Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepeteus - 30.07.16 - klo:19:29
-
http://yle.fi/uutiset/s-ryhma_alkaa_kerata_tarkempaa_tietoa_asiakkaista__kuluttajaliitto_tyrmistyi_nyt_mennaan_pitkalle_yksityiselaman_asioihin/9055737
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
-
Onx nyt pakko sitä etukorttia vilauttaa.....
-
Vilauttelee tai ei, ei mua haittaa vaikka ostostiedot rekisteröidäänkin,osaavathan sitten varata tarpeeksi HK:n sinistä tiskiin niinä päivinä kun olen kauppaan tulossa.Turhaa panikointia taas.
-
Tuossa lienee kai kyse mainonnan kohdistamisesta. Itse kun käyn sittarissa niin ei mene kauan kuin sähköpostissa kysely asiakastyytyväisyydestä. Voisko tuohon ilkeästi vastata.....
-
mutta ihan oikeesti! onko tuosta mitään haittaa kun tiedän kuiteskin että liiterikin pankkikortteja aika tasan vahtii... jos se mihin tuo käyttää moista.......
-
Niin mutt ku ne yhdistää suuren maailman malliin nettiselailun ja ostokäyttäytymisen ja siitä seuraa yhä tarkemmin kohdennettua mainontaa. Esmes kun sulle alkaa tulla vauvantarvikemainontaa tiedät että samaa konetta käyttävä muijas on paksuna....
-
mutta kun ei ole! se hauskinta näissä hommissa.... tuo kaiken kattava seuranta niin tätäpäivää... ja yhä enemmän kiihtyvää...
-
Olen joskus tuon todennutkin että tuota mainontaa voi kouluttaa mieleisekseen. Käy Zalandossa tai jossain tsekkaamaamassa rotseja ja buutseja niin noi löytyy kohta pakollisista mainoksista mutta ovat miehekkäitä....ja tuosta mainonnasta helposti näet muijas mielenkiinnon. Jos tulee automainontaa niin kotturas lienee jo aikansa elänyt.....
-
Tuossa lienee kai kyse mainonnan kohdistamisesta. Itse kun käyn sittarissa niin ei mene kauan kuin sähköpostissa kysely asiakastyytyväisyydestä. Voisko tuohon ilkeästi vastata.....
Jossain vaiheessa oot antanu s postin niille. Mulle tullu yhtään kyselyy.
S ja K ryhmänkii kieltänyt laittamasta s postiin yhtään mitään.
-
Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...
Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita.....
-
Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...
Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita.....
Hankkija laittaa postia. En oo kieltäny, jotta pysyy vähän jyvällä. :)
-
Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...
Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita.....
Hankkija laittaa postia. En oo kieltäny, jotta pysyy vähän jyvällä. :)
luulis sepeteuksen, veetin ja eemelin sähköpostiosoitteiden olevan kärkikymmenikössä kun kepu aloittaa vaalimainonnan 8) 8) 8) 8)
-
Mua ei haittaa jos vakikaupasta kysellään nimenomaan kyseisessä putiikissa asioinnista ja asiakastyytyväisyydestä ja ton mainonnan voi kieltääkin...ja kauppias on hyvä tyyppi...
Sepe vois olla ihan onnessaan jos LIdlissä oltais sen asiakastyytyväisyydestä kiinnostuneita.....
Hankkija laittaa postia. En oo kieltäny, jotta pysyy vähän jyvällä. :)
luulis sepeteuksen, veetin ja eemelin sähköpostiosoitteiden olevan kärkikymmenikössä kun kepu aloittaa vaalimainonnan 8) 8) 8) 8)
antaa tulla vaan. :)
-
http://yle.fi/uutiset/s-ryhma_alkaa_kerata_tarkempaa_tietoa_asiakkaista__kuluttajaliitto_tyrmistyi_nyt_mennaan_pitkalle_yksityiselaman_asioihin/9055737
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
Niih, Lidlille riittää henkilökunnan vahtiminen ja alistaminen. Ja sitä tehdäänkin oikein olan takaa!
-
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
[/quote]
Niih, Lidlille riittää henkilökunnan vahtiminen ja alistaminen. Ja sitä tehdäänkin oikein olan takaa!
[/quote]
Just noin, mutta jokatapauksessa saamme kiittää Lidliä noitten kahden suuren ravistelusta..
-
Liiterit on saksankielisissä maissa huivipääväen vihanneskauppoja. Aldi, Edeka, M-preis jne. jyräävät siellä.
-
Olen joskus tuon todennutkin että tuota mainontaa voi kouluttaa mieleisekseen. Käy Zalandossa tai jossain tsekkaamaamassa rotseja ja buutseja niin noi löytyy kohta pakollisista mainoksista mutta ovat miehekkäitä....ja tuosta mainonnasta helposti näet muijas mielenkiinnon. Jos tulee automainontaa niin kotturas lienee jo aikansa elänyt.....
Vaikka on vanha pirssi, niin tulee vain pikavippi ja Casino mainoksia.😋
-
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
Niih, Lidlille riittää henkilökunnan vahtiminen ja alistaminen. Ja sitä tehdäänkin oikein olan takaa!
[/quote]
Just noin, mutta jokatapauksessa saamme kiittää Lidliä noitten kahden suuren ravistelusta..
[/quote]
Onko se hyvä niin, kuten K- ja S ryhmä tekee. Asiakas maksaa työntekijöiden varastamisen. Hävikistä syytetään asiakasta.
-
[quote a
uthor=Sepeteus link=topic=71142.msg1285687#msg1285687 date=1469958424]
Onko se hyvä niin, kuten K- ja S ryhmä tekee. Asiakas maksaa työntekijöiden varastamisen. Hävikistä syytetään asiakasta.
[/quote]
Rahtarit on mainitsematta. Eräs firma tilasi 1000 läppäriä. Varastohemmo laski rekallisen laatikoita 2 kertaan ja sai 998 kpl.
-
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
Niih, Lidlille riittää henkilökunnan vahtiminen ja alistaminen. Ja sitä tehdäänkin oikein olan takaa!
Just noin, mutta jokatapauksessa saamme kiittää Lidliä noitten kahden suuren ravistelusta..
[/quote]
Onko se hyvä niin, kuten K- ja S ryhmä tekee. Asiakas maksaa työntekijöiden varastamisen. Hävikistä syytetään asiakasta.
[/quote]
Lidl on hyvä olemassa täällä. Tuo pientä tervehdyttämistä Suomen oligopoliseen päivittäistavarakauppaan. Meidän perhe asioi aika paljon Lidlissä ostamassa suomalaisia tuotteita, joita siellä on paljon. Vaikka SOK-Hankkija-Kepu-Valio-kassara Maaseudun Tulevaisuus muuta väittää.
-
Lidllin ei tarvitse vahtia asiakasta.
Niih, Lidlille riittää henkilökunnan vahtiminen ja alistaminen. Ja sitä tehdäänkin oikein olan takaa!
Just noin, mutta jokatapauksessa saamme kiittää Lidliä noitten kahden suuren ravistelusta..
Onko se hyvä niin, kuten K- ja S ryhmä tekee. Asiakas maksaa työntekijöiden varastamisen. Hävikistä syytetään asiakasta.
[/quote]
Lidl on hyvä olemassa täällä. Tuo pientä tervehdyttämistä Suomen oligopoliseen päivittäistavarakauppaan. Meidän perhe asioi aika paljon Lidlissä ostamassa suomalaisia tuotteita, joita siellä on paljon. Vaikka SOK-Hankkija-Kepu-Valio-kassara Maaseudun Tulevaisuus muuta väittää.
[/quote]
Tykkää !