Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Oksa - 08.03.17 - klo:08:31
-
kun katastin tojoa niin kattelin ettäö konttorilla oli myynnissä bg245 merkkistä lisäainetta diiseliin.. ja nyt kun alakannu nyppiä tuo nyyn löpötin häikät... vaihdoin suodattimen ja laskin tankista " veden" ropusta ja edelleen vain piipittelee jotain häikkää.. koodi 14101 ja silti toimii ... iltapuolella kun väsyneenä ajelee, tuo piipitely alkaa nyppiä todella.. auttaisiko tuo bg mahdollisesti tuohon häikkään? eli pilkois sen veden polttokelpoiseksi... huollossa kertoivat että kosteus on tuon takana.. vai olisko jotain muuta...
-
Jos kosteus onkin jossakin piuhassa eikä tankissa? :-X
-
ihan sellaanenki juttu että onko imuputki letkua? koitas vaihtaa eres toistappäin tai kokonaan uusi, ihan vain sillä että muutamaki palkeenkielinen tullu vastaan joka on kuristanu salakavalasti ajoottaan virtausta..
suorattimen vaihron yhteyres oot kumminki kattonu ettei oo jääny vanhaa tiivistettä runkoon, koskien siis murujaki, ja banjot oot käyny siivoten läpi rikat vaihtaen? ja siirtopumppu tekee riittävän paineen?
sähköpuolelta hytin ryhmäliittimet läpi kontaktisprein kans myös..
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan :) ;) :D ;D
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan :) ;) :D ;D
Ei sais vanhoja muistella mutta, tossa vaihtu pikku-N, 103 (kyseessä en ole minä, vaikka puuhis niin luuleekin, huutonaurua..) puolen vuoden jälkeen Peuran Jussiin, Valtran viat oli liikaa. Viat koostui pääasissa vuodoista, jakopää, ilmastointi ja hydrauliikka. Viiminen naula merkkiarkkuun oli jakopäästä irronnut pultti joka aiheutti eräänlaisen kahdensuuntaisen seisokin, omistajan otsaan ja koneen käyttöön. Tunteja huimat 200. Ei siinä takuu paljon auta jos kolmepyttynen TI istuu korjaamolla palakummiensa päällä suurimman osan vuodesta.
Tilalle tuli siis uusi pikkupeura samaa kokoluokkaa huokealla välirahalla.
-
tuo vaihdettu vasta noin puol toista vuotta sitten juuri tuon saman vian takia... ( fiudesta muuten moisen katkinainen johto oli liikaa.. 174 e oli tuosta liikaa... elikkä laitan tuon katkilistaan.. ( hienoa huolta myös huollon puolesta..... )
-
ei irto tiivisteitä tuossa kun on sellanen bajonetti kiinnitys... ja kopin ryhmäliitintä en koske... viiem kevään huollossa särkivät sen verta että liian paljon korjattua.. tuosta liitinkosketuksesta en ihan varma kun nuo osat niiiiin hentoja... taijan poistaa tuon anturin käytöstä kun ei ihan tarvetta ole muutenkaan... tuon letkun uusin jo viime kesänä joten en usko palkeenkieltä... noooo, vinkuintiassa tekevät niin hyvää laatua kuiteski...
-
ei irto tiivisteitä tuossa kun on sellanen bajonetti kiinnitys... ja kopin ryhmäliitintä en koske... viiem kevään huollossa särkivät sen verta että liian paljon korjattua.. tuosta liitinkosketuksesta en ihan varma kun nuo osat niiiiin hentoja... taijan poistaa tuon anturin käytöstä kun ei ihan tarvetta ole muutenkaan... tuon letkun uusin jo viime kesänä joten en usko palkeenkieltä... noooo, vinkuintiassa tekevät niin hyvää laatua kuiteski...
njoo ja mun neuvot ei sovi sun kohoralle jos tuo anturi muka oikiasti kosteutta mittaa? paitti ny se ryhymäliitin..
minähän pyrin välttelehen nyykkäriä aikalailla vaikka ittellä ei oo ikinä ollu enkä ajanukkaa oo.. jonku tm vois harkita mutta eipä oo tarvesta nykkää..
jaa no pitää korjata oon ajanu kokeella varte ja yhyrellä tsa 125 vähä jotaki pientä kuormaallukki ja sitte rehunteos olin yhyres paikas tm 155 ja se istu kourahan hyvin
-
ei irto tiivisteitä tuossa kun on sellanen bajonetti kiinnitys... ja kopin ryhmäliitintä en koske... viiem kevään huollossa särkivät sen verta että liian paljon korjattua.. tuosta liitinkosketuksesta en ihan varma kun nuo osat niiiiin hentoja... taijan poistaa tuon anturin käytöstä kun ei ihan tarvetta ole muutenkaan... tuon letkun uusin jo viime kesänä joten en usko palkeenkieltä... noooo, vinkuintiassa tekevät niin hyvää laatua kuiteski...
njoo ja mun neuvot ei sovi sun kohoralle jos tuo anturi muka oikiasti kosteutta mittaa? paitti ny se ryhymäliitin..
minähän pyrin välttelehen nyykkäriä aikalailla vaikka ittellä ei oo ikinä ollu enkä ajanukkaa oo.. jonku tm vois harkita mutta eipä oo tarvesta nykkää..
jaa no pitää korjata oon ajanu kokeella varte ja yhyrellä tsa 125 vähä jotaki pientä kuormaallukki ja sitte rehunteos olin yhyres paikas tm 155 ja se istu kourahan hyvin
Vähän nyykkäri on omasta mielestä kans sellainen, että uskaltaako sattua, paljon niilläkin tehdään ja pärjätään. En toki niin paljon pelkää kun Oksa Valmettia ;)
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan :) ;) :D ;D
Ei sais vanhoja muistella mutta, tossa vaihtu pikku-N, 103 (kyseessä en ole minä, vaikka puuhis niin luuleekin, huutonaurua..) puolen vuoden jälkeen Peuran Jussiin, Valtran viat oli liikaa. Viat koostui pääasissa vuodoista, jakopää, ilmastointi ja hydrauliikka. Viiminen naula merkkiarkkuun oli jakopäästä irronnut pultti joka aiheutti eräänlaisen kahdensuuntaisen seisokin, omistajan otsaan ja koneen käyttöön. Tunteja huimat 200. Ei siinä takuu paljon auta jos kolmepyttynen TI istuu korjaamolla palakummiensa päällä suurimman osan vuodesta.
Tilalle tuli siis uusi pikkupeura samaa kokoluokkaa huokealla välirahalla.
ei taida olla autokkaan mersuja tuossa talossa kun aatteen palo noin heikolla liekillä kun noin mitättömiin vikoihin merkkiuskollisuus loppuu :) ;) :D ;D
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan :) ;) :D ;D
Ei sais vanhoja muistella mutta, tossa vaihtu pikku-N, 103 (kyseessä en ole minä, vaikka puuhis niin luuleekin, huutonaurua..) puolen vuoden jälkeen Peuran Jussiin, Valtran viat oli liikaa. Viat koostui pääasissa vuodoista, jakopää, ilmastointi ja hydrauliikka. Viiminen naula merkkiarkkuun oli jakopäästä irronnut pultti joka aiheutti eräänlaisen kahdensuuntaisen seisokin, omistajan otsaan ja koneen käyttöön. Tunteja huimat 200. Ei siinä takuu paljon auta jos kolmepyttynen TI istuu korjaamolla palakummiensa päällä suurimman osan vuodesta.
Tilalle tuli siis uusi pikkupeura samaa kokoluokkaa huokealla välirahalla.
niin tutun tutulla juu :) :) :) :) :)
-
Ei auta valopetroli, sitähän tuo bg245 on – ks http://www.finntest.fi/application/files/8714/6470/1966/BG245E.pdf
Vika
”NH 14101 Fuel contaminated sensor Not connected”
Ellei kontakti parane ( niin kuin oletettavaa on ), niin anturi suodattimen pohjassa vaihtoon. - Toisaalta ei ole pakko vaihtaa katsoo välillä vesikuppiin onko tullut vettä.
Kulutus tavaraa nuo anturit.
Ellei hermo kestä niin...
http://www.ikh.fi/fi/anturi-polttoainesuodattimeen-nh-2853588-f1086
ANTURI POLTTOAINESUODATTIMEEN
64.00€ / kpl
alkuperäisen osan nro: NH 2853588
(http://www.ikh.fi/images/tuotekuvat/kuva400/Tuotekuvat/F1086_S_1_web.jpg)
ettei vaan ois juuri tuo nh.n sarja suolahdessa kasattu kun kun kaikki oksan valtran parjaamat viat rallattavia ja roklottavia vaihdelaatikon laakereita myöten on tuohon sattunu, voiko siinä enää hävitä kun samat viat saa valtrassakin ja kaupan päälle kääntyvän penkin ja mehtään soveltuvan pohjan :) ;) :D ;D
Ei sais vanhoja muistella mutta, tossa vaihtu pikku-N, 103 (kyseessä en ole minä, vaikka puuhis niin luuleekin, huutonaurua..) puolen vuoden jälkeen Peuran Jussiin, Valtran viat oli liikaa. Viat koostui pääasissa vuodoista, jakopää, ilmastointi ja hydrauliikka. Viiminen naula merkkiarkkuun oli jakopäästä irronnut pultti joka aiheutti eräänlaisen kahdensuuntaisen seisokin, omistajan otsaan ja koneen käyttöön. Tunteja huimat 200. Ei siinä takuu paljon auta jos kolmepyttynen TI istuu korjaamolla palakummiensa päällä suurimman osan vuodesta.
Tilalle tuli siis uusi pikkupeura samaa kokoluokkaa huokealla välirahalla.
niin tutun tutulla juu :) :) :) :) :)
aika hyvä kuittaus :) ;) :D ;D