Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 10.08.17 - klo:14:21
-
kunhan ei nyt justiin sattus yks juna jäämään just siihen tasoristeykseen jonka takana on terminaattorin rehuketju töissä raiviolla :) ;) :D ;D
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708102200318188_u0.shtml
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
Ja Oy Posti Ab
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
Mistä lähtien AKT on lakkoon syitä tai kytköksiä tarvinnut? :)
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
Mistä lähtien AKT on lakkoon syitä tai kytköksiä tarvinnut? :)
Näin torin laidalta katsottuna, tizinkoottajat vois mennä lakkohon. Niillä menee niin surkiasti.
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
Mistä lähtien AKT on lakkoon syitä tai kytköksiä tarvinnut? :)
Näin torin laidalta katsottuna, tizinkoottajat vois mennä lakkohon. Niillä menee niin surkiasti.
Niin menee , mutta harmi että Arla tuo vain maitoa eikä veturimiehiä
-
Eiköhän se AKT lähde myös tukemaan veturimiehiä, liikenne seis.
tosiaanki, minkäslaisia kytköksiä vr.llä ja transpointilla on nykyään, tarttetaanko siinä vielä edes akt.n apua.
varmaan jos akt mukaan lähtee niin lakkoa voidaan siirtääkkin ens viikonloppuun kun sorsametästyski sattuu näin luontevasti lähelle tilanteen eskaloiduttua tälle tasolle :-\ :-\ :-\ :-\
Mistä lähtien AKT on lakkoon syitä tai kytköksiä tarvinnut? :)
Näin torin laidalta katsottuna, tizinkoottajat vois mennä lakkohon. Niillä menee niin surkiasti.
mitenkäs ne voi lakkoon mennä kun ei ne muutenkaan tee mitään
ropotit niitten työt tekee
Anteeksi tyhmyyteni
-
nythän meidän täytyy muistaa että tässä ollaan siirtymässä rautateillä palveluntarjoamismallista voiton tuottamismalliin.
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
kyllähän tämä uudistus on erittäin turmiollinen etelän junalla töissä kulkeville ihmisille, mehän osaamme kuvitella esimerkiksi onnibussin tultua raideliikenteeseen junat pysähtyy vaan hyvin harvoilla asemilla joille matkustajat sitten kerätään linja-autoilla jotka kiertelee kaiken maailman sivukylät....matka-ajat kasvaa :) ;) :D ;D
-
kunhan ei nyt justiin sattus yks juna jäämään just siihen tasoristeykseen jonka takana on terminaattorin rehuketju töissä raiviolla :) ;) :D ;D
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708102200318188_u0.shtml
Ei kait valtio ollut myymässä niitä yhtiöitä? Valtion yhtiö vuokra kaluston käyttäjälle ja käyttäjä saa vuokrata kalustoa muilta. Tosin epäilen ettei vastaavaa kalustoa saa kuin venäjältä halvalla. raideleveys on eri kuin muualla euroopassa.
Taitaa vain pelottaa kilpailun avautuminen muille toimijoille. Epäilen vaan ettei kukaan ainakaan kalustoa ole tuomassa kun ei se tavaraliikennekkään ole vielä alkanut.
-
kunhan ei nyt justiin sattus yks juna jäämään just siihen tasoristeykseen jonka takana on terminaattorin rehuketju töissä raiviolla :) ;) :D ;D
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708102200318188_u0.shtml
Ei kait valtio ollut myymässä niitä yhtiöitä? Valtion yhtiö vuokra kaluston käyttäjälle ja käyttäjä saa vuokrata kalustoa muilta. Tosin epäilen ettei vastaavaa kalustoa saa kuin venäjältä halvalla. raideleveys on eri kuin muualla euroopassa.
Taitaa vain pelottaa kilpailun avautuminen muille toimijoille. Epäilen vaan ettei kukaan ainakaan kalustoa ole tuomassa kun ei se tavaraliikennekkään ole vielä alkanut.
kivi kun vielä tuo lusikkansa soppaan niin vr vähän maksaa muille liikkennöisijöille siitä että tulevat kilpailemaan :) ;) :D ;D
-
nythän meidän täytyy muistaa että tässä ollaan siirtymässä rautateillä palveluntarjoamismallista voiton tuottamismalliin.
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
kyllähän tämä uudistus on erittäin turmiollinen etelän junalla töissä kulkeville ihmisille, mehän osaamme kuvitella esimerkiksi onnibussin tultua raideliikenteeseen junat pysähtyy vaan hyvin harvoilla asemilla joille matkustajat sitten kerätään linja-autoilla jotka kiertelee kaiken maailman sivukylät....matka-ajat kasvaa :) ;) :D ;D
Toihan ois ihanne. Shekkaat itsesi linja-autoon ja sen jälkeen siirät vain itsesi kulkuneuvosta toiseen. Ei tarvii peräsuoli pitkällä kapssäkkejä raahata junasta tai bussista toiseen.
-
https://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001830916.html
SUOMELLA ON OUTO HINKU MAKSAA MUIDEN VELKOJA.
-
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
Onnibus on selkeästi laskenut matkustamisen hintaa. Valitettavasti kolikon kääntöpuolella niin vanhoja liikennöitsijöitä ei ole tapettu mutta ovat joutuneet rationalisoimaan. Tarkoittaa että vuoroja on harvennettu ja kannattamattomat vuorot on karsittu. Valitettavasti heikentää joitakin juttuja mutta etelän kasvukeskusten välillä liikennöinti sujuu. Syrjäkylät sitten erikseen.
nythän meidän täytyy muistaa että palvelut avataan kilpailulle joten toimijoita voi olla useampi, kiskot on suhteellisen kapeat jolloin ohittaminen on hankalaa, kohtaaminen vielä hankalempaa ja matkustajia on kuitenkin vähän ihan siellä eteläsuomessakin kaluston kustannuksiin nähden joten aivan varmasti etelässäkin moni pysähdyspiste ja vuoro on vaarassa ja suuri vaara on että moni joka neen käveli tai pyöräili asemalle joutuukin nyt sitten bussilla matkustaa alkumatkan asemalle missä juna voi ja kannattaa pysähtyä :-\ :-\ :-\ :-\
-
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
Onnibus on selkeästi laskenut matkustamisen hintaa. Valitettavasti kolikon kääntöpuolella niin vanhoja liikennöitsijöitä ei ole tapettu mutta ovat joutuneet rationalisoimaan. Tarkoittaa että vuoroja on harvennettu ja kannattamattomat vuorot on karsittu. Valitettavasti heikentää joitakin juttuja mutta etelän kasvukeskusten välillä liikennöinti sujuu. Syrjäkylät sitten erikseen.
nythän meidän täytyy muistaa että palvelut avataan kilpailulle joten toimijoita voi olla useampi, kiskot on suhteellisen kapeat jolloin ohittaminen on hankalaa, kohtaaminen vielä hankalempaa ja matkustajia on kuitenkin vähän ihan siellä eteläsuomessakin kaluston kustannuksiin nähden joten aivan varmasti etelässäkin moni pysähdyspiste ja vuoro on vaarassa ja suuri vaara on että moni joka neen käveli tai pyöräili asemalle joutuukin nyt sitten bussilla matkustaa alkumatkan asemalle missä juna voi ja kannattaa pysähtyä :-\ :-\ :-\ :-\
Tainut nyt mennä puurot ja vellit sekaisin? Nythän avataan reitit kilpailulle että joku muukin voi tehdä tarjouksen reitistä kuin VR. Voitaja ajaa sitten sen reitin ja valtio ostaa kannatamattomia vuoroja. Tai voihan siellä ajaa kaksikin liikenöitsiää jotka kilpailee kumman linja kannattaa. Eikä ne aja yhtä aikaa, niin kuin ice pelottelee.
Täältäkin kun lähdet etelään, niin 30-150km pitää mennä omalla autolla asemalle tällä hetkellä kun VR vuorot ei sovi mitenkään kiskobussin aikatauluun.
-
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
Onnibus on selkeästi laskenut matkustamisen hintaa. Valitettavasti kolikon kääntöpuolella niin vanhoja liikennöitsijöitä ei ole tapettu mutta ovat joutuneet rationalisoimaan. Tarkoittaa että vuoroja on harvennettu ja kannattamattomat vuorot on karsittu. Valitettavasti heikentää joitakin juttuja mutta etelän kasvukeskusten välillä liikennöinti sujuu. Syrjäkylät sitten erikseen.
nythän meidän täytyy muistaa että palvelut avataan kilpailulle joten toimijoita voi olla useampi, kiskot on suhteellisen kapeat jolloin ohittaminen on hankalaa, kohtaaminen vielä hankalempaa ja matkustajia on kuitenkin vähän ihan siellä eteläsuomessakin kaluston kustannuksiin nähden joten aivan varmasti etelässäkin moni pysähdyspiste ja vuoro on vaarassa ja suuri vaara on että moni joka neen käveli tai pyöräili asemalle joutuukin nyt sitten bussilla matkustaa alkumatkan asemalle missä juna voi ja kannattaa pysähtyä :-\ :-\ :-\ :-\
Tainut nyt mennä puurot ja vellit sekaisin? Nythän avataan reitit kilpailulle että joku muukin voi tehdä tarjouksen reitistä kuin VR. Voitaja ajaa sitten sen reitin ja valtio ostaa kannatamattomia vuoroja. Tai voihan siellä ajaa kaksikin liikenöitsiää jotka kilpailee kumman linja kannattaa. Eikä ne aja yhtä aikaa, niin kuin ice pelottelee.
Täältäkin kun lähdet etelään, niin 30-150km pitää mennä omalla autolla asemalle tällä hetkellä kun VR vuorot ei sovi mitenkään kiskobussin aikatauluun.
kyllä kyllä, mutta sähkön hinta lienee aika vakio, radat vuokraa vr rata oy, ehkä junatkin, veturimiehen palkka taitaa olla aika vakio....
mitä jää jäljelle voiton tekemiseen, ajat enempi, pysähdyt harvemmin...ihan niinkuin muujussi sano, juna ei toppaa jos se ei sitten kerkeä jollekkin toiselle reitille mistä saa taas junan täyteen maksavia asiakkaita, joten kohtuullisen isojaki asemia kannattanee jättää väliin :-\ :-\ :-\ :-\
jos muujussin ja terminaattorin malli toimisi niin silloinhan tundramaidon keräily pitäisi olla parasta bisnestä meijereille :) ;) :D ;D
-
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
Onnibus on selkeästi laskenut matkustamisen hintaa. Valitettavasti kolikon kääntöpuolella niin vanhoja liikennöitsijöitä ei ole tapettu mutta ovat joutuneet rationalisoimaan. Tarkoittaa että vuoroja on harvennettu ja kannattamattomat vuorot on karsittu. Valitettavasti heikentää joitakin juttuja mutta etelän kasvukeskusten välillä liikennöinti sujuu. Syrjäkylät sitten erikseen.
nythän meidän täytyy muistaa että palvelut avataan kilpailulle joten toimijoita voi olla useampi, kiskot on suhteellisen kapeat jolloin ohittaminen on hankalaa, kohtaaminen vielä hankalempaa ja matkustajia on kuitenkin vähän ihan siellä eteläsuomessakin kaluston kustannuksiin nähden joten aivan varmasti etelässäkin moni pysähdyspiste ja vuoro on vaarassa ja suuri vaara on että moni joka neen käveli tai pyöräili asemalle joutuukin nyt sitten bussilla matkustaa alkumatkan asemalle missä juna voi ja kannattaa pysähtyä :-\ :-\ :-\ :-\
Tainut nyt mennä puurot ja vellit sekaisin? Nythän avataan reitit kilpailulle että joku muukin voi tehdä tarjouksen reitistä kuin VR. Voitaja ajaa sitten sen reitin ja valtio ostaa kannatamattomia vuoroja. Tai voihan siellä ajaa kaksikin liikenöitsiää jotka kilpailee kumman linja kannattaa. Eikä ne aja yhtä aikaa, niin kuin ice pelottelee.
Täältäkin kun lähdet etelään, niin 30-150km pitää mennä omalla autolla asemalle tällä hetkellä kun VR vuorot ei sovi mitenkään kiskobussin aikatauluun.
kyllä kyllä, mutta sähkön hinta lienee aika vakio, radat vuokraa vr rata oy, ehkä junatkin, veturimiehen palkka taitaa olla aika vakio....
mitä jää jäljelle voiton tekemiseen, ajat enempi, pysähdyt harvemmin...ihan niinkuin muujussi sano, juna ei toppaa jos se ei sitten kerkeä jollekkin toiselle reitille mistä saa taas junan täyteen maksavia asiakkaita, joten kohtuullisen isojaki asemia kannattanee jättää väliin :-\ :-\ :-\ :-\
jos muujussin ja terminaattorin malli toimisi niin silloinhan tundramaidon keräily pitäisi olla parasta bisnestä meijereille :) ;) :D ;D
Kyllä se säästö muualta löytyy, niin kuin onnibussissa. Myydään alkuun halpoja paikkoja ja nostetaan hintaa sitä mukaa kun saadaan vuoro täyteen. Nythän taataan kaikille sama hinta ajoitko rovaniemeltä helsinkiin vai päin vastoin.
-
meinaakko että etelän muujussit kompensoi kauempaa tulevien kalliimman lipun ostaneiden kustannuksia, koko matkanhan junassa istunut ihminen on yhtiölle parempi kuin vain osan linjaa kyydissä oleva :o :o :o :o
-
meinaakko että etelän muujussit kompensoi kauempaa tulevien kalliimman lipun ostaneiden kustannuksia, koko matkanhan junassa istunut ihminen on yhtiölle parempi kuin vain osan linjaa kyydissä oleva :o :o :o :o
Kyllähän tämä vr hinnoittelu on ihan ihmeelistä. Varkaus mikkeli väli Saattaa maksaa 5 kertaa enemmän kuin mikkeli helsinki.
-
meinaakko että etelän muujussit kompensoi kauempaa tulevien kalliimman lipun ostaneiden kustannuksia, koko matkanhan junassa istunut ihminen on yhtiölle parempi kuin vain osan linjaa kyydissä oleva :o :o :o :o
Kyllähän tämä vr hinnoittelu on ihan ihmeelistä. Varkaus mikkeli väli Saattaa maksaa 5 kertaa enemmän kuin mikkeli helsinki.
Kyllähän tämä hinnoittelu on ihan ihmeellistä. Kotimainen elintarvike maksaa tuplasti enemmän kuin esimerkiksi saksalainen.
-
Eikös nämä junamiehet ole vähän niinku taas niitä homoja?
-
nythän meidän täytyy muistaa että tässä ollaan siirtymässä rautateillä palveluntarjoamismallista voiton tuottamismalliin.
mehän muistamme miten porvarit ylisti polvillaan onnibussin tuloa markkinoille mutta mitä tapahtui, ihmisten liikkuminen vaikeutui, kun vanhat liikennöisijät saatiin tapettua niin vuoroja lakkautettiin.
kyllähän tämä uudistus on erittäin turmiollinen etelän junalla töissä kulkeville ihmisille, mehän osaamme kuvitella esimerkiksi onnibussin tultua raideliikenteeseen junat pysähtyy vaan hyvin harvoilla asemilla joille matkustajat sitten kerätään linja-autoilla jotka kiertelee kaiken maailman sivukylät....matka-ajat kasvaa :) ;) :D ;D
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
-
Tää homma kun tehtäs oikein hyväksi, niin joka juna ois täynnä. Pitäs vaan tehdä silleen että vaikka kemijärvellä voit tsekata laukusi suoraan new yorkkiin. Pidät sen jälkeen vain itsestäsi huolta että oot koneessa.
-
Oisko tuo vr:n henkilöliikenne kannatavampaa, jos juniin myytäisiin lippuja
asemilla.
-
Oisko tuo vr:n henkilöliikenne kannatavampaa, jos juniin myytäisiin lippuja
asemilla.
Ehkä? Mietitääs? Vaikkapa työaikoihin eli 7-21 niin kaksi henkeä tarvitaan että joku olisi paikalla. Lähdetään minimipalkasta joku 2.000 kuussa niin voisi laskea että kokonaiskustannus palkoista luokkaa 8.000 kuussa? Tarkoittaa mitä? Että jokainen päivä on myytävä lippuja noin 300 euron edestä. Siis pelkkä palkkakulu, ei mitään rakennusta / lämmitystä / sähköä / tietokonetta / tietoliikennettä mitään. Ja tietysti tuolla 300 euron päivittäisellä lipunmyynnillä ei mitään jää sellaisille pikkujutuille niin kuin junalle ja muulle sellaiselle.
Mitäs luulet? Tienaisivatko palkkansa jossakin Perä-Hikiän seisakkeella?
-
https://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000001830916.html
SUOMELLA ON OUTO HINKU MAKSAA MUIDEN VELKOJA : )
-
mutta veturimiäs vilkuttaa!
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Juu , ei kauaa mene . Onneks Hesalaiset keksii jotakin .
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
tulookohan ne hävinneen virman hesalaiset nee.ke.ri kuskit sorkkiksen harmeiksi justiin kun mopopojista vähän sisu laantui :o :o :o :o
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
tulookohan ne hävinneen virman hesalaiset nee.ke.ri kuskit sorkkiksen harmeiksi justiin kun mopopojista vähän sisu laantui :o :o :o :o
Viännä rattija ja kiännä... kielimuuri aiheutti yhteentömäyksen esimiehen ja kuljettajan välillä.
-
mutta uatteleppa kui siinä starin tuppimulk... suu hätkähtää ku savolainen sannoo ekana nousevalle ; hyvvvee päevee! alkaa taas pako joukkoliikenteestä ku joutuu kuuntelemaan puhuvaa immeistä!
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Honkanen on oppinut laskemaan. Kotimarkkinat ĥävisi Soisalon liikenteelle. Kyllä kilpailu on hyää. Koskahan C alueen tizinkoottajat ottaa eurot markkinoilta eikä valtion budjetista. 😀😁🎅
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Honkanen on oppinut laskemaan. Kotimarkkinat ĥävisi Soisalon liikenteelle. Kyllä kilpailu on hyää. Koskahan C alueen tizinkoottajat ottaa eurot markkinoilta eikä valtion budjetista. 😀😁🎅
Koskahan sinä otat asumistuen markkinoilta etkä veronmaksajien taskusta?
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Honkanen on oppinut laskemaan. Kotimarkkinat ĥävisi Soisalon liikenteelle. Kyllä kilpailu on hyää. Koskahan C alueen tizinkoottajat ottaa eurot markkinoilta eikä valtion budjetista. 😀😁🎅
Koskahan sinä otat asumistuen markkinoilta etkä veronmaksajien taskusta?
En minä saa asumistukea muualta kuin mitä Oksa maksaa. 😀😁🎅
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Honkanen on oppinut laskemaan. Kotimarkkinat ĥävisi Soisalon liikenteelle. Kyllä kilpailu on hyää. Koskahan C alueen tizinkoottajat ottaa eurot markkinoilta eikä valtion budjetista. 😀😁🎅
Koskahan sinä otat asumistuen markkinoilta etkä veronmaksajien taskusta?
En minä saa asumistukea muualta kuin mitä Oksa maksaa. 😀😁🎅
Arvasin! Kunnon kantakirja demari. aina toisten taskuilla.
-
juuu ja miulta jopa kysymättä mutta kiva kun noita raasuja voip pikkasen etes jelppiä ettei ihan pihalle joutu kun kerran talvikii tuloillaan säälistä
-
Aijaa . Muuttakaa sivistykseen , täällä liikenne pelaa.
Kauankohan? :P
Savonlinja voitti tarjouskilpailun pääkaupunkiseudulla – Osti 45 uutta bussia, pestasi 100 kuljettajaa https://yle.fi/uutiset/3-9768285
Honkanen on oppinut laskemaan. Kotimarkkinat ĥävisi Soisalon liikenteelle. Kyllä kilpailu on hyää. Koskahan C alueen tizinkoottajat ottaa eurot markkinoilta eikä valtion budjetista. 😀😁🎅
Koskahan sinä otat asumistuen markkinoilta etkä veronmaksajien taskusta?
En minä saa asumistukea muualta kuin mitä Oksa maksaa. 😀😁🎅
Arvasin! Kunnon kantakirja demari. aina toisten taskuilla.
Mutta hyvin mee ja menköön
-
Oksan taskut hiutuvat puhki, ei siitä rahamäärästä vaan Sepeteuksen hiplailusta ja kaivelusta.
Kannattas edes pitää kynnet lyhyinä, torilla ei niiden alle paskaakaan kerry.
-
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201708140112304_u0.shtml
Isossa määrässä on voimaa.
-
Voi nyt *****, kuka taas päättää tässä maassa asioista?
-
Oisko tuo vr:n henkilöliikenne kannatavampaa, jos juniin myytäisiin lippuja
asemilla.
Ehkä? Mietitääs? Vaikkapa työaikoihin eli 7-21 niin kaksi henkeä tarvitaan että joku olisi paikalla. Lähdetään minimipalkasta joku 2.000 kuussa niin voisi laskea että kokonaiskustannus palkoista luokkaa 8.000 kuussa? Tarkoittaa mitä? Että jokainen päivä on myytävä lippuja noin 300 euron edestä. Siis pelkkä palkkakulu, ei mitään rakennusta / lämmitystä / sähköä / tietokonetta / tietoliikennettä mitään. Ja tietysti tuolla 300 euron päivittäisellä lipunmyynnillä ei mitään jää sellaisille pikkujutuille niin kuin junalle ja muulle sellaiselle.
Mitäs luulet? Tienaisivatko palkkansa jossakin Perä-Hikiän seisakkeella?
Kaukojunaan lipun voi edelleen ostaa junasta. Ihme hysteriaa tää lipunmyyntivalitus.
-
Suomi on kuin puna-armeija talvisodassa. Joka ihmeen asiasta pitäisi pitää huutoäänestys.
-
Voi nyt *****, kuka taas päättää tässä maassa asioista?
Alkaa kyllä tuntumaan että rupeis olemaan yleislakon paikka. alkaisivat noi hallituksen mul kutkin vähän ajattelemaan muutakin kuin tulevaisuuttaa prysselissä.
-
Suomi on kuin puna-armeija talvisodassa. Joka ihmeen asiasta pitäisi pitää huutoäänestys.
?
-
Suomi on kuin puna-armeija talvisodassa. Joka ihmeen asiasta pitäisi pitää huutoäänestys.
Ei taittu puna-armeijassa paljoa purnata eikä äänestellä, Ylhäältä päin tuli käskyt mihin suuntaan , ja niiden sanaston mukaan poliittiset ohjaajat, suomeksi lyhyemmin politrukit, pitivät naganin kanssa huolen että pysyttiin suunnassa..
-
Suomi on kuin puna-armeija talvisodassa. Joka ihmeen asiasta pitäisi pitää huutoäänestys.
Ei taittu puna-armeijassa paljoa purnata eikä äänestellä, Ylhäältä päin tuli käskyt mihin suuntaan , ja niiden sanaston mukaan poliittiset ohjaajat, suomeksi lyhyemmin politrukit, pitivät naganin kanssa huolen että pysyttiin suunnassa..
Tuo käytäntö tuli talvisodan jälkeen. Talvisodassa periaatteessa oli miehistöllä mahdolisuus erottaa päälikönsä.