niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DEi mitenkään. Mutta sekään ei estä "asiantuntijoita" esittämästä varmoja mielipiteitään. Ilmiö on tuttu täältä agrostakin ;D ;D ;D
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Runko on traktoris kiva.Ei pidä paikkaansa. Yhden kerran on nähty kun telivetonen auto on vetänyt toista autoa ja jontikka välissä niin on alkanut pultit paukkua... ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
https://www.facebook.com/photo.php?v=786467784712257
Kommentit on kannustavia :D ;D ;D
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
Oliko peräti porukan pienin siellä kovimmassa paikassa?
Niinpä, olet heikoin lenkki, hyvästi ;DOliko peräti porukan pienin siellä kovimmassa paikassa?
Tietysti... senhän ei tarvinnut vetää kaikkia ketjuja eikä muita Valluja ???
Jos useammalla koneella vedetään,harvoin siä yks välillä on poikkipäin :oniin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
mitä kierolla lietekärrillä tekiskään...
Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä.... Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
mites se muuton menee tuo jonnikan runko, ei se nyt kovin tukevaks oo komponenteillakaan tuettu jos kerran jäätynyttä kynnöstä ei kestä paripyörät päällä ajaa, nitkumista ja notkumista täytyy silloin suht helpolla syntyy... mites se tuo taka-akseli jonnikassa, onko se henkseleillä runkoon kiinni vai kötöstetty jotenki rungon jatkeeks :-\niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
Ei ole olkaimilla, kötöstelty on. Ei varmaan palkit vähällä taivu, mutta voisko jäädä jostain syystä kieroksi? Ei taida olla hitsattu palkkeja yhteen, muistaakseni. Ei JD varmaan kolarissa niin helpolla katkea kun rungoton, onko se hyvä vai huono? Riippuu varmaan tapauksesta ::)mites se muuton menee tuo jonnikan runko, ei se nyt kovin tukevaks oo komponenteillakaan tuettu jos kerran jäätynyttä kynnöstä ei kestä paripyörät päällä ajaa, nitkumista ja notkumista täytyy silloin suht helpolla syntyy... mites se tuo taka-akseli jonnikassa, onko se henkseleillä runkoon kiinni vai kötöstetty jotenki rungon jatkeeks :-\niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
Ei ole olkaimilla, kötöstelty on. Ei varmaan palkit vähällä taivu, mutta voisko jäädä jostain syystä kieroksi? Ei taida olla hitsattu palkkeja yhteen, muistaakseni. Ei JD varmaan kolarissa niin helpolla katkea kun rungoton, onko se hyvä vai huono? Riippuu varmaan tapauksesta ::)Ei mee lunastukseen jontikka niinku muut jos vaikka auran kans pukkaa tiellä vähän vauhdikkaammin läpäisemättömään esteeseen ::)
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
Tuskin se sontareen suurin ongelma on tuo runkon katkeaminen tai kieroutuminen. Toisaalta tuskin tolla rungolla mitään hyötyjäkään saavutetaan, koska pysyy ne muutkin kasassa ilman runkoa. :oEsim. etukuormaajakonetta keventää, kyllä. Vaihteiston kaivaminen sieltä rungon välistä ei ole heppoa.
ennemmin se on kierossa.eikä kestänyt rungon pultit kalkitusta kynnöksellä.niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
***oho, arkaan paikkaan osui fanattiseen jd mieheen.
en kai missää ole kirjottanut että kylestä vedetään aivan omaa mielikuvitusta käytit tähän ideaan.
jd menee kieroon jos konetta vedetään keulapunttitelineestä sivulle päin. onko vaikea ymmrtää? vai piirränkö?
ei sekään pienestä mene, mutta siinä vaiheessa kun valtra tai fendti katkeaa niin jd on kierossa 8)
Täälläpäin joskus 80-luvun lopulla autoilija osti uuden MB-tracin aurauksiin. Ensimmäisellä aurauslenkillä se ajettiin sillankaiteeseen ja runko kieroksi. Koneesta tuli korjauskelvoton ja valitettavasti kasko oli jäänyt ottamatta. ::)
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
näin on ei tartte hidasteilla, tuo jontikan runko vastaa aivan täysin puol metrii vahvaa kuorma-auton c-runkoo :)Ei ole olkaimilla, kötöstelty on. Ei varmaan palkit vähällä taivu, mutta voisko jäädä jostain syystä kieroksi? Ei taida olla hitsattu palkkeja yhteen, muistaakseni. Ei JD varmaan kolarissa niin helpolla katkea kun rungoton, onko se hyvä vai huono? Riippuu varmaan tapauksesta ::)Ei mee lunastukseen jontikka niinku muut jos vaikka auran kans pukkaa tiellä vähän vauhdikkaammin läpäisemättömään esteeseen ::)
niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
***oho, arkaan paikkaan osui fanattiseen jd mieheen.
en kai missää ole kirjottanut että kylestä vedetään aivan omaa mielikuvitusta käytit tähän ideaan.
jd menee kieroon jos konetta vedetään keulapunttitelineestä sivulle päin. onko vaikea ymmrtää? vai piirränkö?
ei sekään pienestä mene, mutta siinä vaiheessa kun valtra tai fendti katkeaa niin jd on kierossa 8)
Löytyyköhän sieltä saranapuolelta myös Autopower loota ? ;Dsehän nousee näkösälle tuon hytin mukana, semmonen kuva mulle on tullut autopowerin autuudesta ;D ;D ;D ;D
Noissa törmäilyissä se koneen kohtalo on yks paskanväli. Vähän enempi pitäis ajatella sitä kuskia, jonka työt voipi olla sillä rysäyksellä tehty...
Piirrä.Kun vedetään useammalla koneella kuormaautoa,niin miksi jotain hinaajista vedettäis sivullepäin nokkapunttitelineestä :-\ :-\niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
***oho, arkaan paikkaan osui fanattiseen jd mieheen.
en kai missää ole kirjottanut että kylestä vedetään aivan omaa mielikuvitusta käytit tähän ideaan.
jd menee kieroon jos konetta vedetään keulapunttitelineestä sivulle päin. onko vaikea ymmrtää? vai piirränkö?
ei sekään pienestä mene, mutta siinä vaiheessa kun valtra tai fendti katkeaa niin jd on kierossa 8)
Ei ainakaan autopoweri mahdu suoraan ylös eikä alas, käännellä pitää.niin... tuossahan käytännössä 4 traktoria veti täysillä yhtä poikki, joka oli kiinni helvetillisessä jarruvaunussa ;DRunko on traktoris kiva.
Miten muuten tuo olisi voinut päättyä ???
Rungollisen traktorin kans tuo olis päättyny siihen että jarruvaunu olisi tullut perässä 8)
***tuo ei muuten pidä paikkaansa. se jontikan runko menee vinoksi aika helpolla. ei kestä yhtään sivuttaisvetoa. aika monessa koneessa on runko kierona vähän josta syystä koppiin kuuluu resonointia moottorista/voimansiirrosta.
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
No nyt ei enää voi käsitää.... Kuka ***** repii koneita kylestä.... Silläkö niistä koneista tulee raputtomiakin....
Tuo on jo niin paksua että ei uskois retkun kirjottamas... Se jd runko on senverta paksua ja komponenttia on perä jälkeen pultattu kiinni ettei siinä ole tilaa vääntyä jos vielä ek/en paikoillaan... Nimimerkillä palaneesta rungosta lietekärrin tehnyt.... suora oli sekin...
***oho, arkaan paikkaan osui fanattiseen jd mieheen.
en kai missää ole kirjottanut että kylestä vedetään aivan omaa mielikuvitusta käytit tähän ideaan.
jd menee kieroon jos konetta vedetään keulapunttitelineestä sivulle päin. onko vaikea ymmrtää? vai piirränkö?
ei sekään pienestä mene, mutta siinä vaiheessa kun valtra tai fendti katkeaa niin jd on kierossa 8)
Nii joo... Eli kun ydinpommi räjähtää niin kaikki häviää... Ok...
Ja se vaihelaatikon kaivaminen sieltä on helevetin paljo nopeampaa kuin muissa merkeissä... Esim uusissa versu yms.. kopit kentälle yms... pelkän nelivedon pakan vaihtoon.... Jd tuntuu olevan parin tunnin humppa(tippuu vaihtteiston alta kuin öljypohja pois).... koppi kääntyy pois edestä,,, ei tarte irrotella edes vaihteiston vaijereita yms,,, ne nimittäin on osatta laittaa sarana puolelle,,,, Valtran vanhat koneet on helvetin helppoja purettavia uusiin nähen... uusissa ei ole mietitty huoltoa saatikka remonttia.... koppi vissiin kiinni laatikossa...eikä moottorissa/tankissa kuten vanhat
Taka-akseli kiinnitetty Usealla pultilla...Ensinnäkin vaihteisto ja perä pultattu yhteen,takaakseli sitten vielä jämäkämmin rungossa ohjuri tapeilla ja pulteilla.... Eipä oo vielä runko itellä kierotunu vaikka quickan sovitteeet joutaa pajan lattialle ensi syksynä.... saumat auki... alusterä repii..... Ja onpahan tuossa ollu uuesta asti alusterä,, nostolaitteetkin ajettu kerran kieros ensimmäisen omistajan toimesta.... runko vaan vieläkin suora...
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!Multa tulee sellaista kiinteähköä,kiiltäväpintaista ja lievästi tuoksahtavaa. Uskomattoman hyvänlaatuista paskaa ;D
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!On ne saranat ainakin ovissa ihan mukavat! Fendt nyt vielä suomessa lasketaan marginaali merkkeihin :P
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Kaveri kertoi heillä olleesta nelivetobelaruksesta, että kun ojaa ylittäessä etuakselin keinuntavarat loppui, alkoi konepelti (ja kaikki siellä alla) taipua lisänä, joku runkorakenteessa antoi periksi joustaen :-)
Joustaako kuten A45 runko? Vaan 1m yhden pyörän alla tavaraa ja ZF askista tarjonta supistuu huomattavasti ;DKaveri kertoi heillä olleesta nelivetobelaruksesta, että kun ojaa ylittäessä etuakselin keinuntavarat loppui, alkoi konepelti (ja kaikki siellä alla) taipua lisänä, joku runkorakenteessa antoi periksi joustaen :-)
Se etukehto on aivan letku, ja surkea liitos.
Tai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki kesken kylvöjen >:(Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä.... Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Tai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki kesken kylvöjen >:(Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä.... Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Täälläpäin joskus 80-luvun lopulla autoilija osti uuden MB-tracin aurauksiin. Ensimmäisellä aurauslenkillä se ajettiin sillankaiteeseen ja runko kieroksi. Koneesta tuli korjauskelvoton ja valitettavasti kasko oli jäänyt ottamatta. ::)
mb-trac ja jcb varmaan kestäis tuon leikin. muut merkit varman yhtä paperia kun valtra.
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
No ei nyt ihan ;D 5455 Fergu.. Ja kun repes vielä useammankin kerran vaikka miten vahvisteli.. :(Puma cvx:llä kylvit...kö ;DTai harmaa.. Kyllä osas vituttaa kun repes pilariputki juuresta asti irtipoikki kesken kylvöjen >:(Jaa yleisemmin se räminä kuuluu pakokaasujen poisto järjestelmistä.... Tai lähinnä suoja pelleistä/putki ottaa runkoon kiinni...On nimittäin vähä paperisesti tehty vanhemmissa.... vissiin uudemmissa 30 sarjalaisissakin jo parempi,,, Pitää nimittain vedättäessä melko kovaa jyrinää/resonointia... varsinkin alakierroksilla...Näin on. Saisi valmistajat kiinnittää enenmpi huomiota pakoputkistoon/lämpöpelteihin oli vanteen väri sitten keltainen tai punainen.
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Oliskohan noin rankassa tilanteessa syytä vaihtaa aluetta pienemmälle..? ::) Eikait sit enään lyö tyhjääUskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
Löytyyköhän sieltä saranapuolelta myös Autopower loota ? ;D
Noissa törmäilyissä se koneen kohtalo on yks paskanväli. Vähän enempi pitäis ajatella sitä kuskia, jonka työt voipi olla sillä rysäyksellä tehty...
Fyrkka on siis kahden varion loukussa.
Löytyyköhän sieltä saranapuolelta myös Autopower loota ? ;D
Noissa törmäilyissä se koneen kohtalo on yks paskanväli. Vähän enempi pitäis ajatella sitä kuskia, jonka työt voipi olla sillä rysäyksellä tehty...
Nykyään olen onnellinen kahden Fendtin omistaja, mutta ennen oli Deeretä mallit 6310aq ja 6820ap. Murheet olivat ylitsepääsemättömiä, voin vain kauhulla muistella niitä aikoja. Rahoitus koneita ovat nykyisetkin, mutta remonttikulut olemattomat.
Fyrkka on siis kahden varion loukussa.
Sanotaan, että olen onnellinen haltija. Oletko sinä onnellinen?
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
Timppa varmaan tietäis kuinka noita 2-vaihteisia kepitetään ;DUskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
siinä vaihetaanki koko laatikko kerralla :D :D :D :DTimppa varmaan tietäis kuinka noita 2-vaihteisia kepitetään ;DUskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
Autopoweris ei vielä ole tarvinnu alkaa aluetta vaihtaan 8)
No juu tuo alueen erillinen vaihto on kyllä yks huono juttu variossa mutta en mä sen takia oo jäänyt kuin yhteen mäkeen... Seuraavilla kerroilla osas laittaa 1-alueen valmiiksi mutta jotenkin vaan hassua lähestyä mäkeä alle puolella siitä vauhdista mitä traktori kulkisi ::)Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
No juu tuo alueen erillinen vaihto on kyllä yks huono juttu variossa mutta en mä sen takia oo jäänyt kuin yhteen mäkeen... Seuraavilla kerroilla osas laittaa 1-alueen valmiiksi mutta jotenkin vaan hassua lähestyä mäkeä alle puolella siitä vauhdista mitä traktori kulkisi ::)Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
Ei oo... Mutta en ole kyllä moisilla päässyt ajamaankaan kun pikkusen koeajoa.. Mutta esimerkiksi CNH:n portaattomassakaan ei ole alueen erillistä vaihtoa...No juu tuo alueen erillinen vaihto on kyllä yks huono juttu variossa mutta en mä sen takia oo jäänyt kuin yhteen mäkeen... Seuraavilla kerroilla osas laittaa 1-alueen valmiiksi mutta jotenkin vaan hassua lähestyä mäkeä alle puolella siitä vauhdista mitä traktori kulkisi ::)Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
Reutsin ttv:ssä ei oo tota alueenvaihtoa, eihän?
Tommonen kun tapahtuis suomes niin kaikkien lehtien etusivuilla olis pääuutisena että 20 litraa öljyä valui tielle.Eikös se oo yleensä rypsiöljyä jos sitä maahan lirahtaa :D
Kerro noista murheista.Löytyyköhän sieltä saranapuolelta myös Autopower loota ? ;D
Noissa törmäilyissä se koneen kohtalo on yks paskanväli. Vähän enempi pitäis ajatella sitä kuskia, jonka työt voipi olla sillä rysäyksellä tehty...
Nykyään olen onnellinen kahden Fendtin omistaja, mutta ennen oli Deeretä mallit 6310aq ja 6820ap. Murheet olivat ylitsepääsemättömiä, voin vain kauhulla muistella niitä aikoja. Rahoitus koneita ovat nykyisetkin, mutta remonttikulut olemattomat.
Valtraan pääsee omistajaksi samaan rahaan kuin sää oot päässy punavanteisen haltijax ;)Fyrkka on siis kahden varion loukussa.
Sanotaan, että olen onnellinen haltija. Oletko sinä onnellinen?
Sanotaan, että olen onnellinen haltia.
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Ja mä muistan aijan kun newerhollandia parempaa ei ollukkaa ;DUskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Aina niin vaatimaton pohojalaanen! Ristus notta. ;D
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Aina niin vaatimaton pohojalaanen! Ristus notta. ;D
Paitsi kun en läheltäkään ole....
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Uskomatonta paskaa Johndeere miehiltä tulee. Saranoida pitääkin joka osa, on ne niin tyyppivikoja täynnä olevia paskoja. Lavalukko tai jokin pikalukitus olisi kätevä osien vaihtoon ja suoraveloitus toimimaan taas. Saksasta saa parempaa vihreätä traktoria nimittäin Fendt!
Hohhoi... Eipä potkinu pikku deereen Ap laatikko lavetin edessä tyhjää.... Iso musta on jo senkin näyttänny....
Ja kone sentään ollut vain hakkurin edessä, siis laatikko vähillä tunneilla/kevyillä töillä...
Miten se nyt niin löi tyhjää, vai onko ominaisuus määrätyissä tilanteissa? Oliko raskaskin taakka vedettävänä?
Pitkään rinteeseen(pohjanmaan miehet paskoo kuorkin ratissa housuun,rinteen nähdessään ;) ) 22t kaivuria 3 akselisella jpm vedettäessä... Keli raskas, eli hiekkatie upotti ja vauhti hyyty n. 15km/h....
Ainut kerta.... Joku varo antoi periks yms.... ajopolkimen löysääminen ja uudelleen painaminen otti vedon takaisin..
No ei 1-puolta olisi kannattanu napata päälle noin pienessä vauhdissa? Kova ylämäki ku noin hyytyy vai onko sun kone joku pienempi ku 936?
930. 287 on tapista mitattu,et kaikki on reilusti tallella.No ei tule mieleen "normi" kolmos luokan tiellä laittaa ykkös aluetta päälle... Minusta se on tarkotettu mutajuhliin se vaihe....
Sulatukseen joutaa/ Eriväriseen vihreeseen vaihossa jos ei traktorin kokoon nähen normi kuormaa vejä tota rinnettä.... Ei mun muilla koneilla ole siinä ongelmaa ollu... Tosin ne onkin maailman parhaita/isoimman traktori tehtaan tuotoksia..
Ja seuraavaks varmaan kysytytään miks ostit fentin-> Rahat ei riittäny mieleiseen Jd ja halusin kokeilla tämän "maailman parhaan traktorin" .
Mukava hakea perspektiiviä.... Nyt kun rupee Claassia ja jcb vaille laatu traktori olemaan kokeiltu.....
yv voin laittaa tilinumeron... 100k€ kun laittaa niin löytyy Toi hyvä fentti netttikoneesta tai agrin vaihtokone rivistä ;) 8)
Hyvä kone mutta tiedän paremmankin...
Ookko varma ettei vain mikään laatikon automatiikka vähän aikaa ollu juntturassa, mikä voi olla hyvinkin normaalia hetkellisesti ku kaikki on niin hienoa tekniikkaa... Jos se kerran vain hetkellisesti luisti. Eikös noi jontikat oo aika hitaita tiellä, ku vertaa venttiin? Tuon sun ventin saa kulkemaan 75km/h jos vain moottorin kierrosrajoitin otetaan pois :)
Se tuo toisten vetäminen on taito laji ???
http://www.youtube.com/watch?v=ebS6cYNxals
Ei noi kevyempien maantieveturien vetolenkit oo oikeen tuota varten ::) Muutenkin normaalia ryssätouhuu 8)Se tuo toisten vetäminen on taito laji ???
http://www.youtube.com/watch?v=ebS6cYNxals
Aivan käsittämätöntä typeryyttä. :o Eikö tommonen paatti paina jo vaikka mitä ja nuo yrittää tietä pitkin kuskuuta.. ::)
Kaks pajotettavaa kerralla ;DEi noi kevyempien maantieveturien vetolenkit oo oikeen tuota varten ::) Muutenkin normaalia ryssätouhuu 8)Se tuo toisten vetäminen on taito laji ???
http://www.youtube.com/watch?v=ebS6cYNxals
Aivan käsittämätöntä typeryyttä. :o Eikö tommonen paatti paina jo vaikka mitä ja nuo yrittää tietä pitkin kuskuuta.. ::)
Kaks pajotettavaa kerralla ;DEi noi kevyempien maantieveturien vetolenkit oo oikeen tuota varten ::) Muutenkin normaalia ryssätouhuu 8)Se tuo toisten vetäminen on taito laji ???
http://www.youtube.com/watch?v=ebS6cYNxals
Aivan käsittämätöntä typeryyttä. :o Eikö tommonen paatti paina jo vaikka mitä ja nuo yrittää tietä pitkin kuskuuta.. ::)
miten toimia tilanteesssa jossa traktori on menossa kylkyselleen, vanhemmissahan pääsi ketjun laittamaan johonkin kiinni, hätätilanteessa liina kopin ympäri jotta sai pystyssä pysymään, aika hankala on nykypävänä jos ei edes etukuormaajaa ole... kaivettava vaan maa alla vaateriin :-\ :-\ :-\ :-\Kaks pajotettavaa kerralla ;DEi noi kevyempien maantieveturien vetolenkit oo oikeen tuota varten ::) Muutenkin normaalia ryssätouhuu 8)Se tuo toisten vetäminen on taito laji ???
http://www.youtube.com/watch?v=ebS6cYNxals
Aivan käsittämätöntä typeryyttä. :o Eikö tommonen paatti paina jo vaikka mitä ja nuo yrittää tietä pitkin kuskuuta.. ::)
Miksei voisi kiinnittää vaijeria suoraan lavettiin ohi nupin?Tai ali.
Muutaman kerran kun on jouduttu kaivinkoneella vetämään esim.kärrytraktoria niin traktorilla kärrynveturia vedetään nokasta ja kaivikoneella suoraan kärrystä veto jos ei pääse esim.verälaudasta työntämään.
Kahen litran OHC turbo 3/4 puhaltimella Sierra jättää sen.