Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SKN - 21.03.13 - klo:17:44
-
Onko ollu ongelmia? Tarinat kertoo jopa miehistä jotka vaihtavat punavanteisia saman liikkeen myymiin suolahtelaisiin. 50km/h pitäs olla nopeutta mut huippu saavutetaan vasta tunnin ajon jälkeen. Pitääkö paikkansa vai kateellisten ja köyhien panettelua, kuten Landepöö sanoo suurta viisautta uhkuen.?
-
Autopoweri vaati aamulla minuutin käytön ennenkuin lähti liikkeelle.Kun pihasta lähti noin kilometrin jälkeen oli 50 mittaris.
-
Autopoweri vaati aamulla minuutin käytön ennenkuin lähti liikkeelle.Kun pihasta lähti noin kilometrin jälkeen oli 50 mittaris.
Kuskilla vai????
-
Autopoweri vaati aamulla minuutin käytön ennenkuin lähti liikkeelle.Kun pihasta lähti noin kilometrin jälkeen oli 50 mittaris.
Kuskilla vai????
Kuski on neljänkympin kone ;D
-
Autopoweri vaati aamulla minuutin käytön ennenkuin lähti liikkeelle.Kun pihasta lähti noin kilometrin jälkeen oli 50 mittaris.
Kuskilla vai????
Kuski on neljänkympin kone ;D
No nii.
-
Punavanteinen portaaton pelaa ainakin tämän talven pakkasissa aivan moitteetta vaikka heti pihalta käynnistämisen jälkeen (jos vaan joku ilman pientä lämmittelyä raattii ajaa). Toki lämpösestä hallista on mukavempi startata traktori kuin traktori.
-
Kyllä se ainakin viljakuormat kelkkoi possuille syötäväksi, ja ihan samaan tahtiin vei viljakärryä kuin kesähelteillä lietevaunua. Että emmää sitten tiedä, on ainoa kone joka EI ole ollut tänä talvena poikki.... eikä ole muuten mitään vikaa ollut muutenkaan, toisin kuin tommosissa pikavaihteellisissa jottain pakkojen luistamisia, öljyvuotoja laatikoissa ja kampiakselin katkeemisia koneessa.... :P
-
Autopoweri vaati aamulla minuutin käytön ennenkuin lähti liikkeelle.Kun pihasta lähti noin kilometrin jälkeen oli 50 mittaris.
Mulla ei Autopoweriin saa kilometrin jälkeen viittäkymppiä lasiin, vaikka lähtee lämpimästä... Ei vaan mene. Ainakin 2-3 km ottaa ennenkuin jaksaa täydet ottaa.
-
Punavanteinen portaaton pelaa ainakin tämän talven pakkasissa aivan moitteetta vaikka heti pihalta käynnistämisen jälkeen (jos vaan joku ilman pientä lämmittelyä raattii ajaa). Toki lämpösestä hallista on mukavempi startata traktori kuin traktori.
Tiätsä monesko laatikko sun vettiilissä on menossa.
-
Punavanteinen portaaton pelaa ainakin tämän talven pakkasissa aivan moitteetta vaikka heti pihalta käynnistämisen jälkeen (jos vaan joku ilman pientä lämmittelyä raattii ajaa). Toki lämpösestä hallista on mukavempi startata traktori kuin traktori.
Tiätsä monesko laatikko sun vettiilissä on menossa.
Kuule...työmaalla on keltavanteinen 6420,ajettu 5500h.Oliskohan jo neljäs laatikko,menossa.Vanhin Ferguson on mulla mallia 1955,alkuperäisellä laatikolla.
-
eipä ne loorat ajamatta hajuakkaa ;)
-
eipä ne loorat ajamatta hajuakkaa ;)
Katsellu noita kuskien ajotapoja,niissä monesti syy vaihteisto onkelmiin
-
Punavanteinen portaaton pelaa ainakin tämän talven pakkasissa aivan moitteetta vaikka heti pihalta käynnistämisen jälkeen (jos vaan joku ilman pientä lämmittelyä raattii ajaa). Toki lämpösestä hallista on mukavempi startata traktori kuin traktori.
Tiätsä monesko laatikko sun vettiilissä on menossa.
Kuule...työmaalla on keltavanteinen 6420,ajettu 5500h.Oliskohan jo neljäs laatikko,menossa.Vanhin Ferguson on mulla mallia 1955,alkuperäisellä laatikolla.
Kyntäjän täytyy hakea vahvistusta keltavanteiselle traktorivalinnalleen, jossa laatikko vaihdettiin 5000h:ssa, metsästää kaikki Fenttien laatikonvaihdot selville ja kirjoihin :D
-
Yhdyn Maasika-Kiken tarinaan, en Kikeen, mulla on -63 vuoden sonni ja siinäkin istuu koipien välissä orkkisaski. Rautalangalla on joku virittäny siirtäjät 70-luvulla kiinni mutta silti toimii, multimasturbaatiota myöten. On muuten aika landehoomainen olo kun sillä ajaa pitkin kylänraittia. ;D
-
kehukaa ny viä 3000 ja 6100 sarjan loorakki samalla ;D
-
kehukaa ny viä 3000 ja 6100 sarjan loorakki samalla ;D
Eihän niissäkään laatikoissa mitään vikaa ollu? Viat on siellä sisällä! Laatikkohan on vaan sitä varten, että pysyy öölit sisällä!
-
kehukaa ny viä 3000 ja 6100 sarjan loorakki samalla ;D
Eihän niissäkään laatikoissa mitään vikaa ollu? Viat on siellä sisällä! Laatikkohan on vaan sitä varten, että pysyy öölit sisällä!
...ei oo tainnu aina pysyä...
-
Jaa portaat pakkasella? Herkästihän nuo muuttuu lumisateella kun lumi niihin tallataan. Niin niistähän tuleepi sitte se portaaton :D
-
Tiätsä monesko laatikko sun vettiilissä on menossa.
Ekalla laatikolla mennään. Alle 7000h mittarissa. Tällä hetkellä on kyllä korjaamolla hyttijousi rempassa. Alkoi natisemaan mekaaninen jousitus. Nyt koeajossa kotimainen portaaton, josta voin jonkin sortin yhteenvedon tehdä tässä kunhan vähän vielä monipuolisemmin sillä ehtii työskennellä.
-
Onko ollu ongelmia? Tarinat kertoo jopa miehistä jotka vaihtavat punavanteisia saman liikkeen myymiin suolahtelaisiin. 50km/h pitäs olla nopeutta mut huippu saavutetaan vasta tunnin ajon jälkeen. Pitääkö paikkansa vai kateellisten ja köyhien panettelua, kuten Landepöö sanoo suurta viisautta uhkuen.?
Ei ole portaatonta, mutta yli 25 asteen pakkasilla tulee mekaanistakin laatikkoa säästelyä liialta revittelyltä.
-
Punavanteinen portaaton pelaa ainakin tämän talven pakkasissa aivan moitteetta vaikka heti pihalta käynnistämisen jälkeen (jos vaan joku ilman pientä lämmittelyä raattii ajaa). Toki lämpösestä hallista on mukavempi startata traktori kuin traktori.
Tiätsä monesko laatikko sun vettiilissä on menossa.
Kuule...työmaalla on keltavanteinen 6420,ajettu 5500h.Oliskohan jo neljäs laatikko,menossa.Vanhin Ferguson on mulla mallia 1955,alkuperäisellä laatikolla.
Kyntäjän täytyy hakea vahvistusta keltavanteiselle traktorivalinnalleen, jossa laatikko vaihdettiin 5000h:ssa, metsästää kaikki Fenttien laatikonvaihdot selville ja kirjoihin :D
Ei tarte mitään vahvistusta.
Pitää vaan tuoda julki nää ventin laatikon vaihdot kun pidetään niin ylivoimaisena.
800 sarjan ventti ja 9000h kolme laatikkoa....
Mut väittäsin et missä tarvitaan vetotehoa ja laatikko ns tiukilla niin laatikon vaihto portaattomissa edessä. n.5000h kohdalla.
Toisissa ennemmin ja toisissa myöhemmin.
Mitään tarvetta mulla ei ole fendtiä mollata. Ainut vaihtoehto jd kanssa mikä tälle tilalle tulee seuraavaksi koneeksi..
Ehkä myös teutsia vois harkita.. Mut raku kaupat siirtyivät muunlaisen hankinnan vuoksi...