Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: simmo - 04.11.11 - klo:10:07
-
Täytyy myöntää,että minua vähä pelottaa. Asiat eivät ole kenenkään käsissä.Euroopan velkaisin pankki on Ekk. Mitenkähän syvällä tässä vielä uidaan?Italia alkoi nikottelemaan,ennenkö Kreikkakaan pääsi selville vesille. Sen velka on huikea 1900 miljardia ???. Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla. Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
-
Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla.
Ei €uroa muutama huuhaamaa kaada... niin kuin ei Suomeakaan kaada jokunen pölvästi PeSu sekoiluillaan.
Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
Etkö ole kuullut maiden itsemääräämisoikeudesta... siksihän EU:ssa nyt puhutaan yhteisestä budjettivallasta ja - valvonnasta - jopa liittovaltiosta. Tyhjäpäät saadaan ojennukseen... ja ennen muuta valta heiltä pois.
-
Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla.
Ei €uroa muutama huuhaamaa kaada... niin kuin ei Suomeakaan kaada jokunen pölvästi PeSu sekoiluillaan.
Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
Etkö ole kuullut maiden itsemääräämisoikeudesta... siksihän yhteisestä budjettivallasta ja -valvonnasta - jopa liittovaltiosta - puhutaan, että tyhjäpäät saadaan ojennukseen... ja ennen muuta valta heiltä pois.
kuinkaas sen kreikan kansanäänestyksen kävikään,,,,,se on itsemääräämisoikeutta ???
-
Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla.
Ei €uroa muutama huuhaamaa kaada... niin kuin ei Suomeakaan kaada jokunen pölvästi PeSu sekoiluillaan.
Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
Etkö ole kuullut maiden itsemääräämisoikeudesta... siksihän yhteisestä budjettivallasta ja -valvonnasta - jopa liittovaltiosta - puhutaan, että tyhjäpäät saadaan ojennukseen... ja ennen muuta valta heiltä pois.
kuinkaas sen kreikan kansanäänestyksen kävikään,,,,,se on itsemääräämisoikeutta ???
Siitä päättivät kreikkalaiset itse, eivät esim. PerSut.
-
Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla.
Ei €uroa muutama huuhaamaa kaada... niin kuin ei Suomeakaan kaada jokunen pölvästi PeSu sekoiluillaan.
Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
Etkö ole kuullut maiden itsemääräämisoikeudesta... siksihän yhteisestä budjettivallasta ja -valvonnasta - jopa liittovaltiosta - puhutaan, että tyhjäpäät saadaan ojennukseen... ja ennen muuta valta heiltä pois.
kuinkaas sen kreikan kansanäänestyksen kävikään,,,,,se on itsemääräämisoikeutta ???
Siitä päättivät kreikkalaiset iotse, eivät esim. PerSut.
jotenkin on sellainen muistikuva eilisestä etteivat kreikkalaiset saaneet päättää ???
-
Ajattelin esittää jotain ovelasta vedosta kansanäänestystä koskien mutta kaikesta huolimatta Saksalaiset, EU:n suurin ja vankin kansantalous kapinoi Kreikan tukemista ja kohta voi olla mitta täynnä.....taisin joskus epäillä ja esittää jotain tämän suuntaista...... Ja tässäkään asiassa meidän(kään) kannanotoillamme ei ole kovinkaan suurta merkitystä ainakaan tässä asiassa......
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä nyt mersun ja bemarin parempia ja kalleimpia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä mersun parempia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
Näin se nyt kuitenkin on. Saksalaiset autot rulettaa laman keskelläkin, Volkkari Golfilla ainainen testivoittaja ja suuremmilla malleilla Mersun ja Bemarin kanssa pärjäävät laman keskelläkin. Pointti oli tuossa kannanotossa se että Saksa on se Euroopan ainoa merkittävä talousmahti joka määrää Kreikan talousavusta......meille jää vain urputtajan ja populistiluuserin asema.
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä mersun parempia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
Näin se nyt kuitenkin on. Saksalaiset autot rulettaa laman keskelläkin, Volkkari Golfilla ainainen testivoittaja ja suuremmilla malleilla Mersun ja Bemarin kanssa pärjäävät laman keskelläkin. Pointti oli tuossa kannanotossa se että Saksa on se Euroopan ainoa merkittävä talousmahti joka määrää Kreikan talousavusta......meille jää vain urputtajan ja populistiluuserin asema.
juu ja lisäksi saksassa asuu viisaus kun sanovat etteivät halua rasittaa
veronmaksajaansa toisten veloilla 8)
-
Onko Viikate hölmö vai muuten yksinkertainen,kun tuollaisia kommentteja antaa.
-
Yhdysvalloissa tehtiin aikanaan sama virhe kuin euroopassa. 1700 luvulla kun yhdysvalloilla oli jo Dollari, niin alussa osavaltioilla olli paljon taloudellista valtaa ja VELKAA. Ongelma ratkaistiin sillä että liitovaltio otti osavaltioitten velat ja rajoitti osavaltioitten liikumavaraa talouspolitiikassa. Eurooppassa pitää nyt päättää että hajoitetaanko Euro vai annetaanko talouspolitiikka kokonaan Brysselin ohjaukseen, ainoa ero on yhdysvaltoihin se että yhdysvalloissa 1700-luvulla ei tunnettu nykyistä TES ja AY politiikka puhumattakaan nykyisestä sosiaaliturvasta.
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä mersun parempia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
Näin se nyt kuitenkin on. Saksalaiset autot rulettaa laman keskelläkin, Volkkari Golfilla ainainen testivoittaja ja suuremmilla malleilla Mersun ja Bemarin kanssa pärjäävät laman keskelläkin. Pointti oli tuossa kannanotossa se että Saksa on se Euroopan ainoa merkittävä talousmahti joka määrää Kreikan talousavusta......meille jää vain urputtajan ja populistiluuserin asema.
Kansanauton testimenestys nyt kertoo suurelta osin siitä, että esim. Suomessa Tekniikan Maailma on heittänyt objektiivisuuden ikkunasta ulos. VW toki osaa rakentaa vuosikymmenien kokemuksella autoja jotka eivät ärsytä ketään miltään osin eikä muotoilussa oteta riskejä. Saksan Corollahan tuossa on kyseessä.
-
Onko Viikate hölmö vai muuten yksinkertainen,kun tuollaisia kommentteja antaa.
Mikä tuossa kommentissa oli hölmöä tai yksinkertaista? Kerro toki.
-
yhdysvalloissa 1700-luvulla ei tunnettu nykyistä TES ja AY politiikka puhumattakaan nykyisestä sosiaaliturvasta.
Ei tunneta vieläkään... muutamaa harvaa ammattialaa lukuun ja otta ja matta :P ::) ;D ;D
-
Jenkeissä ne jo ajeli John Deerellä kun täällä euroopassa vielä kaivettiin tikulla persettä.
-
yhdysvalloissa 1700-luvulla ei tunnettu nykyistä TES ja AY politiikka puhumattakaan nykyisestä sosiaaliturvasta.
Ei tunneta vieläkään... muutamaa harvaa ammattialaa lukuun ja otta ja matta :P ::) ;D ;D
Niin jompi kumpi joustaa. Valutta tai palkat, joissain tapauksissa kumpikin. Eurostoliitolainen systeemi jäsenvaltioitten nykyisestä talouspolitikasta ei voi yksinkertaisesti toimia.
-
Yhdysvalloissa tehtiin aikanaan sama virhe kuin euroopassa. 1700 luvulla kun yhdysvalloilla oli jo Dollari, niin alussa osavaltioilla olli paljon taloudellista valtaa ja VELKAA. Ongelma ratkaistiin sillä että liitovaltio otti osavaltioitten velat ja rajoitti osavaltioitten liikumavaraa talouspolitiikassa. Eurooppassa pitää nyt päättää että hajoitetaanko Euro vai annetaanko talouspolitiikka kokonaan Brysselin ohjaukseen, ainoa ero on yhdysvaltoihin se että yhdysvalloissa 1700-luvulla ei tunnettu nykyistä TES ja AY politiikka puhumattakaan nykyisestä sosiaaliturvasta.
nyt on rahoitusmarkkinat erilaisa kuin 1700 luvulla ja miten luulet bryssälästä
löytyvän viisauden kun sitä ei löydy nytkään ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä mersun parempia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
Näin se nyt kuitenkin on. Saksalaiset autot rulettaa laman keskelläkin, Volkkari Golfilla ainainen testivoittaja ja suuremmilla malleilla Mersun ja Bemarin kanssa pärjäävät laman keskelläkin. Pointti oli tuossa kannanotossa se että Saksa on se Euroopan ainoa merkittävä talousmahti joka määrää Kreikan talousavusta......meille jää vain urputtajan ja populistiluuserin asema.
Kansanauton testimenestys nyt kertoo suurelta osin siitä, että esim. Suomessa Tekniikan Maailma on heittänyt objektiivisuuden ikkunasta ulos. VW toki osaa rakentaa vuosikymmenien kokemuksella autoja jotka eivät ärsytä ketään miltään osin eikä muotoilussa oteta riskejä. Saksan Corollahan tuossa on kyseessä.
Sä taisit nyt tunnustaa sen kansanauton ylivertaisuuden muihin verrattuna vai tulisiko se testivoittajuus määritellä muilla perusteilla kuin yleisellä ylivoimaisuudella.....
-
Yhdysvalloissa tehtiin aikanaan sama virhe kuin euroopassa. 1700 luvulla kun yhdysvalloilla oli jo Dollari, niin alussa osavaltioilla olli paljon taloudellista valtaa ja VELKAA. Ongelma ratkaistiin sillä että liitovaltio otti osavaltioitten velat ja rajoitti osavaltioitten liikumavaraa talouspolitiikassa. Eurooppassa pitää nyt päättää että hajoitetaanko Euro vai annetaanko talouspolitiikka kokonaan Brysselin ohjaukseen, ainoa ero on yhdysvaltoihin se että yhdysvalloissa 1700-luvulla ei tunnettu nykyistä TES ja AY politiikka puhumattakaan nykyisestä sosiaaliturvasta.
nyt on rahoitusmarkkinat erilaisa kuin 1700 luvulla ja miten luulet bryssälästä
löytyvän viisauden kun sitä ei löydy nytkään ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Ei mitenkään! Se on eriasia laittaa joka maasta laivalla ihmisiä uudelle mantereelle, jossa ne päättää perustaa uuden valtion yhdessä. Euroopassa kaikki vetävät Suomea lukuun ottamatta kotiin päin ja käytännössä jokainen jäseen maa huijaa brysseliä, paitsi Suomi.
-
Suomen pitäisi heti erota EU:sta, EU on perseraiskannut Suomen kansaa jo 16 vuotta.
-
Kohta euro on samanarvoinen kuin entinen Neuvostoliiton rupla.
Ei €uroa muutama huuhaamaa kaada... niin kuin ei Suomeakaan kaada jokunen pölvästi PeSu sekoiluillaan.
Miten huonot johtajat on Euroopassa olleet,kun eivät ole valvoneet maiden talouksia.?
Etkö ole kuullut maiden itsemääräämisoikeudesta... siksihän EU:ssa nyt puhutaan yhteisestä budjettivallasta ja - valvonnasta - jopa liittovaltiosta. Tyhjäpäät saadaan ojennukseen... ja ennen muuta valta heiltä pois.
Taitaa olla sun märkiä päiväunia vain ;D
-
Olen ymmärtänyt että nyt kun puhutaan lamasta niin Saksassa vain autojen vienti vetää, kun on lama, kannattaa satsata Saksalaiseen laatuauton joka kestää ja kestäääää.....
Japanilaiseen sijoittamalla saa rahoilleen huomattavasti paremman vastineen. Eikä saksalaisilla ehkä mersun parempia malleja lukuunottamatta ole edes sen parempaa statusarvoa kuin japseilla.
Näin se nyt kuitenkin on. Saksalaiset autot rulettaa laman keskelläkin, Volkkari Golfilla ainainen testivoittaja ja suuremmilla malleilla Mersun ja Bemarin kanssa pärjäävät laman keskelläkin. Pointti oli tuossa kannanotossa se että Saksa on se Euroopan ainoa merkittävä talousmahti joka määrää Kreikan talousavusta......meille jää vain urputtajan ja populistiluuserin asema.
Kansanauton testimenestys nyt kertoo suurelta osin siitä, että esim. Suomessa Tekniikan Maailma on heittänyt objektiivisuuden ikkunasta ulos. VW toki osaa rakentaa vuosikymmenien kokemuksella autoja jotka eivät ärsytä ketään miltään osin eikä muotoilussa oteta riskejä. Saksan Corollahan tuossa on kyseessä.
Sä taisit nyt tunnustaa sen kansanauton ylivertaisuuden muihin verrattuna vai tulisiko se testivoittajuus määritellä muilla perusteilla kuin yleisellä ylivoimaisuudella.....
Kyllähän vertailuissa aina mieleinen voittaja saadaan kun pyöristelään hieman sieltä ja täältä ja painotetaan tiettyjä asioita toisia enemmän. Esim. miellyttävästä alustasta, ohjauksesta, ja ajotuntumasta jne. asioista näyttää olevan kovasti mielenkiintoisia määritelmiä.
Mitä sitten kestävyyteen tulee, niin ainakin VW:n TSI-koneista ja ko. koneiden kestäyydestä kuuluu paljon kritiikkiä kiihtyvään tahtiin ja DSG tuntuu myös vanhetessaan olevan kaikkea muuta kuin ongelmista ja vioista vapaa.
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Nämä eurostoliitossa kasattavat neljällä pyörällä liikkuvat kuusankosken ongelmajätteet ei kelpaa kuin F/A-18 hornetin maalitauluksi. Nämähän saa rontata sulattoon heti kun takuu loppuu.
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
-
Siis onko joillekin joku teeämmän testi peruste hankkia juuri se tietynmerkkinen auto. 8)
Tyylinsä itsekullakin. Totuushan kuitenkin on, jotta jenkkilässä ajettiin autoilla jo silloin, kun euroopassa ja japaniassa asuttiin havumajoissa. ;) Tietysti itselläni tunnepohjainenkin valinta, mutta jenkkilän maasturi ei hirveästi reagoi siihen, ajetaanko nuppina, vai parin tonnin kärry persiissä ja kun talvella tarvittaessa ruuvataan nastat tai laitetaan ketjut ja mennään aika ihmeellisiinkin paikkoihin.
Ja jos maastureista muutoin puhutaan, niin Ladan Niva ja rättikattokatsi kusettaa näitä niinsanottuja maastureita mennentullen. ;D
Mitenhän tämäkin sepustus sivuaa tuota kaaosta euroopassa, en lähde edes arvailemaan. :o
-
Siis onko joillekin joku teeämmän testi peruste hankkia juuri se tietynmerkkinen auto. 8)
Tyylinsä itsekullakin. Totuushan kuitenkin on, jotta jenkkilässä ajettiin autoilla jo silloin, kun euroopassa ja japaniassa asuttiin havumajoissa. ;) Tietysti itselläni tunnepohjainenkin valinta, mutta jenkkilän maasturi ei hirveästi reagoi siihen, ajetaanko nuppina, vai parin tonnin kärry persiissä ja kun talvella tarvittaessa ruuvataan nastat tai laitetaan ketjut ja mennään aika ihmeellisiinkin paikkoihin.
Ja jos maastureista muutoin puhutaan, niin Ladan Niva ja rättikattokatsi kusettaa näitä niinsanottuja maastureita mennentullen. ;D
Mitenhän tämäkin sepustus sivuaa tuota kaaosta euroopassa, en lähde edes arvailemaan. :o
Gou lada gougougou . Ouujeah . Transpotter , jes hyvä kone . Mitsu , siinä se . Perkele jos rahhaa jostakin ruvetaan takomaan niin mikä merkki hyvänsä 8)
-
Siis onko joillekin joku teeämmän testi peruste hankkia juuri se tietynmerkkinen auto. 8)
Tyylinsä itsekullakin. Totuushan kuitenkin on, jotta jenkkilässä ajettiin autoilla jo silloin, kun euroopassa ja japaniassa asuttiin havumajoissa. ;) Tietysti itselläni tunnepohjainenkin valinta, mutta jenkkilän maasturi ei hirveästi reagoi siihen, ajetaanko nuppina, vai parin tonnin kärry persiissä ja kun talvella tarvittaessa ruuvataan nastat tai laitetaan ketjut ja mennään aika ihmeellisiinkin paikkoihin.
Ja jos maastureista muutoin puhutaan, niin Ladan Niva ja rättikattokatsi kusettaa näitä niinsanottuja maastureita mennentullen. ;D
Mitenhän tämäkin sepustus sivuaa tuota kaaosta euroopassa, en lähde edes arvailemaan. :o
Niin mut ku siellä sun Jenkkilässä on kuulemma lama niin ne sun Jenkit haluaa ostaa autowaagenin pitkäaikaisella sijoituksella ja se sattuu vain olemaan eräs Saksalainen kansanauto.......
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
Harva kilpailija nyt voittaa sen erän kansanauton TDi ja TSi moottorien suorituskyvyn. Jos nyt lähdettäisiin tästä. Mikä automerkki panee paremmaksi.......
-
Ja jos maastureista muutoin puhutaan, niin Ladan Niva ja rättikattokatsi kusettaa näitä niinsanottuja maastureita mennentullen. ;D
Vanhat kunnon Ladat on rakennettu sovjettiliitossa ydinsodan kestäviksi. Janoisia kyllä, mutta peruslaadultaan itänaapurin antia parhaasta päästä. Suotta aliarvostettuja laitteita.
Pyöreälyhtyinen 1200 olisi mukava lelu talveksi esim. jääradalle :)
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
Harva kilpailija nyt voittaa sen erän kansanauton TDi ja TSi moottorien suorituskyvyn. Jos nyt lähdettäisiin tästä. Mikä automerkki panee paremmaksi.......
Omassa ei ole turboa, mutta vapariksi litratehot ovat erittäinkin kohdallaan.
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
Harva kilpailija nyt voittaa sen erän kansanauton TDi ja TSi moottorien suorituskyvyn. Jos nyt lähdettäisiin tästä. Mikä automerkki panee paremmaksi.......
eiköhän ne pari muuta saksalaista oo vähä nohevampia mitä suorituskykyyn tulee.. ;D ;D
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
Harva kilpailija nyt voittaa sen erän kansanauton TDi ja TSi moottorien suorituskyvyn. Jos nyt lähdettäisiin tästä. Mikä automerkki panee paremmaksi.......
eiköhän ne pari muuta saksalaista oo vähä nohevampia mitä suorituskykyyn tulee.. ;D ;D
Niin mut entä kulutuksen suhteen....
-
Aika hatarat perustelut pojilla.
Ehkä moni epäilee mun auton olevan kansanauto. Kertokaas nyt millä perustein joku muu kuin kansanauto olisi ylivoimainen vaikkapa keskiluokan farmaritestissä. Pitäistö niitä pinnoja antaa jollain antipinnaperusteilla.....
Hatarat? Pikemminkin faktapohjaisen kestävät. Ja milläs Luomujussi ajaa jos ei kansanautolla? Ei kansanauto ole ylivoimainen keskiluokan farmaritestissäkään vaan sopivan keskinkertainen ja riittävän kompromissihakuinen. Ja jos ei kärkeen saada pelattua kansanautoa, niin sitten saman testin osanottajista voittajaksi valikoituu oudosti Skoda tai Audi....
Kun mä jotain väitän niin voi sitä jeesustelua, kerro nyt missä olin vääräs ja millä perustein kruunaisit oman autos luokansa voittajaksi.
Mulle riittää se että olen testannut merkittäövimmät vaihtoehdot ja että lopulta mun kansanauto täyttää mun vaatimukset ja ne ylittävät siis todellakin monen vaatimukset......Siis ne mun vaatimukset oli hieman vaativat ja vaativat eräitä lisävarusteita ja näitä en nyt jhaluaisi alkaa julkisesti kertomaan......
Oman autoni voisin kruunata luokkansa voittajaksi....
- Olematon kulutus
- Luotettavuus
- Ulkonäkö
- Suorituskyky
- Käyttömukavuus
- Käyttökulut
- jne.
...em. seikkojen perusteella. Auto on japanilainen, mutta ei Suomen myyntilastojen ykkösnimi.
Ja ettei se nyt totisessa autoväännössä unohtuisi, niin tokihan jokainen meistä hankkii autonsa (ja traktorinsa ;)) vapaasti, mutta autoväittelyt vain ovat sen verran mukavia harrastaa ettei niistä sovi luopua.
Harva kilpailija nyt voittaa sen erän kansanauton TDi ja TSi moottorien suorituskyvyn. Jos nyt lähdettäisiin tästä. Mikä automerkki panee paremmaksi.......
eiköhän ne pari muuta saksalaista oo vähä nohevampia mitä suorituskykyyn tulee.. ;D ;D
Niin mut entä kulutuksen suhteen....
jaa- ja -a, empä oo moisiin sivuseikkoihin kiinnittäny huomiota.. :o