Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: apilas - 26.04.16 - klo:10:52

Otsikko: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: apilas - 26.04.16 - klo:10:52
(https://pbs.twimg.com/media/B9bhIrOCUAEynxY.jpg)
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: pig24 - 26.04.16 - klo:12:14
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: apilas - 26.04.16 - klo:14:20
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Trump pelaa myös juutalaistn pussiin.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:14:44
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Trump pelaa myös juutalaistn pussiin.

No tietysti... ;D
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: Viljelijä - 26.04.16 - klo:14:48
 Saksassakin ois voitu jättää aikoinaan yks äijä jättää oppositioon, niin kymmeniä miljoonia ihmis henkiä ois säästynyt? Aineellisista menetyksistä puhumattakaan.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:16:13
Saksassakin ois voitu jättää aikoinaan yks äijä jättää oppositioon, niin kymmeniä miljoonia ihmis henkiä ois säästynyt? Aineellisista menetyksistä puhumattakaan.

Herrasta muutamia dokumentteja katsoneena, siis näitä ihan viimeisiä joita nyt on National Geolta tullu, niin ei voi sanoa muuta kun huh huh.

Mies joka piikitti itseensä 24:ää tuotetta joka päivä oman henkilökohtaisen eläinlääkärin toimesta. Sitten ne vainoharhasuudet ja kansanmurhat. Historiallisesti arvokkaita rakennuksia tuhottiin ja taideaarteita pöllittiin. Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet. Ja kaiken kukkuraksi pelkuripaskahousu ampu ittensä ennen ku koko ketunpesä oli vallattu.

Pelle mikä pelle.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: JD6630 - 26.04.16 - klo:16:17
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:16:30
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: Opelmies - 26.04.16 - klo:16:35
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.

Kyl juna on isojen massojen kuljetuksis aika lyömätön, varsinkin kun Aatustaniassa oli bensasta yms. hiukka pulaa. Hiiltä juniin olis kai ollut  ns. v itusti.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: JD6630 - 26.04.16 - klo:16:37
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Varmaankin, mutta kyllä sinne takalinjoillekkin pääsee etenkin ilmateitse (tai vaihtoehtoisesti riittää pari tyyppiä), ja rautatieyhteyden tuhoaminen on iso takaisku viholliselle.

Aatullahan oli vähän isompia suunnitelmia etenkin berliinissä tuhottujen kohteiden tilalle.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:17:13
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.

Kaippa asiaa tutkiskeltiin takalinjan näkökulmasta? Varmaankin uusien suorien huoltoyhteyksien tekemiseen rautateitse.
Varmaankin, mutta kyllä sinne takalinjoillekkin pääsee etenkin ilmateitse (tai vaihtoehtoisesti riittää pari tyyppiä), ja rautatieyhteyden tuhoaminen on iso takaisku viholliselle.

Aatullahan oli vähän isompia suunnitelmia etenkin berliinissä tuhottujen kohteiden tilalle.

Kai sen noopeesti olis korjannu kun työvoimaa oli käytössä satojatuhansia.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:20:11
(https://pbs.twimg.com/media/B9bhIrOCUAEynxY.jpg)

(http://de.acidcow.com/pics/20090917/bug.gif) (http://de.acidcow.com/pics/20090917/bug.gif) (http://de.acidcow.com/pics/20090917/bug.gif) (http://de.acidcow.com/pics/20090917/bug.gif)
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: Ala-Pertti - 26.04.16 - klo:20:44
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.



niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: SKN - 26.04.16 - klo:21:20
Sitten vielä tää idiotismin ruumiillistuma ei panostanu tarpeeksi huoltoyhteyksiin rautateitse vaan kehitti mitä ihmeellisempiä mobiileita. Ainoa rautatie johon se panosti oli keskitysleireihin johtavat ihmiskuljetusraiteet.
Tähän on pakko tarttua vaikken mikään sotastrategian ammattilainen olekkaan. Luulis kuitenkin rautateiden olevan paskin mahdollinen keino siirtää yhtään mitään sodan aikana.
Rautatie kun on aika helppo saada kulkukelvottomaksi, ja junalla ei sitä kohtaa kierretä.



niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.

Aatu käytti kyllä mutta laiminlöi niitten ylläpidon paitsi keskitysleireihin johtavien osalta.

Tulee muuten juur taas national geeltä natsien antautumisesta dokkis....
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: JD6630 - 26.04.16 - klo:23:03
niinno jonkivverran sotatieteitä ja -historiaa lukenut ja jo yhdysvaltain sisällissodassa juurikin rautatiet  olivat hyvinkin merkittävässä asemassa joukkojen ja materiaalien siirroissa. myös haavoittuneiden ja kaatuneiden.

aatu käytti tehokkaasti rautateitä ja kusessa olisi talliinikin ollut ilman tuota jumalten keksintöä.
Usan sisällissodan aikana ei tiedettykkään autoista mitään, etenkään kuorma-autoista.

Ei sillä että toisen maailmansodan aikaisetkaan autot mitään hyviä rahtaukseen olis olleet, mutta kyllä niilläkin tavara kulki.

Kyllähän juna on toki ollut ylivertainen, mutta myös ylivertaisen haavoittuvainen.
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: pig24 - 27.04.16 - klo:15:22
Toinen näistä on aika rasittava sosiaalitantta.
https://www.youtube.com/watch?v=f0UB06v7yLY
https://www.youtube.com/watch?v=gUKMWTO7RWI

PS. Onhan meilläkin kohta tilaisuus kannattaa kepua äänestämällä eri puolueita.

Trump pelaa myös juutalaistn pussiin.
"Te ette äänestä minua, koska en tarvitse teidän rahojanne"  https://youtu.be/s4_Y3YIN43c
Otsikko: Vs: ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA
Kirjoitti: pig24 - 27.04.16 - klo:15:41
http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/844/the-goyim-know-shut-it-down-jew-walkie-talkie.jpg