Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: iliperi - 24.04.12 - klo:20:54

Otsikko: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: iliperi - 24.04.12 - klo:20:54
Miten autopower kestää noissa jenkeissä kovaa käyttöä?
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: SAS - 24.04.12 - klo:21:21
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: zetor8045 - 24.04.12 - klo:21:26
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Valmetteja ei suostuta edes myymään portaattomalla  ;) 
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: Cornfarmer - 24.04.12 - klo:21:57
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Valmetteja ei suostuta edes myymään portaattomalla  ;)

Directit myynti kiellossa ;D
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: devil - 25.04.12 - klo:00:16
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: realisti - 25.04.12 - klo:13:27
Kyllä ne suurelta osin on paljon kestävämpiä rautoja kuin 6020-sarja, tosin tälle seutua eksyi aikanaan yksi todellinen maanatai-kone mutta niitähän on kaikilla muillakin merkeillä joukossa. Eli uskaltaisin suositella.
p.s. yhdellä tutulla olis tollanen joutilaana sopivasti.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: Cutana - 25.04.12 - klo:14:33
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: iliperi - 25.04.12 - klo:19:40
Oon kyllä kuullu paljon puhuttavan että se loota hajois just enimmäkseen sen vaihteistojarrutuksen seurauksena. 6020 sarjassa on kai zf:n toimittama loota ja nois jenkeis deeren omaa valmistetta. Haluaisin tietää onko kenelläkää Suomes hajonnu nimenomaan 7020 sarjasta autopowervaihteistoa?
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: devil - 25.04.12 - klo:22:00
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: icefarmer - 25.04.12 - klo:22:43
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: zetor8045 - 25.04.12 - klo:22:45
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: devil - 25.04.12 - klo:22:49
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: Greenpwr - 25.04.12 - klo:23:10
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.

 Heittää vivun sinne rullaus-asentoon ja alkaa muistella ave mariaa ja muita sielunpelastusvärssyjä...kardaanin varaosanumero kanssa hyvä kaivaa valmiiksi esiin...
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: zetor8045 - 25.04.12 - klo:23:11
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.

 Heittää vivun sinne rullaus-asentoon ja alkaa muistella ave mariaa ja muita sielunpelastusvärssyjä...kardaanin varaosanumero kanssa hyvä kaivaa valmiiksi esiin...
Olikos toi R niinkuin rullaus eiku  ;D
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: piki1 - 25.04.12 - klo:23:18
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: Greenpwr - 25.04.12 - klo:23:26
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla? 
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: icefarmer - 26.04.12 - klo:00:00
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla?
onkohan valtran direckti etevämpi tässä asiassa alueineen kun syntyjään on mäkiseltä seudulta????
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: kyntaja - 26.04.12 - klo:06:29
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.

 Hieman vakavammin...pittää olla perusteellisen pitkä alamäki jos esim. kolmenkympin alkuvauhdista meinaa tilanne käsistä karata, elikkäs jos mäen jaksaa nousta vauhtia a, niin menee alaspäin samalla nopeudella ja hilltsee kiihtymisen pois jarrulla?
onkohan valtran direckti etevämpi tässä asiassa alueineen kun syntyjään on mäkiseltä seudulta????

On on.. sillä ei pääse sinne mäen päälle.
En itse ainakaan ole sen kummemmin mäen päälle hiljennellyt ja täällä mäkiä riittää.Eihän tuolla ap pysty jarruttamaan vaihteistolla kun väärin eli keppiä kiskomalla.Tehokkailla jarrutuksilla laskenut mäet(ei hiihättämällä) ja jarrut kärreissä tietenkin ja kiritään tarpeen vaatiessa.

5200h ap ja 1000h minun(kuskin) ajelua ja orginelli laatikko on.250hp  saparasto ollut jo edellisellä omistajalla.
Otsikko: Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kirjoitti: Maalaispoika - 26.04.12 - klo:09:11
Kyllä mä olen ainakin käyttänyt moottorijarrutusta (jalka pois kaasulta) ennen kuin olen jarruja alkanut käyttämään. Eihän se autopoweria riko vaan se ajovivun kiskominen taaksepäin vauhdissa. En vain ymmärrä miksi joku niin tekisi, kun yleensä vipu työnnetään eteen lähtiessä ja siellä se saa myös olla, ellei tartte peltoaluetta käyttää.