Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: sorkkahessu - 30.01.09 - klo:10:42

Otsikko: Mitsi L200
Kirjoitti: sorkkahessu - 30.01.09 - klo:10:42
Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .  :-\
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: sirkussonni - 30.01.09 - klo:10:47
Näkyy metsäkoneurakoitsijat niillä uskollisesti ajavan, kertookohan omaa tarinaansa sekin...
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: - 30.01.09 - klo:11:03
Minkähän ikäiset?
Meillä -00 ajettu 185tkm ja vähän liikaa on remppaa ollu
Kytkin (oli tyyppivika, takuuseen), kartaanin kannatinlaakereita 3kpl, etukartaani (ristikosta umpiruostees, ei rasvanippoja), jarrut 2 kertaa, laturi, iskarit taakse, kampiakselin stefa, hehkuja yli 20 kpl nytkin ainakin yks pimiänä. Yli kahta viikkoa ei kaikki hehkut oo kerralla toiminu koko aikana...
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: sorkkahessu - 30.01.09 - klo:13:00
02 vuotinen . Tuli pakkovaihto . Primastaaniista meni vaihdelaatikko , laatikko 4500 ekee , kytkin +työ päälle .
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: trakpa - 30.01.09 - klo:16:28
00 vuotinen kiinteistöhoito varustuksella ollu muutaman vuoden, nyt on mittarissa 150tkm takajarrut oon laittanu ei muuta. Jäykkähän tuo on pihojen auraujsessa mut muuten hyvä peli.
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: natikka - 30.01.09 - klo:16:32
meillä kans olikohan -01 L200, ei ikuna ainakaan viä mitään. 110000km ajettu, muuten on hyvä mutta kankia ku mikä.
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: - 30.01.09 - klo:18:27
ei nuan kevytperäänen auto kankia oo... Kikka kakkosta ja kolomosta niin jo taittuu  ;D
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: sorkkahessu - 30.01.09 - klo:18:39
meillä kans olikohan -01 L200, ei ikuna ainakaan viä mitään. 110000km ajettu, muuten on hyvä mutta kankia ku mikä.

Sitten taisin tehä hyvän kaupan , kankkioita ollaan molemmat  :D
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: JIIWEE - 30.01.09 - klo:20:21
 Kolme moneremppaa alle 80 000 km...  . En ikinä mailmassa ostas Mitsubishiä
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: sorkkahessu - 30.01.09 - klo:21:48
Kolme moneremppaa alle 80 000 km...  . En ikinä mailmassa ostas Mitsubishiä

Ilon pilaaja  ;)
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: JIIWEE - 30.01.09 - klo:22:02
Kolme moneremppaa alle 80 000 km...  . En ikinä mailmassa ostas Mitsubishiä

Ilon pilaaja  ;)
Tää meidän L 200 ollu todellinen maanataikappale. Koneen tasapainoakseli ilmeisesti jo tehtaalla asenettu  väärin. Ekan konerrikon 15 000 km jälkeen  kone kasattiin samalla tavalla ja taas se poksahti 30 000 km kohdalla. Kolmas kerta 70 000 km kun kone räjähti irtos runkolaakerin pukin pultti...
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: handetonttu - 31.01.09 - klo:08:09
Kolme moneremppaa alle 80 000 km...  . En ikinä mailmassa ostas Mitsubishiä

Ilon pilaaja  ;)

Nipponin Pick-uppi näyttäis kestävän, 01 ja 220tkm normi huolloilla. Mitsu on toki hienompi ja paljon parempi ajaa.
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: eastsun - 31.01.09 - klo:09:56
Ajelin vm. -98 n. 200tkm ilman suurempia onkelmia.
Nyt ajossa -07 Intense Magnum TCL. Takana n.45tkm ilman murheita.
Autoissa voi näköjään sattua yksilöitä ylläolevien kirjoitusten perusteella
mulle sattunu hyviä ko. merkin kohalla.
Ja ohan tuolla tallissa Pajeron räppänäkin.. ajettu 240tkm, ite ajanu niistä 35tkm. Ei murheita siinäkään..  ;)
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: JiiPee42 - 31.01.09 - klo:11:53
Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .  :-\



Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ...  Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .

Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: sorkkahessu - 31.01.09 - klo:14:05
Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .  :-\



Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ...  Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .

Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....

Näin on . Mutta toyotaa kun menee käytettynä kattoon niin voi itku . Hyvästä käytetystä saa maksaa uuden hinnan .

Printteri mese olis hyvä , mutta hinta hirvittää ja käytetyt on lahoja

5 0 v lahjaksi ostan uuden tojon itelleni.  :D
Otsikko: Vs: Mitsi L200
Kirjoitti: JiiPee42 - 31.01.09 - klo:15:53
Miten Mitsu L 200 ovat pelaanneet , nelivetoiset .  :-\



Itellä just työn alla -91 398000 km ajettu nelikko diiseli (siis L 200 )......meni leima vanhaksi tammikuun alkupäivinä ....lava pois ja lahopaikkausta . Kaks vuotta sitten vaihdoin kannentiivisteen siihen ja samalla totesin että syl.kansi oli vaihdettu jossainvaiheessa ...  Taka-akselin kohdalta se runkopalkkien välissä oleva pyöreä putki lahos pois sieltä ja sen uusin . Vuos sitten apparin puoleinen eturengas "kaatui" yläreunastaan vinoon sisäänpäin ....syy oli ylätukivarren rungossa kiinni olevan pystypukin pettäminen ..
eli se oli ruostunu sieltä suht näkymättömiin . No auto halliin ja remontti käyntiin .......sen pukin jäänteiden alta löytyi runkopalkista kahden nyrkin mentävä reikä ......2 , 3 , 4 ja 5 millistä peltiä käyttäen korjasin runkopalkin ja rakensin uuden pukin ylätukivarrelle . Kaikista hankalaa oli hahmotella se pyöränpaikka ...tarkotan että ohjauskulmat jäis suurinpiirtein kohdalleen ...onnistuihan se lopulta ja ihan ohjauskulmien säätöön erikoistuneessa liikkeessä suoritettu mittaus kertoi harituksesta 2mm joka säädettiin nollaan .

Mie oon vannoutunu tojota fani mut nyt pelaan tuon mitsun kanssa .......harrastepeli ....

Näin on . Mutta toyotaa kun menee käytettynä kattoon niin voi itku . Hyvästä käytetystä saa maksaa uuden hinnan .



5 0 v lahjaksi ostan uuden tojon itelleni.  :D



Niin joo.......just tuon takia miullakin on vanha mitsu ........... tojon hinnnat on käytteynä pilvissä ja sit toisekseen ......oon ollu huomaavinani et varaosatkin maksavat tojoon paljon enemmän ......