Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SKN - 30.04.14 - klo:18:59
-
Oliskos aika liittyä Fendastiseen porukkaan ja ottaa etäisyyttä CNH-konsernista?
Pääseeks eturiviin 80-luvun lopun ventillä? ???
Fendt 312 | LSA TURBOMATIK, 1988 , 115 hv 29 900 €
Merkki: Fendt Malli: 312
Vuosimalli: 1988 Teho: 115 hv
Mittarilukema: 5300 Omistajat: -
Vetotapa: Neliveto Etukuormain: -
Eturenkaat: 14.9R28 90%
Takarenkaat: 18.4R38 95%
Varusteet: Autocontrol/sähkönost., Pikavaihde, Turbiinikytkin
Kourakuormain: -
Lisätietoja: -
Myyjän kuntoarvio (4-10): 8
Hinta: 29 900 €
Alv 24%: Sisältää arvonlisäveron
Rahoitus: Pohjola, Nordea
Myyntipiste: Loimaa
Tila: Varastossa
Myyjä: Jukka Uusitalo
Puh: 020 455 1681 Mobiili: 040 745 7734
Osoite: Patruunankatu 2, 32200 LOIMAA
Oliskos hyvä?
-
Tuohan on lähes ilmainen, osta pois kuleksimasta 8)
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
Onhan täällä suunnattoman jyrkkiä jokitÄppäreitä.
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
Onhan täällä suunnattoman jyrkkiä jokitÄppäreitä.
No ei ehkä kannata sinne jokeen ajaa... :o
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
Onhan täällä suunnattoman jyrkkiä jokitÄppäreitä.
Jaa no sitten, enhä mie katos mistään mitään tiedä ;D
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
Onhan täällä suunnattoman jyrkkiä jokitÄppäreitä.
Jaa no sitten, enhä mie katos mistään mitään tiedä ;D
Kyl mullakin voortin dual-power on hyvä kun vedän 2metrin sinikantista jukoa kohti jokitöyrään yläpuolta... ;D
Mut oikeesti, sää siis suosittelet?
-
Tälle keväälle taas muutaman päivän 311 LSA Turbomatikilla Rapidia kiskoneena voisin sanoa että osta vaan, on nimittäin helvetin hyvä 8) Varmasti aikakautensa parhaita koneita ja on kestäviä, omassa ''kuittikoneessa'' on kohta 14 000h ja meno vaan kovenee. 8) Ohjaamo on varsin mukava, moottori on todella vääntävä ja vaihdelaatikko on erittäin hyvä kun oppii sen tavoille, pystyy vaihtamaan vaihdetta aivan uskomattoman nopeasti.
Ei riitä et on kiire hehtaarisaavutuksilla. Nyt mennään jo formula puolelle ku vaihteenvaihtokin sujuu silmän räpäyksessä. 100 metrin pikasuorakylvön kikkoja kun kymmenykset ratkasee ja sataset.... ;D ;D
Näillä meidän kulman mäkisillä pelloilla tuo on 3m rapidille hieman alamittainen veturi niin pitää katos pystyä ylämäessä vaihtamaan pienemmälle nopeasti ettei meno pysähdy.. 8)
Okei, eli siis vähän laiska laite vaikka käteen sopiikin?
No ei ihan noinkaan, tasasella pääsee kyllä perinteistä n. 15km/h rapid nopeutta mutta ylämäet ottaa pahasti voiman pois, tosin ettepä te siellä loimaalla tiedä varmaan mäkisistä pelloista mitään... ;D
Onhan täällä suunnattoman jyrkkiä jokitÄppäreitä.
Jaa no sitten, enhä mie katos mistään mitään tiedä ;D
Kyl mullakin voortin dual-power on hyvä kun vedän 2metrin sinikantista jukoa kohti jokitöyrään yläpuolta... ;D
Mut oikeesti, sää siis suosittelet?
Kyllä.
-
Olihan juuri tuo yksilö kylän kovin traktori kun sen kyydissä oli discoperjantaina, 23v sitten...
-
Olihan juuri tuo yksilö kylän kovin traktori kun sen kyydissä oli discoperjantaina, 23v sitten...
Ei näkyny enää 20 vuotta sitten kylällä. Oli jo auto persiin alla vai?
PS.
Laita toki lisää tietoa yyveellä ko. trakvaattorista...
-
Saakos noita rattoreitakin museorekisteriin, vai miksi tollasta hiniöörähän? 8)
-
Saakos noita rattoreitakin museorekisteriin, vai miksi tollasta hiniöörähän? 8)
Jaa että mitä?
-
Saakos noita rattoreitakin museorekisteriin, vai miksi tollasta hiniöörähän? 8)
Jaa että mitä?
;D ;D ;D No ekkö sää nyt vapun aaton kunniaksi eres yritä ymmärtää? ;D Mitenkä tuonkin ny sitten loimaantaa ... lähinnä kait teköö vaan miäli
-
Oliskos aika liittyä Fendastiseen porukkaan ja ottaa etäisyyttä CNH-konsernista?
Pääseeks eturiviin 80-luvun lopun ventillä? ???
Fendt 312 | LSA TURBOMATIK, 1988 , 115 hv 29 900 €
Merkki: Fendt Malli: 312
Vuosimalli: 1988 Teho: 115 hv
Mittarilukema: 5300 Omistajat: -
Vetotapa: Neliveto Etukuormain: -
Eturenkaat: 14.9R28 90%
Takarenkaat: 18.4R38 95%
Varusteet: Autocontrol/sähkönost., Pikavaihde, Turbiinikytkin
Kourakuormain: -
Lisätietoja: -
Myyjän kuntoarvio (4-10): 8
Hinta: 29 900 €
Alv 24%: Sisältää arvonlisäveron
Rahoitus: Pohjola, Nordea
Myyntipiste: Loimaa
Tila: Varastossa
Myyjä: Jukka Uusitalo
Puh: 020 455 1681 Mobiili: 040 745 7734
Osoite: Patruunankatu 2, 32200 LOIMAA
Oliskos hyvä?
Nonnih vai semmosta meinaat :o Kait on ihan ok vehjes tuo. Mutta osta uus ;)
-
Oliskos aika liittyä Fendastiseen porukkaan ja ottaa etäisyyttä CNH-konsernista?
Pääseeks eturiviin 80-luvun lopun ventillä? ???
Fendt 312 | LSA TURBOMATIK, 1988 , 115 hv 29 900 €
Merkki: Fendt Malli: 312
Vuosimalli: 1988 Teho: 115 hv
Mittarilukema: 5300 Omistajat: -
Vetotapa: Neliveto Etukuormain: -
Eturenkaat: 14.9R28 90%
Takarenkaat: 18.4R38 95%
Varusteet: Autocontrol/sähkönost., Pikavaihde, Turbiinikytkin
Kourakuormain: -
Lisätietoja: -
Myyjän kuntoarvio (4-10): 8
Hinta: 29 900 €
Alv 24%: Sisältää arvonlisäveron
Rahoitus: Pohjola, Nordea
Myyntipiste: Loimaa
Tila: Varastossa
Myyjä: Jukka Uusitalo
Puh: 020 455 1681 Mobiili: 040 745 7734
Osoite: Patruunankatu 2, 32200 LOIMAA
Oliskos hyvä?
Nonnih vai semmosta meinaat :o Kait on ihan ok vehjes tuo. Mutta osta uus ;)
;)
-
paljon tollanen uus maksaa? j a tehäänkö enää?
-
SKN pääsis Fentin ostamalla jäseneksi fendtastiseen kerhoon itse Ojalan isännän ja kumppaneiden seuraan. Vihreämmälle oksalle... Kakkoslevelille pois arjen harmaudesta... ;D
Voiko tuollaista euforiaa edes rahalla saada ? Näemmä voi, eikä maksa kuin parin moommalaisen peltohehtaarin verran.
-
Mutta eihän tuolla pääse edes variokerhoon :P
-
Ai prkl... olikos se ihan variokerho, sitä minä en enää muistanut. Sitten pitää laittaa lisää pennosia jonoon ;D
-
Todellisten Fendt-miesten/naisten kerho on ainakin jo 30-vuotta vanha. Vario miehet eivät silloin olleet kuulleetkaan koko raktorista. ;D
-
Luulisin että noi 300-sarjan vanhat ventit ovat töissä vielä silloinkin kun näitten varioitten poksien uusiminen tulee niin kalliiksi että jäävät korjaamatta
-
Tää myyjä on vaihtanut alaa kuin sukkaa, on pitänyt broiskuja, myynyt harrikoita ja nyt valtralla. Rento tyyppi tuli joskus käytyä vähän ölpällä sen tiluksilla.
-
Täähän vaikuttaa jo siltä et se olis jopa hyvä ostos. :o
-
Täähän vaikuttaa jo siltä et se olis jopa hyvä ostos. :o
On se hieno peli sen ikäiseksi. On tullut noilla ajeltua Farmer 307, 309, 312 ja Favorit 612. Olin vaan kuskina 8)
-
SKN pääsis Fentin ostamalla jäseneksi fendtastiseen kerhoon itse Ojalan isännän ja kumppaneiden seuraan. Vihreämmälle oksalle... Kakkoslevelille pois arjen harmaudesta... ;D
Voiko tuollaista euforiaa edes rahalla saada ? Näemmä voi, eikä maksa kuin parin moommalaisen peltohehtaarin verran.
Eipäs hinnoitella alakanttiin poholaista laatupeltoa. Huhun mukaan J:järvellä peltohehtaarin hinta ollut tänä keväänä 2 alkava. Eivät kylläkään mitään kivisiä mettän reunoja.
-
Täähän vaikuttaa jo siltä et se olis jopa hyvä ostos. :o
On se hieno peli sen ikäiseksi. On tullut noilla ajeltua Farmer 307, 309, 312 ja Favorit 612. Olin vaan kuskina 8)
Otettava vaan huomioon että saattaa mittari olla kolmannella kierroksella..
-
voi, eikä maksa kuin parin moommalaisen peltohehtaarin verran.
[/quote]
Eipäs hinnoitella alakanttiin poholaista laatupeltoa. Huhun mukaan J:järvellä peltohehtaarin hinta ollut tänä keväänä 2 alkava. Eivät kylläkään mitään kivisiä mettän reunoja.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ei se oo ihme, että koko kunta selvitystilassa, kun kylilläkin tuallaasia höyrööjä.. :P
[/quote]
-
voi, eikä maksa kuin parin moommalaisen peltohehtaarin verran.
Eipäs hinnoitella alakanttiin poholaista laatupeltoa. Huhun mukaan J:järvellä peltohehtaarin hinta ollut tänä keväänä 2 alkava. Eivät kylläkään mitään kivisiä mettän reunoja.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ei se oo ihme, että koko kunta selvitystilassa, kun kylilläkin tuallaasia höyrööjä.. :P
[/quote]
[/quote]
http://www.youtube.com/watch?v=v-uEg2KCEso
-
Mutta eihän tuolla pääse edes variokerhoon :P
Eiks olis jotain tapahtumaa tms. noille 80-90-luvun persaukisille punavanteisten omistajille? Pääsis edes sinne mukaan jameihin, vois maistaa palan sitä olotilaa joka tuo tipan teron päähän ja hivelee niitä kiveksiä. Sais valita ketä morjestaa ja vois ajaa autonsa kaupan oven eteen jos parkkiruudut on täynnä. ;D