Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 12.01.15 - klo:13:16
-
Ka, sehä tuli heinolle oekeen kirje uuvvelta Teussin maahantuojalta... Melekeen piti silimänurkkaa lyyssin hijjalla pyyhkätä, vaen ei ihan. Tilasinpa kuitennii sen varaosakatalookin
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
Tänään tilattu hydraulilohko tulee huomenna niin kyllä se vaan ensimmäisenä 100h aikana ainakin näemmä tarttee yhden varaosan :P
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
Tänään tilattu hydraulilohko tulee huomenna niin kyllä se vaan ensimmäisenä 100h aikana ainakin näemmä tarttee yhden varaosan :P
Onx tälläasialla jotain tekemistä sen suodattimen valonkanssa tai vaihteiston koodin?
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
Tänään tilattu hydraulilohko tulee huomenna niin kyllä se vaan ensimmäisenä 100h aikana ainakin näemmä tarttee yhden varaosan :P
Onx tälläasialla jotain tekemistä sen suodattimen valonkanssa tai vaihteiston koodin?
Ei oo.. Lohkossa valmistusvika niin ei toimi toiseen suuntaan.. Ohjauksen suodattimen anturi vissin asennettiin jo tänään.. Vaihteiston koodi on joku yleiskoodi mikä käskee katsomaan koodit tietokoneelta.. Seurataan sitä :D Ei oo siittä vaivaa taas ollutkaan pariin kymmeneen tuntiin.. Yöllä aurataan taas niin menee huomenna sit lohkon vaihtoon taas niin katotaan jos löytyy sit joku diagnoosi.. Jos näitten jälkeen ei olis sit murheita enää jatkossa.. Mutta varaosa liikenne tuntuu ainakin toimivan hyvin ;)
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
kyllä se vaen tee-äksännii ovi hajovaa, kun takana on tarpeeksi voemaa, nimittäen tuulivoemaa
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
kyllä se vaen tee-äksännii ovi hajovaa, kun takana on tarpeeksi voemaa, nimittäen tuulivoemaa
Joo mutta ei DX:n ovi oo likikään niin lapsellinen esitys kuin Agrotronissa.
DX:ään on muuten olemassa oveja metallikehikollakin.
-
Eipäole vaikea arvata että tommonen lohkon pruju varmaan meikäläisenkin härveliin täytyy uusia. Siis josniissä kerran on valmistevikoja. Jostainkun saisi vielä pyöreet renkaat niin olis ihan hyva :-[
-
Eipäole vaikea arvata että tommonen lohkon pruju varmaan meikäläisenkin härveliin täytyy uusia. Siis josniissä kerran on valmistevikoja. Jostainkun saisi vielä pyöreet renkaat niin olis ihan hyva :-[
3 lohkon kara se vaan oli helpannut ettei keskittänyt enää ja nosto ei toiminut vaan toiseen suuntaan ja tuo ilmoitteli jo pienillä tunneilla tuota mutta nyt iski vasta kunnolla vika.. Että epäilen on sellainen vika joka tuskin toistuu muissa.. No ens yönä ei käytetä kuormaajaa ;D Tai nosto letkut on sivuliikkeellä niin saa kuormaajan kyllä ylös ja alas ja hesen työntövartta käytettyä.. Mikään muu lohko ei oo ilmoitellut mitään.. Ja meillä noi renkaat on kuin vanhat ryssän kumit että jäävät muotoonsa seisoessaan mutta vähän ajan päästä kun "lämpeävät" menevät ihan tasaiseen..
-
ei tunnu nuo sakujen contitkaan kylmässä olevan pyöreitä mutta hetken ajon jälkeen on ihan mänevät. taitaa vyörenkaan ominaisuus olla pikemmin.
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
kyllä se vaen tee-äksännii ovi hajovaa, kun takana on tarpeeksi voemaa, nimittäen tuulivoemaa
Voiks tolla kyntää myötätuuleen vain ovet avaamalla
-
ei tunnu nuo sakujen contitkaan kylmässä olevan pyöreitä mutta hetken ajon jälkeen on ihan mänevät. taitaa vyörenkaan ominaisuus olla pikemmin.
SVT contit siis alla..
-
Ka, sehä tuli heinolle oekeen kirje uuvvelta Teussin maahantuojalta... Melekeen piti silimänurkkaa lyyssin hijjalla pyyhkätä, vaen ei ihan. Tilasinpa kuitennii sen varaosakatalookin
ei kait teusi varaosia tarvi jos ei suotimia ynnä lasinpyyhkimiä siihen mukauteta täh.muutoinhan tuo toimii niin kauankuin keinopojulla sille käyttövä riittääpi ja vielä poikueellekin jonkuun erran sitä runnoomista
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
kyllä se vaen tee-äksännii ovi hajovaa, kun takana on tarpeeksi voemaa, nimittäen tuulivoemaa
Voiks tolla kyntää myötätuuleen vain ovet avaamalla
kun voesikki, vaen myötäsessä ne ovet läsähtää kiinni
-
Ei siihen mitään katalookeja tarvita tuon merkkiseen rattoriin.
Ne variset lasiovet osaa kyllä tilata jos erottaa oikian vasemmasta. Tai toisin päin.
Muuta ei tarvi ensimmäiseen 10 000 tuntiin.
DX-sarjaan ei ovejakaan.
toim.huom. huolto-osat ei oo varaosia
kyllä se vaen tee-äksännii ovi hajovaa, kun takana on tarpeeksi voemaa, nimittäen tuulivoemaa
Voiks tolla kyntää myötätuuleen vain ovet avaamalla
kun voesikki, vaen myötäsessä ne ovet läsähtää kiinni
Pitäs kyntää pakilla ja laittaa aurat etunostolaitteeseen
-
meleken piti teussinmiesten kesken ottaa ryhmähali eilettäen lentopallonpelluun yhteyvvessä... 8) kirjeen johtosta
-
ei tunnu nuo sakujen contitkaan kylmässä olevan pyöreitä mutta hetken ajon jälkeen on ihan mänevät. taitaa vyörenkaan ominaisuus olla pikemmin.
Trelleborg sen olla pitää. Ainakin tähänasti on pysynyt hyvin muodossaan ja talvipitokin on hyvä, kettinkejä noihin ei tosin asennella. :-[
-
Kuinkahan paljon Keskon päättäjillä ottaa pattiin deutzin vaihto massikkaan,veikkaan paljon
-
Kuinkahan paljon Keskon päättäjillä ottaa pattiin deutzin vaihto massikkaan,veikkaan paljon
Veikkaisin että jälkimarkkinointi on enempi kusessa. Myyjät etunenässä. Heidän "kielitaidosta" otetaan mittaa reklamaatiotilanteessa ensimmäisenä. Ei käy kateeksi.
-
Kuinkahan paljon Keskon päättäjillä ottaa pattiin deutzin vaihto massikkaan,veikkaan paljon
Meinaatko, että deutzia myydään nykyään niin paljon, että se kampittaa massikkaa?
Vai onko ajatus, että keskon päättäjiä kiinnostaisi jonkun jorman perähikiältä saama parempi traktori?
Melkein veikkaisin, että kesko pyrkii kaupalla tekemään mahdollisimman paljon voittoa, eikä sitä deutsista tullut. Ne nämä aatteet kuuluu enemmän maatalouspuolelle, markkinointia sekin...
-
Sitä vaan meinaan.että kesko kerkes myymään deutseja melekoset määrät ja nehän ovat merkkiuskollista porukkaa.Massikka miehille näyttää yks kerta riittävän sitämerkkiä.Valtra myyjä sano että deutzeja sais tulla enemän vaidossa ne menee heti kaupaksi,ferku on haastava tapaus 8)
-
Sitä vaan meinaan.että kesko kerkes myymään deutseja melekoset määrät ja nehän ovat merkkiuskollista porukkaa.Massikka miehille näyttää yks kerta riittävän sitämerkkiä.Valtra myyjä sano että deutzeja sais tulla enemän vaidossa ne menee heti kaupaksi,ferku on haastava tapaus 8)
Niin, on niitä merkkiuskollisia Deutz miehiä tullut vastaan itteni lisäksi ja jollei koneilla ole ollut edustusta Suomessa niin sitten on joku hullu sen itte tuonu.
Deutzi kuskit ei YLEENSÄ paljoa huutele tai kinastele merkkien paremmuudesta vaan kätkevät oman onnensa.
Yhdellä toisella vihreällä traktorimerkillä piisaa fanaattista käyttäjäkuntaa kuin Laukkasella asiakkaita! ;D
Maasikaan sekaantuminen on käynyt mielessä, mutta voipi olla kova pettymys näiden nykyisten jälkeen? :o