Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: bobbari - 25.07.12 - klo:14:25
-
Mikä mahtaa olla oikea momentti ilmajäähdytteisen Deutzin moottorin kannen kiristykseen ?
Malli on 6.30 ja moottorin tyyppi on F6L 913. Vai laitetaanko johonkin momenttiin ja loput astelevyllä?
Kiitokset asiallisista vastauksista. :)
-
Kiitokset asiallisista vastauksista. :)
Entäs asiattomista?
-
http://partsmanual.nordco.com/PartsManuals/Adzers/CZ%20Adzer/Manual/Comp%20Data%20-%20Cylinders%20Pumps%20Motors/Engine%207%20Deutz%20F2L912.pdf
Olisiko tästä apua sivu 78
Tuosta ei tainnut olla apua mutta uusi yritys
http://compressors.tpub.com/TM-5-4310-386-14/css/TM-5-4310-386-14_516.htm
-
Kansi: ( Ja vähän muutakin )
40nm
45°
45°
45°
30°
Pultinmaksimi venymä saa olla 1 mm
Keinuvivunpukki 28 nm
Suuttimenrunko 25 -30 nm
Männänpäällä ja kannen välissä tilaa ykk 1 -1,2 mm ( tinalankaa suuttimen reiästä )
Venttiilin välys 0,15 mm ( kylmä kone )
-
Suurkiitos tiedoista.
Alkuperäiset osat tunnistaa DEUTZ -hologrammista ja lauseesta:
DEUTZ the engine company. :-*
Ja eikun sylintereitä pulttaamaan ojennukseen...
-
Suurkiitos tiedoista.
Alkuperäiset osat tunnistaa DEUTZ -hologrammista ja lauseesta:
DEUTZ the motor company. :-*
Ja eikun sylintereitä pulttaamaan ojennukseen...
Tarkkana niin kuin porkkana niitten venttiilinnostajan suojatankojen kanssa – ettei rupea vitonit vuotamaan.
( työkalu painamaan suojaputken jouset kasaan )
-
Eli nyt saa jo vastata, että "kun kuuluu naks, niin 90 astetta aukipäin" ::)
-
Suurkiitos tiedoista.
Alkuperäiset osat tunnistaa DEUTZ -hologrammista ja lauseesta:
DEUTZ the motor company. :-*
Ja eikun sylintereitä pulttaamaan ojennukseen...
Tarkkana niin kuin porkkana niitten venttiilinnostajan suojatankojen kanssa – ettei rupea vitonit vuotamaan.
( työkalu painamaan suojaputken jouset kasaan )
Herkät on vuotamaan ja ilmajäähdytteinen savuaa öljystä rivoilla aika ikävästi. Muuten ihan kova kone.
-
Suurkiitos tiedoista.
Alkuperäiset osat tunnistaa DEUTZ -hologrammista ja lauseesta:
DEUTZ the motor company. :-*
Ja eikun sylintereitä pulttaamaan ojennukseen...
Edellisen kuutosen remontin kanssa just niiden suojaputkien kanssa kirottiin kuin Turkkilaiset...
Kantapään kautta oppineena tällä kertaa meni paikalla kerralla. Ilman erikoistyökaluja... puukko ja parit
pihdit apuna. Eikä vuotaneet tippaakaan. Moottorin puristukset eri planeetalta. :D
Tarkkana niin kuin porkkana niitten venttiilinnostajan suojatankojen kanssa – ettei rupea vitonit vuotamaan.
( työkalu painamaan suojaputken jouset kasaan )
Herkät on vuotamaan ja ilmajäähdytteinen savuaa öljystä rivoilla aika ikävästi. Muuten ihan kova kone.