Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: maanviljelija - 11.08.14 - klo:11:58
-
Naapurin lieteyhdistelmä porhaltaa tuossa kylätiellä 60 km/h tyyliin pois tieltä, paska kulkee keskellä tietä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081118560094_uu.shtml
-
Traktorikuskia on moneen lähtöön, niin kuin muitakin kuskeja. Varsinkin pitkää päivää täpinöivä voi väsyneenä olla melkoinen riski mutkaisten ja kapeiden maaseututeiden liikenteessä.
Jarrut ja valot on oikeasti syytä pitää kunnossa, mua ei haittais vaikka poliisi näitä enemmänkin maatalouskalustosta valvois.
-
Naapurin lieteyhdistelmä porhaltaa tuossa kylätiellä 60 km/h tyyliin pois tieltä, paska kulkee keskellä tietä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081118560094_uu.shtml
tappo
-
Naapurin lieteyhdistelmä porhaltaa tuossa kylätiellä 60 km/h tyyliin pois tieltä, paska kulkee keskellä tietä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081118560094_uu.shtml
:'( :'( :'( :'( :'(
-
Perkeleen traktorikuskit!
Kun on maitutila saa kuulemma päästää homona keskellä tietä..... arkea pyhää läpeensä. >:(
Mikään ei ole kyllä niin ylimielinen muulle liikenteelle kuin tuo viljatilan ökyisäntä jontikallaan, ei tarvi ohittaa edes maantiellä. ???
-
Siis kuinka ylimielinen saa jalankulkija olla että ei reagoi siihen että raktori tulee.ja menee tien laidalle. Sekunnissa kuitenkin väistää vaikka ojaan jos tilanne vaatii. Jalankulkijoita ja pyöräilijöitä kuitenkin näkee yllättävän paljon jotka ei tajua että he ovat liikenteessä pitäisi seurata ympäröiviä tapahtumia.
Itse tunnunnustan kuuluvani tähän maanviljelijöiden ryhmään joka käyttää paljon isomman kengän oikeutta. Vaikka en lietettä liikutakaan niin olen todennu että selkeä suoraviivainen ajo on sujuvampaa kuin hissuttelu.
Ps. Tarina ei kerro että kävelikö jalankulkija koneen alle vai ajoiko kone yli. Toki uutisointi on jälkimmäinen mutta se ei välttämättä kerro totuutta. Jokatapauksessa voimia omaisille sekä kuskille ja hänen läheisilleen.
-
Siis kuinka ylimielinen saa jalankulkija olla että ei reagoi siihen että raktori tulee.ja menee tien laidalle. Sekunnissa kuitenkin väistää vaikka ojaan jos tilanne vaatii. Jalankulkijoita ja pyöräilijöitä kuitenkin näkee yllättävän paljon jotka ei tajua että he ovat liikenteessä pitäisi seurata ympäröiviä tapahtumia.
Itse tunnunnustan kuuluvani tähän maanviljelijöiden ryhmään joka käyttää paljon isomman kengän oikeutta. Vaikka en lietettä liikutakaan niin olen todennu että selkeä suoraviivainen ajo on sujuvampaa kuin hissuttelu.
Ps. Tarina ei kerro että kävelikö jalankulkija koneen alle vai ajoiko kone yli. Toki uutisointi on jälkimmäinen mutta se ei välttämättä kerro totuutta. Jokatapauksessa voimia omaisille sekä kuskille ja hänen läheisilleen.
vms1 lupa tappaa?
Toivottavasti ei kulje lapsia koulutiellä, kun sinä olet isommankengän oikeudella liikenteessä.
-
Siis kuinka ylimielinen saa jalankulkija olla että ei reagoi siihen että raktori tulee.ja menee tien laidalle. Sekunnissa kuitenkin väistää vaikka ojaan jos tilanne vaatii. Jalankulkijoita ja pyöräilijöitä kuitenkin näkee yllättävän paljon jotka ei tajua että he ovat liikenteessä pitäisi seurata ympäröiviä tapahtumia.
Itse tunnunnustan kuuluvani tähän maanviljelijöiden ryhmään joka käyttää paljon isomman kengän oikeutta. Vaikka en lietettä liikutakaan niin olen todennu että selkeä suoraviivainen ajo on sujuvampaa kuin hissuttelu.
Ps. Tarina ei kerro että kävelikö jalankulkija koneen alle vai ajoiko kone yli. Toki uutisointi on jälkimmäinen mutta se ei välttämättä kerro totuutta. Jokatapauksessa voimia omaisille sekä kuskille ja hänen läheisilleen.
vms1 lupa tappaa?
Toivottavasti ei kulje lapsia koulutiellä, kun sinä olet isommankengän oikeudella liikenteessä.
Tänään koulun alkaessa taas saattelin palleroa linja-autolle ja kävi kyllä mielessä, että toivottavasti se jolla on allaan laite jolla saa enemmän tuhoa väistää fillaria. Ei elämä ole pelkkiä oikeuksia. Jos saat ajaa traktorilla sataa, niin ei se tarkoita että niin pitäisi tehdä tai että se olisi edes järkevää.
Puolustus voi tietty vedota siihen, että uutisen mukaan mies oli 35-v, mutta osasiko traktorikuski arvioida ikää ja oikeuttiko se huolimattomaan ajoon tai toiko se uhrille kenties suuremman vastuun hypätä traktorikuskin tieltä ojaan? Tuskin.
tappo
En mä tähänkään lähtisi, todennäköisesti onnettomuus, mutta oikeuslaitos tutkinnan jälkeen päättää. Onneksi ei me.
-
Kyse ei ole siitä että ajaisin tahallaan kenenkään päälle vaan siitä että en luo illuusiota että olisin kaiken homioon ottava ja väistävä vaan liikun liikennesääntöjen mukaan ja väistän hätätapauksessa tietenkin.
Kuitenkin minua risoo näissä asioissa että oikeasti aikuiset ihmiset onnistuu jättäytymään koneiden ja autojen alle. Tulee mieleen että ovatko ne tiedostaneet ollenkaan että ovat liikenteessä vai kulkevatko napit korvilla pipo silmillä.
Olen useasti ajatellut mutta en uskaltanut ääneen sanoa että jos terve aikunen jää suojatiellä auton alle niin se on vain ja ainoastaan jalankulkijan virhe koska hän ei ole seurannut liikennettä. Lapset ja esimerkiksi muuten vammaiset on sitten asia erikseen. Toivottavasti itselle ei nyt heti mitään satu kun näin ilmoitin.
-
Mistä näitä juntteja oikein löytyy?!?!?!?
Ja edes lainsäädäntöä ei tunneta!!!!
Siis suojatiesääntöhän on että AUTOILIJAN ON SOVITETTAVA NOPEUTENSA SELLAISEKSI ETTÄ KAIKISSA OLOISSA PYSTYY VÄISTÄMÄÄN JALANKULKIJAA!!! Pääsääntö josta ei ole poikkeuksia...
Ja mitä taas tulee siihen että onnistuu suoralla tiellä ajamaan jalankulkijan päälle niin tieliikennelain pääsääntö on että in kaikissa olosuhteissa noudatettava riittävää varovaisuutta ja sovitettava nopeus sellaiseksi että pystyy reagoimaan yllätyksiin.
Aivan liikaa tieliikennelaista muistetaan ne OIKEUDET. Jos keskityttäisiin enemmän muistamaan ne VELVOLLISUUDET mitä lainsäädännössä on niin onnettomuuksia sattuisi paljon vähemmän ja ainakaan ei sattuisi tämän kaltaisia turhia onnettomuuksia.
-
Mistä näitä juntteja oikein löytyy?!?!?!?
Ja edes lainsäädäntöä ei tunneta!!!!
Siis suojatiesääntöhän on että AUTOILIJAN ON SOVITETTAVA NOPEUTENSA SELLAISEKSI ETTÄ KAIKISSA OLOISSA PYSTYY VÄISTÄMÄÄN JALANKULKIJAA!!! Pääsääntö josta ei ole poikkeuksia...
Ja mitä taas tulee siihen että onnistuu suoralla tiellä ajamaan jalankulkijan päälle niin tieliikennelain pääsääntö on että in kaikissa olosuhteissa noudatettava riittävää varovaisuutta ja sovitettava nopeus sellaiseksi että pystyy reagoimaan yllätyksiin.
Aivan liikaa tieliikennelaista muistetaan ne OIKEUDET. Jos keskityttäisiin enemmän muistamaan ne VELVOLLISUUDET mitä lainsäädännössä on niin onnettomuuksia sattuisi paljon vähemmän ja ainakaan ei sattuisi tämän kaltaisia turhia onnettomuuksia.
Kait nyt suurimmalle osalle liikennesäännöt on aika selviö. Harvalle onnettomuustilanteessa tuleeyllätyksenä kumpi on syyllnen. Kuitenkin jalankulkijoilta tuntuu usein puuttuvan se liikenteessä yleisesti käytössä oleva muun liikenteen seuraaminen ja joustaminen sekä paniikkitilanteisiin reagointi. Tästä asiasta urputan eli vaikka käyttää radiopeltooreja tai kuuntelee musiikkia korvanapeilla ja hoipertelee kodissaan katsomatta huoneen ohk että onko sieltä joku tulossa niin pitäisi tiedostaa että kun lähtee ulos liikenteeseen niin ylimääräiset havainnointia estävät ( huom ei häiritsevät) laitteet pitäisi poistaa ja seurata ympäristöään ja tiedostaa mistä vaaralliset kulkineet tulee ja mihin ne menee, että ei esimerkiksi aja polkupyörällä kääntyvän rekan oikean etupyörän alle.
-
Kait nyt suurimmalle osalle liikennesäännöt on aika selviö.
Eipä tunnu sullekaan olevan koska väität että
Olen useasti ajatellut mutta en uskaltanut ääneen sanoa että jos terve aikunen jää suojatiellä auton alle niin se on vain ja ainoastaan jalankulkijan virhe koska hän ei ole seurannut liikennettä.
koska lain mukaan se on yksiselitteisesti vain ja ainoastaan autoilijan virhe koska hän ei antanut tilaa suojatielle niin kuin KAIKISSA OLOISSA pitäisi antaa esteetön kulku jalankulkijoille...
-
Kait nyt suurimmalle osalle liikennesäännöt on aika selviö.
Eipä tunnu sullekaan olevan koska väität että
Olen useasti ajatellut mutta en uskaltanut ääneen sanoa että jos terve aikunen jää suojatiellä auton alle niin se on vain ja ainoastaan jalankulkijan virhe koska hän ei ole seurannut liikennettä.
koska lain mukaan se on yksiselitteisesti vain ja ainoastaan autoilijan virhe koska hän ei antanut tilaa suojatielle niin kuin KAIKISSA OLOISSA pitäisi antaa esteetön kulku jalankulkijoille...
Ootko tosiaan selvinny elämästäsi niin että et ikinä ole luopunut oikeudestasi. Liikenteessä on sellainen hiuksenhieno raja joka vaikuttaa että selviääkö eli ensiksi pitää tietää säännöt ja toimia niin että toteuttaa sääntöjä että ei anna kuvaa että väistää kaikkia. Tämän jälkeen tulee se vaikea osuus eli osaako lukea liikennettä ja luopua omasta oikeudestaan kun on onnettomuus vaarana. Tästä erottaa normaalit ja erinomaiset tiellä liikujat. Se että joku pystyy liikkumaan vuosikaudet ilman mitään äksidenttiä kertoo yleensä siitä että on osannut luopua oikeudestaan ajaa jonkun rikkeen tehneen kylkeen. Tähän kun liittää jalankulkijan niin pitäisi olla kaikki mahdollisuudet välttää todelliset vaaratilanteet vaikka muut tekevätkin virheen.
-
mutta eikös se pantzaarikin ollut syyllinen siihen kun paraatissa se vanha ukko siihen alle heittäyty? kyllä sekin on ihan mahollista tänä aikana että on ihminen tosiaan vaan niin väsynyt tähän ketutukseen. toisaalta kuka on nähnyt tiellä jakelu- tai muun pakettiauton jonka kuski ei puhu puhelimeen ja kyynärpäällä ohjaa autoaan?
-
mutta eikös se pantzaarikin ollut syyllinen siihen kun paraatissa se vanha ukko siihen alle heittäyty? kyllä sekin on ihan mahollista tänä aikana että on ihminen tosiaan vaan niin väsynyt tähän ketutukseen. toisaalta kuka on nähnyt tiellä jakelu- tai muun pakettiauton jonka kuski ei puhu puhelimeen ja kyynärpäällä ohjaa autoaan?
Tuohon voisi esittää lisäkysymyksen: "Kuka on nähnyt viimeaikoina nuorehkon naisautoilijan joka ei lätise ajaessaan kännykkään, lue tai naputtele tekstaria tai seurustele aktiivisesti vieruskaverin tai takapenkkiläisen kanssa ja seurailee samalla vasemmalla korvallaan liikenteen tapahtumia?"
-
hep! se neitokainen kyllä ajeli ihan rauhallisesti katkiviivaa pitkin ja hiljaa mutta ei tehnyt mitään noista, eikä kattonnu muualle kuin ihan eteensä. pikkasen meinas kylmätä! mutta pääsin ohi ehjänä.
-
mutta eikös se pantzaarikin ollut syyllinen siihen kun paraatissa se vanha ukko siihen alle heittäyty? kyllä sekin on ihan mahollista tänä aikana että on ihminen tosiaan vaan niin väsynyt tähän ketutukseen. toisaalta kuka on nähnyt tiellä jakelu- tai muun pakettiauton jonka kuski ei puhu puhelimeen ja kyynärpäällä ohjaa autoaan?
Ja samalla näpyttää navikaattoriin seuraavaa osoitetta, minne se paketti pitikin viedä. Toisinaan näille ei meinaa riittää se viereinenkään kaista, kun tulee niitä ihme sivuheilahduksia ja kahvit menevät samalla syliin.
-
mutta eikös se pantzaarikin ollut syyllinen siihen kun paraatissa se vanha ukko siihen alle heittäyty? kyllä sekin on ihan mahollista tänä aikana että on ihminen tosiaan vaan niin väsynyt tähän ketutukseen. toisaalta kuka on nähnyt tiellä jakelu- tai muun pakettiauton jonka kuski ei puhu puhelimeen ja kyynärpäällä ohjaa autoaan?
Tuohon voisi esittää lisäkysymyksen: "Kuka on nähnyt viimeaikoina nuorehkon naisautoilijan joka ei lätise ajaessaan kännykkään, lue tai naputtele tekstaria tai seurustele aktiivisesti vieruskaverin tai takapenkkiläisen kanssa ja seurailee samalla vasemmalla korvallaan liikenteen tapahtumia?"
Mitä sitten? Miten se vaikuttaa tuon jalankulkijan kohtaloon? Jos lammaslaumassa muut sikailee, niin mennäänkö mukaan ja voidaanko sillä perustella tyhmä käytös?
-
mutta eikös se pantzaarikin ollut syyllinen siihen kun paraatissa se vanha ukko siihen alle heittäyty? kyllä sekin on ihan mahollista tänä aikana että on ihminen tosiaan vaan niin väsynyt tähän ketutukseen. toisaalta kuka on nähnyt tiellä jakelu- tai muun pakettiauton jonka kuski ei puhu puhelimeen ja kyynärpäällä ohjaa autoaan?
Tuohon voisi esittää lisäkysymyksen: "Kuka on nähnyt viimeaikoina nuorehkon naisautoilijan joka ei lätise ajaessaan kännykkään, lue tai naputtele tekstaria tai seurustele aktiivisesti vieruskaverin tai takapenkkiläisen kanssa ja seurailee samalla vasemmalla korvallaan liikenteen tapahtumia?"
Mitä sitten? Miten se vaikuttaa tuon jalankulkijan kohtaloon? Jos lammaslaumassa muut sikailee, niin mennäänkö mukaan ja voidaanko sillä perustella tyhmä käytös?
Kirjoitinko jotenkin vaikeaselkoisesti vai mistä on kyse? ::)
-
niin, auto pitää saada pysähtymään tien näkyvällä osuudella, moniko jeesusteleva agronettiläinen rikkoo tätäkin lakia syyssateessa pimeällä kohtaamistilanteessa lyhyillä valoilla ajettaessa tukkirekan roiskastessa loskat tuulilasi, entä lumituiskussa, useampi sekuntti sokkona ;) ;) ;) ;)
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
Entäs jos onnettomuuden aiheuttaa motoristi jolla ei ole vakuutusta . ???
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
Entäs jos onnettomuuden aiheuttaa motoristi jolla ei ole vakuutusta . ???
Liikennevakuutus maksaa ja samalla rapsahtaa omistajalle tai haltijalle korotettu vakuutusmaksu eli hyvike, jonka muistaakseni oli kymmenkertainen vakuutusmaksu. Suzuki
GSX 1300R Hayabusalla se tekeekin yli 20000€
-
Naapurin lieteyhdistelmä porhaltaa tuossa kylätiellä 60 km/h tyyliin pois tieltä, paska kulkee keskellä tietä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081118560094_uu.shtml
Jos tuo "naapurisi" varookin juuri jalankulkijoita oikeuksineen, koska ajaa keskellä tietä? :-X
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
Entäs jos onnettomuuden aiheuttaa motoristi jolla ei ole vakuutusta . ???
Kuulehan Sorkkaäijä, motoristeilla on aina vakuutus >:(
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
Entäs jos onnettomuuden aiheuttaa motoristi jolla ei ole vakuutusta . ???
Kuulehan Sorkkaäijä, motoristeilla on aina vakuutus >:(
Sorkkis ei vaan käsitä mitä eroa on mopedistillä/motoristillä, mopolla/mopolla ja mopolla /moottoripyörällä ja prätkällä. Samanlainen käsityskyky, kuin jos menis sanomaan pahassa paikassa liivijengiläiselle että "mitäs lihava mopopoika?" ;)
-
höh! eikös net nyt ole niitä yli-ikäisiä lihavia mopopoikia? :o
-
Naapurin lieteyhdistelmä porhaltaa tuossa kylätiellä 60 km/h tyyliin pois tieltä, paska kulkee keskellä tietä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014081118560094_uu.shtml
Jos tuo "naapurisi" varookin juuri jalankulkijoita oikeuksineen, koska ajaa keskellä tietä? :-X
Nämä Etelä-Suomen öljysorakinttupolkuteiden pientareet ei kestä lietevaunun painoa. Tierakennusrahat menee pohjoisen suomen autostraadoihin.
-
oho! hitto, sittenhän miäkin asun etelän haahkoilla alueilla! meillä on tiet niin kaposia valtion puolesta että puimurillakin pitää puida noi valkoset kepit reunasta keskipöydällä kun auto tuloo vastaan! ja sentäs kantatie!!!!!
-
mutta kyllä se on autoteollisuuden syytä että ei rakenna vieläkään sellasia autoja joka osaisi hoitaa hommat ilman että koko ajan pitää kytätä kuin joku tohelo tien laitaa kulkee... ei siinä pysty kunnolla tviittaamaan vasepuukkiin kun joutuu koko ajan vahtiin.... ja nyt kun on rakenneu noita autoaj jokka osaa parkkeerata taskuun niin ei luulis olevan vaikiaa tehä sellanenkii joka ei törmää mihinkään.
ai niiin, meillähän on järkevän halltuksen takia kohta maailman vanhin autokanta! ei sit mityään, unohtakaa edellinen.
Liikennevakuutukssta maksetaan onnettomuuksista tulevat sairaalakulut,menetetyt palkat ja eläkkeet. Joten pahat onnettomuudet lisäävät työllisyyttä ja siksi on hyvä että kansalaisilla ei ole varaa turvallisiin autoihin. >:(
Entäs jos onnettomuuden aiheuttaa motoristi jolla ei ole vakuutusta . ???
Liikennevakuutus maksaa ja samalla rapsahtaa omistajalle tai haltijalle korotettu vakuutusmaksu eli hyvike, jonka muistaakseni oli kymmenkertainen vakuutusmaksu. Suzuki
GSX 1300R Hayabusalla se tekeekin yli 20000€
Miten noin suuri summa otetaan varattomilta . ;D