Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: ravenlord - 19.03.12 - klo:19:03
-
Joutokäynti sahaa 1000-1500 välillä ja kun ajaessa nostaa jalan kaasulta niin moottorijarrutus alkaa selvällä nykäisyllä. Mikä lienee kyseessä? Imuvuotoa on epäilty, onko muita ideoita? Ja mittarilukema 478 tkm :)
Vai tiedetäänkö täälä muutakuin huoltomiehen puh.numero?
-
Joutokäynti sahaa 1000-1500 välillä ja kun ajaessa nostaa jalan kaasulta niin moottorijarrutus alkaa selvällä nykäisyllä. Mikä lienee kyseessä? Imuvuotoa on epäilty, onko muita ideoita? Ja mittarilukema 478 tkm :)
Vai tiedetäänkö täälä muutakuin huoltomiehen puh.numero?
http://www.ajoneuvokierratys.fi/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=kampanja
-
Ilmamäärämittari taitaa olla noilla matkoilla maalissa
-
Aja niin kauvan kuin vain kulkee ja sitten paaliin. Ikävä kyllä on niin että pitkällä leimalla olevan samanikäisen toimivan auton saa jo halvemmalla kuin mitä on odotettavissa olevat korjauskulut tuon mazdan kohdalta. Tunnearvoa kyseiseen mazdaan tuskin liittynee joten paaliin vaan ja uusi paalattava pariksi vuodeksi alle.
-
Pakkohan noihin halpoihin ritsoihin on ainakin pakoputkia laittaa,tulee muuten häkää ja muuta paskaa koppiin.Eli ei autuus sitäkään kautta aukene.
Ei se että auton arvo ole mitään ole syy jättää korjaamatta.Mutta kyllä tuollaiset ajomäärät tekee aika selvää miltei mistä vain.
-
Lähinnä voisit koettaa puhdistaa ilmamäärämittarin sensorin ilmanpuhdistimen kotelosta, siihen on oma spraytuotteensa.
Oma japsikeksintö nyki pari vuotta sitten ja tokeni tuolla operaatiolla.
Omatoimiasentajalle sopivia konsteja on vielä erilaisten liitosten tarkistus crc:n kanssa.
Vilkaise vaikka Motonetin merkkikohtaista vinkkipalstaa, siellä on aika paljon 626 -aiheista juttua.
-
Ilmamäärämittari taitaa olla noilla matkoilla maalissa
Ei oo. Siinä ei ole sellaista.
-
Aja niin kauvan kuin vain kulkee ja sitten paaliin. Ikävä kyllä on niin että pitkällä leimalla olevan samanikäisen toimivan auton saa jo halvemmalla kuin mitä on odotettavissa olevat korjauskulut tuon mazdan kohdalta. Tunnearvoa kyseiseen mazdaan tuskin liittynee joten paaliin vaan ja uusi paalattava pariksi vuodeksi alle.
:D Entäs jos rahapussi ei anna periksi sijoitta enempää autoon, kun pääomalle tuppaa olemaan muutkain menekkiä.. Kumpiko maksaa enemmän, uuden vai vanhan auton huollattaminen? Uudehkoon audiin saa vaihdella kaikenmoista osaa, ja vanhoilla japseilla ajetaan... Mitä ihmeen laatuonggelmia niissä uusissa autoissa on kun ohjausniveliä yms. saa vaihdella 30 tonnin välein?
-
>Ei oo. Siinä ei ole sellaista.
Oikeastiko väität,että -94 madza on vielä kaasarikone?En oikein usko ennen kuin näkisin.
-
Wanha ritsa. Paalaus tosiaan toimii tuohon vaivaan. Eikö noin vanha mazda ala olla jo niin ruosteessa että osia (ovet yms.) alkaa tippua omia aikojaan?
Korjauksena että ostaa vaikka puolta vähemmän ajetun 96-97 carina E:n tonnilla tai parilla.
-
Kierrätyskeskus paalaa edullisesti! ;D
-
>Ei oo. Siinä ei ole sellaista.
Oikeastiko väität,että -94 madza on vielä kaasarikone?En oikein usko ennen kuin näkisin.
Kyllä oudolta tuntuu juu.
-
>Ei oo. Siinä ei ole sellaista.
Oikeastiko väität,että -94 madza on vielä kaasarikone?En oikein usko ennen kuin näkisin.
Kyllä oudolta tuntuu juu.
joissain merkeissä on luovuttu ilmamassamittarista jo 94 vuonna mutta mazda ei taida olla niitä?
-
juu, nämä vanhat japskit määrittelee ilmamäärää imusarjan paineen mukaan. En ny muista sen anturin nimeä...
-
juu, nämä vanhat japskit määrittelee ilmamäärää imusarjan paineen mukaan. En ny muista sen anturin nimeä...
map
-
juu, nämä vanhat japskit määrittelee ilmamäärää imusarjan paineen mukaan. En ny muista sen anturin nimeä...
Oli nimi mikä vaan niin siitä se on rikki ;D