Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Talojuhani - 24.09.12 - klo:03:16
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
-
Pohohojammaalla kirotaan, kun siellä radan peruskorjaukseen ei löytynyt rahaa. Vehviläinen lykkäsi rahat omille kotinurkilleen aivan turhiin hankkeisiin.,,,jatkumoa Pekkarisen siltarumpupolitiikalle.
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Kakolla on TIEDONVÄÄNTÄJÄ joka vääntää että kuka osaa kirjoittaa ja kuka lukea kako ministereistä ja sen mukaan päätetään onko ministeri ollut syyntakeetomassa tilassa. ;D
-
Pohohojammaalla kirotaan, kun siellä radan peruskorjaukseen ei löytynyt rahaa. Vehviläinen lykkäsi rahat omille kotinurkilleen aivan turhiin hankkeisiin.,,,jatkumoa Pekkarisen siltarumpupolitiikalle.
Ajelin työmatkan takia tämän Vehviläisen kotinurkilla, ja voin kyllä ihmetellä niinkin isossa kaupungissa kuin Joensuu, oli vasta nyt ohitustieremontti menossa. Ihmettelen jatkuvaa kantaasi noihin tiehankkeisiin, meillä etelässä alkaa asiat olla kohdallaan. No muutama tieosuus on kyllä hunningolla (asfaltin routavauriot ja suhteellisen kova liikenne). Elinkeinoelämää nämä tie-ja ratahankkeet hyödyttää, joten olisit edes niistä vähistä työllistävistä ja hyvinvointia lisäävistä hankkeista hyvilläsi. Teollinen toiminta hiipuu koko Suomessa jos Sinun ideologialla mennään. Rahavirrat suuntautuu kotimaahan toisin kuin nykypäättäjillä on tapana.
-
Pohohojammaalla kirotaan, kun siellä radan peruskorjaukseen ei löytynyt rahaa. Vehviläinen lykkäsi rahat omille kotinurkilleen aivan turhiin hankkeisiin.,,,jatkumoa Pekkarisen siltarumpupolitiikalle.
Joo hullunkurista, että maan päärataa Hki-Tre-Oulu ei saada asialliseen kuntoon, vaan vähät määrärahat tuhlataan perse-savoon ja muihin kepunmaan maitotonkka ratoihin.
Kaikkien etu olisi, että Suomen puoleinen Länsi-Venäjä eli nelostiestä itään suljettaisiin luontoreservaatiksi ja läpiketku ja kiero vempulakansa sieltä asutettaisiin Itä-Vantaan kerrostaloihin. 8)
Taitaa tuon mainitsemasi radan remontti olla menossa ylivieskan kohdalla.
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
-
Pohohojammaalla kirotaan, kun siellä radan peruskorjaukseen ei löytynyt rahaa. Vehviläinen lykkäsi rahat omille kotinurkilleen aivan turhiin hankkeisiin.,,,jatkumoa Pekkarisen siltarumpupolitiikalle.
Joo hullunkurista, että maan päärataa Hki-Tre-Oulu ei saada asialliseen kuntoon, vaan vähät määrärahat tuhlataan perse-savoon ja muihin kepunmaan maitotonkka ratoihin.
Kaikkien etu olisi, että Suomen puoleinen Länsi-Venäjä eli nelostiestä itään suljettaisiin luontoreservaatiksi ja läpiketku ja kiero vempulakansa sieltä asutettaisiin Itä-Vantaan kerrostaloihin. 8)
Taitaa tuon mainitsemasi radan remontti olla menossa ylivieskan kohdalla.
Kepusti korjataan yhtä pätkää, vaikka sillä siirretään huonokuntoisen radan ruuhkia vain toiseen paikkaan entistä pahempina. Loput rahat meni länsi-venäjän tonkkapostiradan tekemiseen.
Kyllä Tampereen seutu ja länsi-suomi on saanut kakosti rahaa verrattuna itä-suomeen. Kuopion moottoritien kallansillat korjataan vasta nyt kun on tapetilla olleet viimeiset 50 vuotta. Sillä aikaa rakennettiin helsinki tampere moottoritie! Missä itä-suomessa on yhtä pitkä pätkä 4 kaistaista autobaanaa. Tampereelle on tehty ilmavoltiympyroitä moottoritielle yhden Kuopio Joensuu tien korjausbudjetin verran. Itä-suomessa valtatie 17 ruvetaan jo varmaan seuraavaksi laittamaan 40km/h lätkiä kun kakolit tunkee kaikki rahat luigien ja donnien perseeseen ja jos taala pari jää yli niin tehdää vesilahdelle hiihtohissiä että talojussi saa peltojaan ilmasta katsella valtion piikkiin.
-
Aika lailla Tjkin Esson baarissa käyttelee aikaa Kääntääkseen Tietoa KAKOmyönteiseksi.
-
eukko ei laske kotio? tai sit ei osaa männä!
-
juuu, ja kun vielä vietään kuletustukikii niin näillä kalliimman hinnan löpöillä onkii helppo kilipailla jonkin viron/etelän tekijän kanssa samalla viivalla! ihan sama kuin entisen tielaitoksen kanssa; alvittomat autot ajo jostain syystä halvemmalla kuin alvilliset yrittäjät! missä lie vika silloin? kimmo sasi!
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
Sirpa Pietikäinen äänesti myös rikkidirektiivin puolesta. Siinä vasta suomalaisen teollisuuden tappaja.
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
Sirpa Pietikäinen äänesti myös rikkidirektiivin puolesta. Siinä vasta suomalaisen teollisuuden tappaja.
Totta, Sirpa on kävelevä katastrofi.
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
Sirpa Pietikäinen äänesti myös rikkidirektiivin puolesta. Siinä vasta suomalaisen teollisuuden tappaja.
Totta, Sirpa on kävelevä katastrofi.
mutta eikö tämä rikkidirektiivi tuu voimaan aika laajasti maailmalla, usa ja kanadakin tulee mukaan.... jos suomi siihen muutaman vuoden aikaisemmin sitoutuu ni sehän on pikkuharmi siihen nähden että meillä on kokoomusvetoinen hallitus ;D ;D ;D ;D
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
kepuhallitus järjesti vihreitten avustamana maantiekuljetukset suomessa venäläisille 8)
-
Kaikkien etu olisi, että Suomen puoleinen Länsi-Venäjä eli nelostiestä itään suljettaisiin luontoreservaatiksi ja läpiketku ja kiero vempulakansa sieltä asutettaisiin Itä-Vantaan kerrostaloihin. 8)
Tollasen paskanikin takaa on varmaan kiva uhota......mut ei taida susta olla tekijäksi.......
-
Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".
suomen laivarahdit pitää antaa venäläisille,,,,,,niitä ei didektiivit haittaa :P
Totta, Venäjä ei ole EU:n jäsen eikä sitä sidon EU:n päätökset. Kommari Satu Hassi järjesti ihannemaalleen Suomen laivarahdit.
Sirpa Pietikäinen äänesti myös rikkidirektiivin puolesta. Siinä vasta suomalaisen teollisuuden tappaja.
Totta, Sirpa on kävelevä katastrofi.
Myös autoileva ;) ;D
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/ratista-karahtanyt-pietikainen-vetaytyy-vaaleista/2003/01/151300