Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Paalaaja - 04.02.14 - klo:01:37
-
Talojuissi on vuosien varrella ansioitunut erinäisten siltarumpuhankkeiden nimellä kulkevien kotiinpäinvetojen kirjaamisessa.
Nyt näyttävät kuitenkin olevan Veetin kanssa nokosilla, ja tämä tuorein megarumpu meinasi jäädä arkistoimatta:
Espoon sisäinen metrohanke, Matinkylä-Kivenlahti, kustannusarvio 800 miljoonaa.
Ministeri Stubbi espoolaisena ilmeisesti esittelee, ja Vapaavuori myöntänee 30 % valtionosuuden.
Pikkuraha sano, vain niukka 0,25 miljardia, merkitsevät numerot kuitenkin pilkun oikealla puolella.
Ihan kohtuullista antaa 240 miljoonaa aluetukea. Ovat siellä syrjässä, reuna-alueella suorastaan, meri seläntakana. Pitäähän toki syrjäseutujen liikennehankkeita tukea!
Espoolaisministeri Alexander Stubb sai kunnian aloittaa Länsimetron Matinkylän aseman peruskiven muurauksen.
(http://img.yle.fi/uutiset/helsinki/article7067082.ece/ALTERNATES/w960/Matinkyl%C3%A4n_aseman_peruskiven_muuraus.jpg)
http://yle.fi/uutiset/lansimetron_jatke_askeleen_lahempana_toteutumistaan/7067077
-
jos halvalla rakentaa niin voi halvalla myydäkkin sitte ruottalaislle ;) ;D 8) ::)
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
-
EU:ssa menee korruptioon yhtä paljon kun on budjettikin..
-
sen takiahan se stuippikin hinkuaa takasin sinne että pääsis osingoille kun ei täällä nää tajua....! veeti, kerroppa mitä sillä länsimetrolla saa suomalainen tuottaja? ja mitä saa suomalainen lomittaja?
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
Se olikin kepulaisen liikenneministerin hölmöntölväys...Anu Vehviläinen peruskorjautti radan, jota kukaan ei tarvitse. Metrossa sensijaan riittää kuljetettavaa,
-
jokoos ne sitä tamperreen siltarumpuva rakentaat.
-
jokoos ne sitä tamperreen siltarumpuva rakentaat.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194872099419/artikkeli/ilmasta+kuvatut+videot+avaavat+uuden+maailman+talta+nayttaa+rantavaylan+tunnelityomaalla.html
-
Talojuissi on vuosien varrella ansioitunut erinäisten siltarumpuhankkeiden nimellä kulkevien kotiinpäinvetojen kirjaamisessa.
Nyt näyttävät kuitenkin olevan Veetin kanssa nokosilla, ja tämä tuorein megarumpu meinasi jäädä arkistoimatta:
Espoon sisäinen metrohanke, Matinkylä-Kivenlahti, kustannusarvio 800 miljoonaa.
Ministeri Stubbi espoolaisena ilmeisesti esittelee, ja Vapaavuori myöntänee 30 % valtionosuuden.
Pikkuraha sano, vain niukka 0,25 miljardia, merkitsevät numerot kuitenkin pilkun oikealla puolella.
Ihan kohtuullista antaa 240 miljoonaa aluetukea. Ovat siellä syrjässä, reuna-alueella suorastaan, meri seläntakana. Pitäähän toki syrjäseutujen liikennehankkeita tukea!
Espoolaisministeri Alexander Stubb sai kunnian aloittaa Länsimetron Matinkylän aseman peruskiven muurauksen.
(http://img.yle.fi/uutiset/helsinki/article7067082.ece/ALTERNATES/w960/Matinkyl%C3%A4n_aseman_peruskiven_muuraus.jpg)
http://yle.fi/uutiset/lansimetron_jatke_askeleen_lahempana_toteutumistaan/7067077
Putoaako taivas niskaan, kun nuo kypärät päässä pitää betonia valaa? Tuo kypäräpakko on täysin pelleilyä. Tosimiehet eivät käytä kypärää missään. Ei edes moottoripyörän selässä. ;D
-
Putoaako taivas niskaan, kun nuo kypärät päässä pitää betonia valaa? Tuo kypäräpakko on täysin pelleilyä. Tosimiehet eivät käytä kypärää missään. Ei edes moottoripyörän selässä. ;D
Pojat on kerrasta oppineet, että kakka sijoitetaan pottaan :-\
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
Se olikin kepulaisen liikenneministerin hölmöntölväys...Anu Vehviläinen peruskorjautti radan, jota kukaan ei tarvitse. Metrossa sensijaan riittää kuljetettavaa,
Minkäs helvetin takia sille metrolle pitää sitten antaa valtion rahaa? Jos sille on tarvetta, niin silloinhan varmaan käyttäjät maksaa? :o
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
Se olikin kepulaisen liikenneministerin hölmöntölväys...Anu Vehviläinen peruskorjautti radan, jota kukaan ei tarvitse. Metrossa sensijaan riittää kuljetettavaa,
Minkäs helvetin takia sille metrolle pitää sitten antaa valtion rahaa? Jos sille on tarvetta, niin silloinhan varmaan käyttäjät maksaa? :o
Miksi kotieläintiloille maksetaan valtion rahaa, käyttäjät maksakoot...niin kuin viljan kohdalla on tilanne.
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
Se olikin kepulaisen liikenneministerin hölmöntölväys...Anu Vehviläinen peruskorjautti radan, jota kukaan ei tarvitse. Metrossa sensijaan riittää kuljetettavaa,
Minkäs helvetin takia sille metrolle pitää sitten antaa valtion rahaa? Jos sille on tarvetta, niin silloinhan varmaan käyttäjät maksaa? :o
Miksi kotieläintiloille maksetaan valtion rahaa, käyttäjät maksakoot...niin kuin viljan kohdalla on tilanne.
Miksi eu:n pitää tukea viljelyä yleensäkkään Suomessa?
-
Nethän muistaakseni meinas tosiaan täyttää tuon "siltarummun" taannoin Tsadissa... Vedellä... ::)
-
;D ::)
-
Eihän tuo ole kuin yhden vuoden maatalouden lomitustuki. Ja vain kertaerä, lomitus rassaa budjettia joka vuosi. Saavutettu hyöty on pysyvä, mitä taas lomitustuella ei saada.
Sama siis koskee myös Huutokosken radan kunnostusta? Saavutettu hyöty on pysyvää ja maksoi vain puolimetriä länsimetron hinnasta.
Se olikin kepulaisen liikenneministerin hölmöntölväys...Anu Vehviläinen peruskorjautti radan, jota kukaan ei tarvitse. Metrossa sensijaan riittää kuljetettavaa,
Minkäs helvetin takia sille metrolle pitää sitten antaa valtion rahaa? Jos sille on tarvetta, niin silloinhan varmaan käyttäjät maksaa? :o
Näinhän sitä tälläinen yksinkertaisempi vapaa-ajattelija kuvittelisi..?
..Vaikka tuolla Espoossa tietysti tuo köyhyys ja kurjuus täytyy olla käsin kosketeltavaa. Ei tarvitse kuin katsoa karttaa. Kas p##ka kun valuun aina alaspäin, niin tuonne pohjalle se pakkautuu...
-
ja miettiipä sitten mitä helevettiä tuollanen espoon tunneli meitä täällä hyödyttää? ei yhtään mitään, ei edes tavarat tule tänne yhtään joutuisammin. hittoa meidän rahoja siihen tunkee, maksaa ne jotka sitä käyttää ja tarvittee!
-
Kokkare pettää aina >:(