Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Kultahammas

Kuorma-autoilijoilla on kokemusta. Kysykää niiltä jos ette vielä tiedä tuleeko vikoja.
Onneksi palveluja on tarjolla:
http://www.finskakillar.com/index.php/fi/palvelut/adblue-off
Teknisesti toimiminen on mahdollista, mutta kun se ei pelaa edes rekoissa jotka on lämpöisenä ja käynnissä melkein koko ajan, niin traktoreissa haasteet on tietenkin vähintänkin suurempia.

Onneksi ei ole katsastuksia traktoreissa.
Joo kolmekymmentä vuotta jo nostolaiteohjausta:
http://www.boschrexroth.com/en/xc/products/systems-and-functional-modules/mobile-hydraulics/electrohydraulic-hitch-control-ehc/videos/index4
Tuossa, kylläkin painokkaasti Fendt aiheisessa videossa vähän Bosch nostolaitefiilistelyä vuosien varrelta.
Kyllä suomen traktorimarkkinoilla tilaa halvoille koneille on, vallu myy halvan sarjan konetta vaikka kuinka paljon. Tuskin tuo italialainen ainakaan huonompi on. Caseille ne ei kylläkään enää liene teknisesti sukua.(?)
Käsinoja versio kiinteällä käsinojalla. :D   Nostolaitteesta tulee mieleen viaton 3000 mf.. hyi

Tuosta nostolaitteesta tulee ennemminkin mieleen Fastrac:
http://www.technikboerse.com/thumbnails/49010432/1267318/1eebe5f00553970a37be1f8f9f6918a5_0x0.jpg
Se kun on sama Boschin nostolaite molemmissa
On tullut irroteltua ja kiinniteltyä usein. Kun on nostosylinterissä liittimessä painetta kun keli on lämmennyt, laitan toisen letkun kiinni jossa ei ole painetta ja joystickin kellunta-asentoon.
Siten painetta ei ole enää toisessakaan enkä ole irrotellut liittimiä muutamaan vuoteen.
Perusoletus tietenkin että ajaa sylinterin päätyasentoon ennen irrotusta.
Jos molemmissa liittimissä on paine niin sitten on kylläkin pakko irrottaa liittimestä kiertämällä.
Mekaanisella koostumuksella on suuri merkitys.
Ei niinkään ettei olisi raaka-aineet oikein mutta jos on huono apevaunu niin pohjalla on "majoneesia" ja pinnalla heinät.
Vaikka tämä olisi estetty ja sitten sekoittuminenkin olisi täydellistä niin jos sekoitusaika on liian pitkä, esim yli 10 min niin ape on liian hienonnettua.
Tuosta ajettavan apevaunun kärsästä on kylläkin erittäin paljon hyötyä vaikka käyttää paaleja.
Paali on jo silputtu kun se menee säiliöön sekoitettavaksi ja ei tarvitse odotella paalien jauhaantumista.
Säästetty aika on varsin käyttökelpoista moneen äkkinäiseen.
Valzheimissa on aina ostajan mielestä hinta ja laatu linjassa, niin nytkin.  ;D
Ei kai niitä lukuja pääse näkemään mistään.
Mutta lienee kuitenkin satoja miljoonia euroja.
Ja toki tuollainen 1000 miljoonan liikevaihdolla oleva firma pitää tuottaa vuosittain voittoa ainakin 50 miljoonaa (5%) että homma pysyy kasassa.
Siinähän tuo Agrimarketti oli haastava S-ryhmän omistajille tai ainakin päättäjille kun viiden vuoden yhteenlaskettu tulos oli sitä mitä oli.
Toivottavasti Tanskalaiset saavat tervehdytettyä firman.
Sivuja: [1]