Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: realisti - 07.10.12 - klo:13:35

Otsikko: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 07.10.12 - klo:13:35
Mikäs tällä hetkellä olisi paras noista avolavoista? Vw Amarok olisi kiinnostava, mutta hinta 10 000€ muitten yli. Fordilta ja isuzulta on ihan uudet mallit samaan hintaluokkaan, kun taas Nissan, Mitsubishi ja Toyota ovat vielä 5v vanhalla mallistolla liikeellä.
Yhtä 100tkm ajettua 170hv Navaraa kävin kokeileen eikä sekään ollut hullumpi, hinta vajaa 10 000€ alle uusien. Nykyinen mitsu alkaa olla hieman rapsakka, eikä tekniikkakaan ihan uutta vastaa vajaa 400tkm mittarissa.
Jenkit kiinnostaa kanssa, mutta 5v vanhasta saisi pulittaa uuden japsin verran.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: koivumaki - 07.10.12 - klo:20:00
Foortin Ragerissa on koppi hyvä,siis saapi sinne takahutlariin hyvin heitettyä tavarat ei tarvitse niitä selkänojasulkeisia pitää,ja nyt on näemmä Isutsun koppi myös kaappariovilla.Tojota vissiin kestävyydessä parhaasta päästä mutta k'äytetyissä ainakin hintaa on enempi kuin noissa muissa.Nissanissa kait joissain vuosimalleissa ollut moottorimurheita. 8)

Parhaasta en tiedä,mutta Rangerin kävin koeajamassa.Tuo ovisysteemi on hieno.Muutenkin auto tuntui hyvältä.
Vertailukohtaa vaan ei ole kun en ole muita,esim Amarokia ajanut.Volkkarin myyjä selitti mulle,että autot menee käsistä...eli ei oikein ollu kiinnostunut kaupanteosta.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Paalari - 07.10.12 - klo:20:02
Toinen navara menossa, eikä voi moittia.
Nykyinen neliovinen pa ilman takapenkkiä.
Loistava kärryn veturi, vie paremmin 3tn kärryä, kuin joskus ollut ameriikan 6,5 v8 turporiisseli.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: SAS - 07.10.12 - klo:20:07
Toinen navara menossa, eikä voi moittia.
Nykyinen neliovinen pa ilman takapenkkiä.
Loistava kärryn veturi, vie paremmin 3tn kärryä, kuin joskus ollut ameriikan 6,5 v8 turporiisseli.
Navara on aina testeissä ollut voimakkain.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Highlander - 07.10.12 - klo:21:25
Mulla on -08 Rangeri se uusi malli taitaa olla kyllä jonkin verran muuttunut. Mutta noi kaappariovet tulevat varmasti seuraavaankin. On niin mahottoman näppärä viedä tavaraa sisätiloissa.
Ei oo voortista pahaa sanottavaa jos nyt ei heikkoa alavääntöä oteta mukaan. Herkkä sammumaan jos ei anna kaasua lähdöissä. Ja ne kiinnityspisteet lavan ylälaidassa ei saa mitään muuta kiinni kun korkeita taakkoja.
Mitään vikaa siinä ei ole ollut vast 70tonnii kylläkin mittarissa.
Toisena ajokkina 91 Caddy ja kummasti sekin viel kuljettaa!
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 07.10.12 - klo:21:45
Olisi tuossa pari kiinnostavaa Chevrolet silveradoakin, uskoisi että ovat sen verran jämäkkää tekoa että kestää. Tuo Navara mikä nyt on oikeastaa 1.vaihtoehto on -09 mallia ja 171hv +automaatti yhdistelmällä, onko noissa mitään sellasta tyyppivikaa mitä kannattaisi tutkia? Isuzu ja Ford ovat todella samanlaisia ohjaamostaan, samoin ulkoasu niin samanlainen ettei äkkinäisempi erota. Hilux olisi varmasti luja, mutta vanhahtava hytti hävittää mielenkiinnon.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: nänninnyplääjä - 07.10.12 - klo:21:54
mullon -05 navara, liekö se 136hv tjsp. saksasta haalattu puolenkymmentä vuotta sitten "uudenkarheana", oli n.puolet suomen hinnoista ja joku tonni veroa päälle.

ei oo vajaan sadantuhannen kilometrin jälkeen ollu mitään murheita vielä,kopkop.. kattastusmies tuumaskin että nää loppuu vaan ruostumalla.. ;D ;D
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Mullistaja - 07.10.12 - klo:22:13
Mulla on ollu 5 vuotta neliveto Dodge ram. 5,9 cumminssilla. 2003 eli "sitä uudempaa" mallia.
4 ovea. Rekisteröity 6:lle, dieselvero 100€/vuosi. Ei muita maksuja.
Keskikulutus 12-13l/100km.
Bully dogilla napin takana tehoa 325hv/700nm - 425hv/1000nm.
Uudemmissa haittapuolena nopeudenrajoitin, mutta sekin on lähinnä omantunnon kysymys.
Ja tietysti vaatii kuorma-autokortin.

Aivan huippu peli ainakin mun käyttöön. En kusekaan japsipickuppien suuntaan enää.

Nothing beats cubic inches, except turbocharged cubic inches.....
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: - 07.10.12 - klo:22:17
Mulla on ollu 5 vuotta neliveto Dodge ram. 5,9 cumminssilla. 2003 eli "sitä uudempaa" mallia.
4 ovea. Rekisteröity 6:lle, dieselvero 100€/vuosi. Ei muita maksuja.
Keskikulutus 12-13l/100km.
Bully dogilla napin takana tehoa 325hv/700nm - 425hv/1000nm.
Uudemmissa haittapuolena nopeudenrajoitin, mutta sekin on lähinnä omantunnon kysymys.
Ja tietysti vaatii kuorma-autokortin.

Aivan huippu peli ainakin mun käyttöön. En kusekaan japsipickuppien suuntaan enää.

Nothing beats cubic inches, except turbocharged cubic inches.....

Jännä juttu kun kaveri ei oo mitannu muistaakseni -05 dodgelle kertaakaan alle 15l/100km kulutuksia. Normaalisti aina 16-17...
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: piki1 - 07.10.12 - klo:22:18
fordista hajoaa 100tkm jälkeen vaikka ja mitä.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Highlander - 07.10.12 - klo:22:30
fordista hajoaa 100tkm jälkeen vaikka ja mitä.

Hyvä tietää. Parikyttonnii sit voip viel ajaa huoletta.
Voisitko pienen vikalistan kirjata?
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: piki1 - 07.10.12 - klo:22:35
fordista hajoaa 100tkm jälkeen vaikka ja mitä.

Hyvä tietää. Parikyttonnii sit voip viel ajaa huoletta.
Voisitko pienen vikalistan kirjata?
lähinnä etuakselilta vetonivelet irtoaa ulkopäästä lopulta kåyttivät huollossa kemppiliimaa varmistukseen, nuppeja.startti meni monta kertaa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Astral - 07.10.12 - klo:22:50
Mulla on ollu 5 vuotta neliveto Dodge ram. 5,9 cumminssilla. 2003 eli "sitä uudempaa" mallia.
4 ovea. Rekisteröity 6:lle, dieselvero 100€/vuosi. Ei muita maksuja.
Keskikulutus 12-13l/100km.
Bully dogilla napin takana tehoa 325hv/700nm - 425hv/1000nm.
Uudemmissa haittapuolena nopeudenrajoitin, mutta sekin on lähinnä omantunnon kysymys.
Ja tietysti vaatii kuorma-autokortin.

Aivan huippu peli ainakin mun käyttöön. En kusekaan japsipickuppien suuntaan enää.

Nothing beats cubic inches, except turbocharged cubic inches.....

Joo, ja There´s no replacement for displacement.

Joltain on vaan unohtunu selittää noille ämerikkalaisille käsite LITRATEHO  :D

Jos ei omatunto soimaa ni  F-250 Fordi -08 eteenpäin ja matka taittuu tyylillä. Japseista/Euroista ehdottomasti Isuzu, ei kannata juuri edes tarjousta kysyy muista.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: - 08.10.12 - klo:06:32
fordista hajoaa 100tkm jälkeen vaikka ja mitä.

Hyvä tietää. Parikyttonnii sit voip viel ajaa huoletta.
Voisitko pienen vikalistan kirjata?
lähinnä etuakselilta vetonivelet irtoaa ulkopäästä lopulta kåyttivät huollossa kemppiliimaa varmistukseen, nuppeja.startti meni monta kertaa.

Hyvä tietää! Omas vissiin jotakin häikkää kun ei oo ymmärtäny vielä hajota. Tai on siihen egr-venttiili kerran vaihdettu.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: antti-x - 08.10.12 - klo:07:06
Meillä on VW doppel neliveto jostain 90-luvun lopulta keskivertoa tehokkaammalla koneella. Parin astianpesukoneen verran tilaa hytin puolella ja joka suuntaan aukeava noin 1,8 x 2,4m lava jolla kuljettaa pari trukkilavaa (jos yhteispaino ei paljoa yli tonnin), 1,5m kaivonrenkaan tms. Etenee yhtä hyvin kuin normi 4-veto pickup eikä vie juuri sen enempää tilaakaan. Enemmän työauto kuin tuning/elvistely-paija tosin.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: brotofobia - 08.10.12 - klo:08:14
Käytetyn Navaran ostamisessa kannattaa olla tarkkana. Niissä jokusen vuoden vanhoissa 2,5TD:ssä oli murtopultit kiertokangen alapäässä...joiden tarkoituksena on tehdä kiertokangen tuuletusaukko lohkon kylkeen...itse sopivaksi katsomallaan hetkellä.  8)
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Adam Smith - 08.10.12 - klo:08:45
Tuo Navara mikä nyt on oikeastaa 1.vaihtoehto on -09 mallia ja 171hv +automaatti yhdistelmällä, onko noissa mitään sellasta tyyppivikaa mitä kannattaisi tutkia?

-07 Pathfinder vaati nokkaketjun ja kiristimen uusimisen sadan tonnin jälkeen viime keväänä. Hoidettiin takuuna, se on ton moottorin heikko lenkki. Konerikkoon oli vaan muutamia kilometrejä, joten viimeisellä hetkellä hoitui, kiitos tarkkakorvaisen merkkihuoltajan. -09 autossa pitäisi olla takuuta jäljellä vielä, joten asia hoituu ilman euroja. Kunhan varmistat, että takuu seuraa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: roadman - 08.10.12 - klo:15:10
Hämmennän tätäkin. miksi pitää olla avolava? Itekkin nuorna miehenä ajelin noilla avolavoilla. nyt kun on päässyt umpipakun makuun niin en missään nimessä enää avolavaa halua vaivakseni. Talvella lunta kuuppa puolillaan, mitään arvokasta et voi lavalla pitää ettei varasteta, jos auton jättää valvomatta. Ainut hyvä puoli on nelikko jolla päästä pahempaan paikkaan, mutta sen matkan voi tehdä sillä työkoneellakin ei ne monien kilometrien päässä ole.
Onhan pakuja nelikkonakin hiace. transporter sekä mersultakin löytyy.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: JD6630 - 08.10.12 - klo:15:44
Eihän se pakulla ajaminen ole lähellekkään yhtä miehekkään näköistä kun isoolla avolavalla :P

Tietenkin avolavassa on etuja jos kuskaa polttoainetta suurissa astiossa kaueammas kotoa, kuten kaivuri ja metsäkonemiehet.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: roadman - 08.10.12 - klo:16:40
jos asia on että pitää olla isooo niin silloin ei oo muita avolavoja kuin tuolta atlantin takaa ja
ah ja niin ihanan halpaa ajaminen meinaan ;D
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: zetor8045 - 08.10.12 - klo:17:59
jos asia on että pitää olla isooo niin silloin ei oo muita avolavoja kuin tuolta atlantin takaa ja
ah ja niin ihanan halpaa ajaminen meinaan ;D
Niihinhän saa puoliperävaunuja ja etukuormaimia ja mitä vaan  8) Todella monikäyttöisiä  ;D  Ja kiihtymään 0-100km/h 5,5s   :o 
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 08.10.12 - klo:19:52
Avolava just sen takia että pääsee sinne minne pitää, polttoainetta nevalle kaivurille, puimurille yms. Ja kate on noihin käytännössä pakko-ostos, kun en halua sitä lunta konttiin. Ne paikat missä tarttee huoltaakin koneita poissa kotoa on yleensä sellasia että pitäis raahata kamppeita muutamasta sadasta metristä kilometreihin jos pakulla meinaisi. Helppo laittaa kyytiin lavoja ja muuta kamaa.
Edellinen pirssi ennen nykyistä mitsua oli mb vito, eli pakustakin on kokemusta. Ei tosiaan ole mitään intoa enää kamppeita kantaa. Tietty yksi vaihtoehto olis mb vito 115 4x4 korotettuna, mutta vähemmän fiaskot eli uudehkot on niin juukelin kalliita.
Pirskatti kun pitäs soitella autoista, mutta tohtori käski välttää puhumista kun kurkku on niin tulehtunut. Pääasia että aina voi tänne sontaa suoltaa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Paalari - 08.10.12 - klo:20:01
Käytetyn Navaran ostamisessa kannattaa olla tarkkana. Niissä jokusen vuoden vanhoissa 2,5TD:ssä oli murtopultit kiertokangen alapäässä...joiden tarkoituksena on tehdä kiertokangen tuuletusaukko lohkon kylkeen...itse sopivaksi katsomallaan hetkellä.  8)

Eikös ne irtoveivit ollu King Capin ominaisuus.
Navarassa mahtaa olla eri mylly, kun ottavat siitä nykyään 190hv  450Nm
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: SAS - 08.10.12 - klo:20:05
Kanadassa jenkki foortit ja jenkki isot picupit on tosi huonossa huudossa.
Ne on venäläisen auton hapituksessa. ;D
Eräs kaverini haki jenkeistä dodgen nyt syksyllä aivan uuden saappa nähdä miten se pelaa ajansaatossa.
Tuo kulutus ei pidä kyllä paikkaansa vähintään 14 litraa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: SAS - 08.10.12 - klo:20:06
Käytetyn Navaran ostamisessa kannattaa olla tarkkana. Niissä jokusen vuoden vanhoissa 2,5TD:ssä oli murtopultit kiertokangen alapäässä...joiden tarkoituksena on tehdä kiertokangen tuuletusaukko lohkon kylkeen...itse sopivaksi katsomallaan hetkellä.  8)

Eikös ne irtoveivit ollu King Capin ominaisuus.
Navarassa mahtaa olla eri mylly, kun ottavat siitä nykyään 190hv  450Nm
Mites terranon kone 2,7 kestää.?
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: landehande - 08.10.12 - klo:20:34
Kanadassa jenkki foortit ja jenkki isot picupit on tosi huonossa huudossa.
Ne on venäläisen auton hapituksessa. ;D
Eräs kaverini haki jenkeistä dodgen nyt syksyllä aivan uuden saappa nähdä miten se pelaa ajansaatossa.
Tuo kulutus ei pidä kyllä paikkaansa vähintään 14 litraa.
Ja sulle kelpaa vain kotimainen pikuppi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Teijo_%28auto%29    :)
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: HEINÄMIES-07 - 08.10.12 - klo:21:30
Mulla on -08 Rangeri se uusi malli taitaa olla kyllä jonkin verran muuttunut. Mutta noi kaappariovet tulevat varmasti seuraavaankin. On niin mahottoman näppärä viedä tavaraa sisätiloissa.Ei oo voortista pahaa sanottavaa jos nyt ei heikkoa alavääntöä oteta mukaan. Herkkä sammumaan jos ei anna kaasua lähdöissä. Ja ne kiinnityspisteet lavan ylälaidassa ei saa mitään muuta kiinni kun korkeita taakkoja.
Mitään vikaa siinä ei ole ollut vast 70tonnii kylläkin mittarissa.
Toisena ajokkina 91 Caddy ja kummasti sekin viel kuljettaa!

Mites sitä tavaraa saa kuljetella lava-auton sisätilöissa ,kun k-a,n ohjaamossa ei saa olla kun asiapaperit?Tuli meinaan tyhjästä pahvilaatikosta kerran huomautus raskaankaluston ratsiassa!
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 08.10.12 - klo:21:35
Miten Ford excursion vuosituhannen alkuosasta? Sama tekniikka kuin f250 mutta ns.henkilöauto mutta isot pariovet että saa konttiin vaikka kuomalavan trukilla.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: JD6630 - 08.10.12 - klo:21:36
Eikö sulla realisti ollut jo kuorma-auto? Eikö sillä sitten pääse sinne nevalle?
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: maamees - 08.10.12 - klo:21:38
Se Navara varmasti tosi messevä auto. Mutta olen kuullut sen verran niiden moottoreista huonoa, etten uskaltaisi ainakaan käytettyä ostaa... Kesällä tuli tutun Navaraan täydellinen moottori vanhan tilalle. Tarkkaa syytä kajahtamiseen en tiedä.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: SAS - 08.10.12 - klo:21:39
Eikö sulla realisti ollut jo kuorma-auto? Eikö sillä sitten pääse sinne nevalle?
Picuppi on maaiman epäkäytännöllisin auto,mutta jos tarttee löpöpurkkia kuletella niin siitä vaan ostamaan.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 08.10.12 - klo:21:54
Eikö sulla realisti ollut jo kuorma-auto? Eikö sillä sitten pääse sinne nevalle?

Meni kaivurikaupoissa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Highlander - 08.10.12 - klo:23:59
Mulla on -08 Rangeri se uusi malli taitaa olla kyllä jonkin verran muuttunut. Mutta noi kaappariovet tulevat varmasti seuraavaankin. On niin mahottoman näppärä viedä tavaraa sisätiloissa.Ei oo voortista pahaa sanottavaa jos nyt ei heikkoa alavääntöä oteta mukaan. Herkkä sammumaan jos ei anna kaasua lähdöissä. Ja ne kiinnityspisteet lavan ylälaidassa ei saa mitään muuta kiinni kun korkeita taakkoja.
Mitään vikaa siinä ei ole ollut vast 70tonnii kylläkin mittarissa.
Toisena ajokkina 91 Caddy ja kummasti sekin viel kuljettaa!

Mites sitä tavaraa saa kuljetella lava-auton sisätilöissa ,kun k-a,n ohjaamossa ei saa olla kun asiapaperit?Tuli meinaan tyhjästä pahvilaatikosta kerran huomautus raskaankaluston ratsiassa!

No ei ole onnex vielä ratsiaan joutunu mut kyl se niin sanottu takapenkki on aina enempi/vähempi täynnä kaikken näköstä. Lähinnä nyt tarkotin työkaluja, ostoksia yms. mitä ei kehtaa lavalle laittaa kun luistavat siellä muovipinnalla aina niin kauas ettei niihin yletä eikä ne kiinnityspisteet tuossa ole mitkään hyvät. Helppoa vaan lastata tavaraa kun on ne kaapparit eikä tartte kurotella penkin välistä.

Tosin jos sen joskus kattokerhoon laittaa niin kyllähän siellä sitten tavaraa voi olla myös vähän ilmassa. Tarkotus kyllä hylsysatsille ja kalupakille tehdä kunnon kiinnityspisteet mut asiat vielä vähän vaiheessa ja jos se leviää vuoden päästä kun sen satasen saa mittariin ni taitaa olla turhaa ja rakentaa sit seuraavaan.

Joku kerto et jenkit on huonos huudos Canadassa puhuu ehkätotta et siel oli ainaki Tojon Tundra ja Nissanin Navara hyväs huudos. En kyl jaksa nyt etsii missä noi tehdään mut varmaan meksikos.

Tääl mein kulmilla kun noit Ryssii pyörii ja niillä noita Tundria näkyy ni kyllä sellanen kyl kelpais mut ei taida onnistuu helpostimrekisteröinti. Näky jokuviikko sitten Fordin SVT Raptor ja sillä kyl kerkeis varmaan kivasti. Joskus suomessa oli sellanen myynnissä ja kehuttii et alta 5 sek sataseen mut seuraax ilmotettiin että nop. rajoitin.
Tuommonen http://www.nettiauto.com/ford/f150/4469907
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 10.10.12 - klo:14:11
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: hvinnamo - 10.10.12 - klo:15:15
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

 Noi on miehekkäitä pelejä!
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Ala-Pertti - 10.10.12 - klo:17:18
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.


auton pitää olla auton kokoinen ;D
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: sorkkis - 10.10.12 - klo:17:32
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Olis mukava kuulla miten ne kestää . 2400 kg painaa nykyinen kärry+hoitoparsi . Mitukka aikas kovilla .
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: hvinnamo - 10.10.12 - klo:18:17
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Olis mukava kuulla miten ne kestää . 2400 kg painaa nykyinen kärry+hoitoparsi . Mitukka aikas kovilla .

 Onkohan noissa alvia mukana kuinka paljon?  ;D
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Olli tapani - 10.10.12 - klo:19:32
Minä tykkään pakusta enemmän,kuin avolavasta.Neliveto tietysti pitää olla,transportteri on erittäin maastokelpoinen.Tärkein ero on polttoaineen kulutus.Pieniruokaiselle avolavalle saattaisi olla nykyään kysyntää.Uudet mallit ovat aina edellistä muhkeampia,vaikka polttoaineen hinta on nousussa.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: kyntaja - 10.10.12 - klo:21:02
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Onko uudella keulalla ja kulmikkaammalla ohjauspyörällä.. jos niin NAm....
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 10.10.12 - klo:21:36
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Onko uudella keulalla ja kulmikkaammalla ohjauspyörällä.. jos niin NAm....

Uudemmalla kopalla on joo.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: landehande - 10.10.12 - klo:21:42
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Onko uudella keulalla ja kulmikkaammalla ohjauspyörällä.. jos niin NAm....

Uudemmalla kopalla on joo.
Tienasiko sää niillä kärrykaupoilla noin hyvin???
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: zetor8045 - 10.10.12 - klo:21:43
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Onko uudella keulalla ja kulmikkaammalla ohjauspyörällä.. jos niin NAm....

Uudemmalla kopalla on joo.
Tienasiko sää niillä kärrykaupoilla noin hyvin???
Eiku sillä massikalla kato  ;)
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: realisti - 10.10.12 - klo:21:47
Heikosti on mennyt jos ei helkkarinmoisella töiden teolla saisi vajaan 30k€ autoa irti, ja sitäkin vielä käytetään töissä.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: hvinnamo - 10.10.12 - klo:21:50
Heikosti on mennyt jos ei helkkarinmoisella töiden teolla saisi vajaan 30k€ autoa irti, ja sitäkin vielä käytetään töissä.

 Joo, kiitti...  :P
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: landehande - 10.10.12 - klo:22:13
Heikosti on mennyt jos ei helkkarinmoisella töiden teolla saisi vajaan 30k€ autoa irti, ja sitäkin vielä käytetään töissä.
Minä olen tyytyväinen kärryyn ja kauppaan. Aisan jalkaa hieman muutin, ettei tarvitse aina nostaa ja jalan pinta-alan kasvatin, että pitää pinnalla. Letkuihin asensin ryhmäliittimen. Isot renkaat ovat kyllä mainiot. Kärry kulkee kevyesti paitsi jos pistää 28 paalia kyytiin.
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: mah - 11.10.12 - klo:05:49
Tuli varattua chevy silverado -04 mallia 6.6 duramax 4x4 2500hd. Huomenna tarttis mennä katsomaan, ja ostaa jos on kuten so*****.

Onko uudella keulalla ja kulmikkaammalla ohjauspyörällä.. jos niin NAm....
6,6 ja ht....Onko se valtran tekniikalla? :-X
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Ojala - 11.10.12 - klo:06:59
Cr suutinremppa m a k s a a sihen kivasti  :o
Siiher Ruramxiin  :P
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: antti-x - 11.10.12 - klo:07:37
Heikosti on mennyt jos ei helkkarinmoisella töiden teolla saisi vajaan 30k€ autoa irti, ja sitäkin vielä käytetään töissä.

Kun jenkit ilmoittavat veto/hinauskapasiteetiksi 7300kg, niin silveradollahan voi näpsästi toimittaa ERT:it asiakkaille ja pari pienkuormaajaa kärrylle ja lavalle pakattuna samalla kertaa :)
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: Toivo Tonta - 11.10.12 - klo:07:45
Heikosti on mennyt jos ei helkkarinmoisella töiden teolla saisi vajaan 30k€ autoa irti, ja sitäkin vielä käytetään töissä.

Kun jenkit ilmoittavat veto/hinauskapasiteetiksi 7300kg, niin silveradollahan voi näpsästi toimittaa ERT:it asiakkaille ja pari pienkuormaajaa kärrylle ja lavalle pakattuna samalla kertaa :)
Vois saada monta kuukautta pois toimitus ajoista, tai sit ei ::) Toinen kuormaaja ainakin pois ja pari sylinteriä tilalle, pressu, maalia yms. :'(
Otsikko: Vs: Lava-auto.
Kirjoitti: kyntaja - 11.10.12 - klo:17:33
Cr suutinremppa m a k s a a sihen kivasti  :o
Siiher Ruramxiin  :P

Vajaa tonnin reikä. ;D Ihananan kallista,mut sen arvosta.