Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Agrologi - 25.10.13 - klo:11:13
-
Onko arvon raatilaisilla käyttäjäkokemuksia ko. koneesta? Pärjääkö tehoiltaan 8550 HTT:lle?
-
Painiihan se vähän eri sarjassa kuin 8550 missä 7.4l kone kun 8450 6.6
-
Entä jos tuohon vähän ruvvaa lisää tehoa...kestääkö paikat enää sen jälkeen?
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla 200 rikki
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla 200 kertaa rikki
:o
-
Tehoa lisätessä tulee muistaa että 8450:ssä on hukkaporttiahdin, joka käy ahtaaksi tehoa lisättäessä. Mulla ollut 7 vuotta ajossa 8450 perus-Mega ja nyt 10800 tuntia. Luotettava peli ollut, mutta sielläpä onkin sinetit pumpussa edelleen paikoillaan. Ja pysyy. 8400:sta on tosin ruuvattu hiukan että silläkin saralla on syntiä tullut tehtyä.
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla 200hv rikki
:o
-
käytännöllisesti katsoen ei ole perseenkä merkitystä onko 6,6 vai 7,4 . molemmista saa piisalle löylyä. tai ainakin sen verran mitä voimansiirto kestää. tekniikaltaan identtiset .. 550:ssa veivi moottorissa eri. itse ainakin näkisin porttiturbon mahdollisuustena ;)
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla 200hv rikki
:o
Montako vielä ehjänä :o
-
käytännöllisesti katsoen ei ole perseenkä merkitystä onko 6,6 vai 7,4 . molemmista saa piisalle löylyä. tai ainakin sen verran mitä voimansiirto kestää. tekniikaltaan identtiset .. 550:ssa veivi moottorissa eri. itse ainakin näkisin porttiturbon mahdollisuustena ;)
Niinpä. Kyllä tuo hukkaportti on ihan asiallinen sulake virittelijöille. :-X
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla yli 200 hevosvoimaa.
:o
Montako vielä ehjänä :o
Joko riittävän selkeetä? ;D
-
Paljo tarttee lisää?
8400 mulla yli 200 hevosvoimaa.
:o
Montako vielä ehjänä :o
Joko riittävän selkeetä? ;D
Enää ei voi saivarrella mitenkään :'(
-
Varma moottorivetäjä, hyvä tiellä ja kärrynvedossa. Muista ominaisuuksista ei hirveesti viitti puhua. Kasitonniset valmeetit ehkä torakoiden kanssa ainuita jotka selviää ydinsodasta..
-
Varma moottorivetäjä, hyvä tiellä ja kärrynvedossa. Muista ominaisuuksista ei hirveesti viitti puhua. Kasitonniset valmeetit ehkä torakoiden kanssa ainuita jotka selviää ydinsodasta..
Torakatko panet sit ajoon :o
-
Kyllähän tommonen aika lujavekotin on. Ittelläkin on yksi ajossa tosin pienemmällä numerolla. Joo ja tosiaan tuosta 6.6l kattilastakin lähtee melko helpolla senverran että voimansiirto huutaa apua! Ihan ulosotto systeemejä myöden mm akseli joka tuo voiman perään on muutamasta mennyt :-[ Mutta eiköhän tuo semmoisen 220hp kestä niin ei välttämättä pakatkaan yms muut pikavaihde systeemit vaadi raitisilma käyntiä ::)
-
Luulisi alle 200 hevoisen tehoilla olevan sama kummalla ajelee... Tietenkin vakionahan se jonkinmoinen ero on myös muuallakin kuin paperilla... onhan molemmissa se ongelmakohta ennen suuttimia...
-
Tää oli niin hurja ketju et tuli sonta housuuun.. :o :o :o :o
-
Mun kaverin viimeinen Valtra kulki yli 80 km/tunnissa. Samalla lavetilla tuotiin joku punainen traktori tilalle.
-
Tällaiseen käsitykseen olen itsekin tullut, että 8000-sarja on vahvaa tekoa. Hinnoiltaan 0-sarja on lähes samoissa vanhempien T-sarjalaisten kanssa (T170,T190...jne), mutta kuulemani mukaan "teekkareissa" huomattavasti enemmän murheita, kuin "kasitonnisissa"?????
-
Tällaiseen käsitykseen olen itsekin tullut, että 8000-sarja on vahvaa tekoa. Hinnoiltaan 0-sarja on lähes samoissa vanhempien T-sarjalaisten kanssa (T170,T190...jne), mutta kuulemani mukaan "teekkareissa" huomattavasti enemmän murheita, kuin "kasitonnisissa"?????
Kun ei niihin mekaanisiin metelikeppeihin (hydelohkot) voi oikein vikoja tulla :D Ekat Teekkarit kumminkin melko samoja koneita pl. sähkölohkot.
-
Eikös ekoja T-sarjalaisia tehty vielä mekaanisella pumpulla?
Mutta myytiinkös niitä suomessa vai oliko kaikissa suomeen myytävissä koneissa jo sähköpumppu?
-
170 ainaki oli -03 mekaanisella ja ettei vain 140 tainnu olla
-
Eikös ekoja T-sarjalaisia tehty vielä mekaanisella pumpulla?
Mutta myytiinkös niitä suomessa vai oliko kaikissa suomeen myytävissä koneissa jo sähköpumppu?
-03 oli juu mek stanadynella varustettuja T-malleja(Pl. T180 ja 190). Ja viimeset 8050 ja 8150 mallit(-04) oli jo sähköbossilla.