Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 01.04.14 - klo:14:44
-
alkaa vissin junatkn pysymään aikataulussa :o :o :o :o
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201404010135302_uu.shtml
- Tehtävä on mieluinen. Kuntauudistukseen liittyvät lainsäädäntöhankkeet ovat jo pitkällä, Virkkunen kommentoi. ;) ;D 8) ::)
-
On tuota mukavempi katsella kuin edellistä... ::)
-
no on mutta virkkunen tuohtuneena soteratkasuun pistää kyllä kepulaisille nyt semmoset sateliittiseuranat jotta varmasti löytää lasku pikkukuntaanki ja siltarumpuja alkaa taas sikiämään keskisuomeen ;D ;D ;D ;D
-
Keskustalaiset epäilevät Virkkusen valintaa aprillipilaksi ;D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040118174667_uu.shtml
Onhan tuo akka niin pihalla ettei siitä olis normaalielämässä edes vessavahdiksi, mutta kykypuolueessa on kaikki mahdollista !
-
Keskustalaiset epäilevät Virkkusen valintaa aprillipilaksi ;D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040118174667_uu.shtml
Onhan tuo akka niin pihalla ettei siitä olis normaalielämässä edes vessavahdiksi, mutta kykypuolueessa on kaikki mahdollista !
No näissä työväenyhdistyklsissä ei olla niin ronkeleita siitä millainen sukan kuluttaja sieltä tulee.
-
Jos se nyt hoitaa liikenneasiat yhtä hyvin kuin ton kuntauudistuksen, niin hyvä tulee, se on sitten siinä se liikkuminen näillä väylillä, mutta tuskin se asioita voi edellistä huonommin hoitaa, se olisi jo ihime :o
-
Keskustalaiset epäilevät Virkkusen valintaa aprillipilaksi ;D
;) :D ;D ::)
olisi kenties hyvä opastaa kepulaisia hieman arvokkaampaan käyttäytymiseen vaikkapa maaseudun tulevaisuuden mielipidepalstalla ;) ;D 8) ::)
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
-
Virkkunen valittii, kun se kerkee vähiten tekemään vahinkoa eu-vaalien tiimoilta.
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
+
Veeti keksii tuollekkin jonkun selityksen :)
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
+
Veeti keksii tuollekkin jonkun selityksen :)
Veeti kohta selittää kuinka kokoomuslaiset ja sdp edustajat veti kepuministeriä höplästä tuhlaten veronmaksajien rahoja!
-
Terminator II, jotain tommosta Veeti varmaan keksii.
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
Ainahan nuo politikot esittävät tuhansittain kaikenlaisia aloitteita ja vaatimuksia kotikonnuilleen, järjetön Huutokosken radan peruskorjaus toteutettiin nimenomaan liikenneministeri Vehviläisen määräyksestä.
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
Ainahan nuo politikot esittävät tuhansittain kaikenlaisia aloitteita ja vaatimuksia kotikonnuilleen, Huutokosken rata toteutettiin nimenomaan liikenneministeri Vehviläisen määräyksestä.
Kaikki radat ja muut liikenne hankkeet toteutetaan nimenomaan liikenneministerin määräyksestä :o
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
-
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.
-
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.
Kyllä se vaikuttaa, se vaikuttaa vaan eri suuntaan :(
Tällä viikolla ollu lehdessä kaksi kappaletta uusia kaivospiiri-ilmoituksia, viime viikolla oli yksi, mukana myös Sokli 8)
Uusia teitä tarvitaan paljon, kaivoshomma on raskaanliikenteen hommaa ja matkat on pitkiä :o
Eikä kaivokset koskaan tule valmiin tien varteen :(
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Ei ole enää myynnissä. Kuka omistaa ei siitä luovu. Viimeinen valmistettu v. 1998.
Hakkaa ominaisuuksissa ja mukavuudessa kaikki nykyautot. Ei vikoja.
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
Höpön, Vehviläinen ei ole hento. Liikenneministerillä on hirmu suuri valta tiemäärärahoja jaettaessa.
Kekkosen aikana oli tieministerinä Jouko Loikkanen umpikepu Kepulandiasta: hän ilmoitti selvästi, että tierahat roiskitaan tasaisesti koko maahan, liikennemäärät eivät vaikuta. Etelä-Suomen elinkeinoelämä kärsi pirusti Loikkasen linjauksista. Onneksi Kekkosslovakia on kaatunut.
Aikoinaan myös Kekkonen rakennutti teitä Kainuuseen ym. niitä pitkin paikallinen väestö muutti Ruåtsiin töihin.
-
2007 on tehty päätös Huutokosken radan peruskorjauksesta. Silloin oli alkuvuoden Susanna Huovinen liikenneministerinä kevääseen 2007 ja Vehviläinen siitä eteenpäin. Kummankohan aikana se päätös lopulta tehtiin ?
-
2007 on tehty päätös Huutokosken radan peruskorjauksesta. Silloin oli alkuvuoden Susanna Huovinen liikenneministerinä kevääseen 2007 ja Vehviläinen siitä eteenpäin. Kummankohan aikana se päätös lopulta tehtiin ?
Vehviläisen.
-
Ei voi olla ainakaan pöpimpi kuin liikenneministeri Anu Vehviläinen 2007-11, joka peruskorjautti kotikonnuillaan miljoonilla euroilla Huutokosken radan., Rataa ei kukaan tarvitse, siinä juna kulkee n. kerran vuodessa.
Samanaikaisesti tärkeä Pohjanmaan radan peruskorjaus keskeytyi, koska rahat oli siirretty Huutokosken rataan.
Työryhmä oli valmistellut Huutokosken radan peruskorjausta 2000-luvun alusta. Taustalla häärivät (eivät työryhmässä) Itä-Suomalaiset poliitikot puolueista riippumatta, mm. Olli Nepponen (kok) ja Kari Rajamäki (sd.). Työryhmän mietintö puolsi vahvasti radan rakentamista. Tuskin se nyt oli oikeinkaan, mutta ihmettelyä herättää tämän Veetin kirjoittelu asian tiimoilta. Onko politiikka ja valtiopäiväjärjestys täysin tuntematonta? Kouluissakaan ei taideta enää yhteiskuntaoppia opettaa? http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf (http://www2.liikennevirasto.fi/julkaisut/pdf4/rhk_tts_2010-2013.pdf)
Ainahan nuo politikot esittävät tuhansittain kaikenlaisia aloitteita ja vaatimuksia kotikonnuilleen, järjetön Huutokosken radan peruskorjaus toteutettiin nimenomaan liikenneministeri Vehviläisen määräyksestä.
"Ei se ole tyhmä kuka pyytää, vaan se, kuka maksaa."
Eli Veetikin voi kirjoitella ihan rauhassa, ken uskoo, voi sitten syyttää itseään...
-
http://www.kansanuutiset.fi/mielipiteet/nakokulma/2916366/ex-ministeri-vehvilaisen-hukkarahat-huutokoskessa
-
Aamulla haastateltiin Tielaitoksen pomoa. Todettiin, että liikenneministeri Kyllösen aikana tierahoja ohjattiin runsaasti pohjoiseen ministerin määräyksestä, nyt rahat ohjataan liikennemäärien mukaan, aluepolitiikka ei enää vaikuta.
Kyllä se vaikuttaa, se vaikuttaa vaan eri suuntaan :(
Tällä viikolla ollu lehdessä kaksi kappaletta uusia kaivospiiri-ilmoituksia, viime viikolla oli yksi, mukana myös Sokli 8)
Uusia teitä tarvitaan paljon, kaivoshomma on raskaanliikenteen hommaa ja matkat on pitkiä :o
Eikä kaivokset koskaan tule valmiin tien varteen :(
Tiet kaivoksilta olis tullu suoraan satamaan autobaanaa pitkin, jos koiviston ja ahtisaaren homot olis pitänny puoliaan neukkulan hajottua. Mutta ei.
homot
-
Ettei tämä olis lähempänä totuutta????
http://www.lansi-savo.fi/galleria/jouko
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
Höpön, Vehviläinen ei ole hento. Liikenneministerillä on hirmu suuri valta tiemäärärahoja jaettaessa.
Kekkosen aikana oli tieministerinä Jouko Loikkanen umpikepu Kepulandiasta: hän ilmoitti selvästi, että tierahat roiskitaan tasaisesti koko maahan, liikennemäärät eivät vaikuta. Etelä-Suomen elinkeinoelämä kärsi pirusti Loikkasen linjauksista. Onneksi Kekkosslovakia on kaatunut.
Aikoinaan myös Kekkonen rakennutti teitä Kainuuseen ym. niitä pitkin paikallinen väestö muutti Ruåtsiin töihin.
Tiet ja radat ovat aina tarpeen. Samoin naiset, hennot ja vähemmän hennot, tieltä kysyvä ei eksy, kysele vaimoltasi Veeti vain kovempaa kyytiä? Vastaan eri episodissa icefarmerin Ford-kysymykseen.
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen ulottaa.
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen ulottaa.
olen kyllä mondeotakin katsellut vähän karsaasti, auto olisi erinomaisen tilava, ihan kohtuullinen ajettava ja edullinen mutta tiivisteet pakkaa roikkumaan ovien alareunoosta ikään kuin joku olisi turvavyön unohtanut oven väliin, ilmeisesti kovin pitkään ei voine foordilla takuu-ajan jälkeen köyhä autoilla :-\ :-\ :-\ :-\
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen ulottaa.
olen kyllä mondeotakin katsellut vähän karsaasti, auto olisi erinomaisen tilava, ihan kohtuullinen ajettava ja edullinen mutta tiivisteet pakkaa roikkumaan ovien alareunoosta ikään kuin joku olisi turvavyön unohtanut oven väliin, ilmeisesti kovin pitkään ei voine foordilla takuu-ajan jälkeen köyhä autoilla :-\ :-\ :-\ :-\
Kyllä pesunkestävälle DEMARILLE on tehty Volvo V70. Onhan semmoinen maanviljeliälläkin. Eihän kunnon KOMUKKA MONDEOTA osta vaan SAMALLE tekniikalle tehdyn Volvo V70.
-
Minä aina emännälle vitsailen kun näemmä liikenteessä vanhoja Fordeja (sierraa, escorttia, taunuksia) että jos minä olisin suomen diktaattori, niin myöntäisin noille sitkeille ford kuskeille jonkunsuuruisen stipendin. ;D
Tojenperrään sitä aikanaan ajatteli että eivät ole hääppösiä esityksiä autoiksi, mutta nykyautoihin kun vertaa, niin ei ne niin huonoja olleet ollenkaan.
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen ulottaa.
olen kyllä mondeotakin katsellut vähän karsaasti, auto olisi erinomaisen tilava, ihan kohtuullinen ajettava ja edullinen mutta tiivisteet pakkaa roikkumaan ovien alareunoosta ikään kuin joku olisi turvavyön unohtanut oven väliin, ilmeisesti kovin pitkään ei voine foordilla takuu-ajan jälkeen köyhä autoilla :-\ :-\ :-\ :-\
Kyllä pesunkestävälle DEMARILLE on tehty Volvo V70. Onhan semmoinen maanviljeliälläkin. Eihän kunnon KOMUKKA MONDEOTA osta vaan SAMALLE tekniikalle tehdyn Volvo V70.
no kyllä sekin haiskahtaa jos neljän euron tuntipalkolla ajellaan uuren karheella mersulla :o :o :o :o
-
Henna voi nyt jatkaa Pekkarisen keskenjäänyttä työtä, loputkin Keski-Suomen siltarummut uusitaan.
Sama koskenee Hennaakin. Pieni hentoinen nainen kuten Vehviläinenkin 200 kansan valitun seurassa. Mutta yksin ei heistäkään ole mitään päätöstä täytäntöön pannut tai panemassa. Jatketaan ruokatuntia veeti.
abropoo, olipa hyvä että olet paikalla, olen nimittäin ajatellut ostaa auton, ford scorppion. onko nämä kestävän auton maineessa, entä säilyykö arvo hyvin jos ford ei miellytäkkään vaan haluan vaihtaa sen esim. mersedeksen tai bmw logoa kantavaan kulkineeseen. entä tyyppviat :-\ :-\ :-\ :-\
Koulupoikana käytiin isäukon kanssa kattomassa Dextan tilalle vahvempaa Fordin traktoria. Samalla isäukko navettavaatteissaan pääsi koeajamaan Granadalla. Jäi koulupojan mieleen Peugeot dieselin raksutus, ja paskanhajun takaa tuleva uuden saksalaisauton tuoksu. Takapenkillä oli tilaa vaikka viettää rattoiltaa tyttösten kanssa. No toi oli vähän lammas, mutta Scorpio oli enempi susi lampaiden vaatteissa. Tyypillisiä Fordeja, omistajat enemmänkin suunsoittajia kuin asiantuntijoita. Naapurissakin Ford-yhteiselo päättyi Toyota-rakkaudeksi. Kardaaninristikot, ruostekin, alustaongelmat, moottoriongelmat ja sähköjen oireilua noissa oli. Mutta kannattaa pitää yksilöt ladossa, sillä sen verran vanha jäärä tuo Scorpio on, että RomuKeinänen tai Kuusakoski ei saisi enää kultaista kosketustaan tuohon lähes Itä-Saksan jäännökseen ulottaa.
olen kyllä mondeotakin katsellut vähän karsaasti, auto olisi erinomaisen tilava, ihan kohtuullinen ajettava ja edullinen mutta tiivisteet pakkaa roikkumaan ovien alareunoosta ikään kuin joku olisi turvavyön unohtanut oven väliin, ilmeisesti kovin pitkään ei voine foordilla takuu-ajan jälkeen köyhä autoilla :-\ :-\ :-\ :-\
Kyllä pesunkestävälle DEMARILLE on tehty Volvo V70. Onhan semmoinen maanviljeliälläkin. Eihän kunnon KOMUKKA MONDEOTA osta vaan SAMALLE tekniikalle tehdyn Volvo V70.
Juu eihän siin' mitään ihmeellistä, yhtälössä työläinen ja volvo. Volvohan on nykyajan kansan auto, niin kuin kupla aikanaan. Huomattavasti epäluotettavampi vaan......