kiinnityspiste  lattiassa liikkuu. Olen jättänyt pyyhkäisyruuvin siiloon ja nostin sen mukana olleella vinssillä 45asteen kulmaan kuten ohjeessa käskettiin. Ainakaan vielä ruuvi ei ole hajonnut täydessä siilossa. Ja tosiaan siinä vaiheessa kun tyhjennysruuvi haukkaa tyhjää niin vapautan pyyhkäisyruuvin vinssistä ja pistän sen käymään. Kerta pyyhkäisyn jälkeen seinille jää ehkä 5cm tavaraa ja lattialle sentti tai kaksi, jonka harjaan lopuksi. Ruuvia voi käyttää useassa siilossa. Kyllähän sen yksinkin juuri siirtää mutta kaksistaan käy helpommin.  sen pystyy siirtämään myös kahdessa osassa, mutta itse en jaksa alkaa löysäämään pultteja
Nyt tuohon ojalan ventti ja ja rapidi hehkutuksessa pieni kämmi, 1,25 kohalla on kyllä upotettu salaojakone mut ei kyllä oo sinun työmaalta. kuva otettu pottupellosta minun kansiosta ja mulla ei todellakaan oo mitään fentin ylihintasta belarusta. eli ei kyllä oo ajettu fentillä ja jos oot kerraN ajanu ni minä laitan sulle laskun perässä, ilman maanomistajan lupaa oot ajellu.


Tämä oli päivän paras ;D
Mutta silti joku tolkku pitää itse kehussakin olla. En ymmärrä miestä joka ostaa Fendtin vain(?) siksi että pääsee Agronettiin pönkittämään itsetuntoaan. Nuo "meidän isi voittaa teidän isin" jutut kuuluvat hiekkalaatikolle.
Sivuja: [1] 2