Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Jupeje - 17.10.11 - klo:21:19

Otsikko: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: Jupeje - 17.10.11 - klo:21:19
Onko jollakin kokemuksia kuhn kyntöauroista? Huomenna on tulossa koekäyttöön kuhn vari-master 5 122 kääntöaura. sais vähän ennakko tietoa koneesta muiltakin. ;D
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: nänninnyplääjä - 17.10.11 - klo:21:53
mulla on kuukauden päivät ollu vm2003 nelisiipiset multimasterit esiauroilla ja puukoilla, eipä oo päässy moittimaan. mitä ny muutamalla kivisellä lohkolla katkes pari puukkoa mutta olivat jo ihan finaalissa, eikä kynnössä huomannu eroa puukoilla tai ilman. hinta oli aika passeli, mukavasti alle kympin verollisena..
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: Fuller - 17.10.11 - klo:21:56
Ilmeisesti laatu ja hinta kohtaa Kuhnin auroissa,kaverin kertomaa.
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: arzyboy - 17.10.11 - klo:22:41
On vissiin kuhnin aurat eniten myytyjä keskisessä euroopassa nykyään. Heleposti tohtis ostaa kuhnin aurat :)
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: Jupeje - 19.10.11 - klo:14:40
Nyt tuli aura testattua hyvä oli, melko helposti paato esiauran ja siiven väliin. kivi jäi jumiin siihen väliin kahdesti koeajon aikana  :) :) hyvä on verrattuna lemkeniin  ;D
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: metsajussi - 19.10.11 - klo:15:27
hyvä on verrattuna lemkeniin  ;D

Mikä Lemkenissä on vikana - paitsi hinta?
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: Make - 19.10.11 - klo:20:45
hyvä on verrattuna lemkeniin  ;D

Mikä Lemkenissä on vikana - paitsi hinta?
Painoa ainakin naapuri manaa.
Esiauran ominaisuus on imeisesti kerätä kivet vantaan ja esiauran väliin. Meillä ainakin pitää olla moska mukana kynnössä.
Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: metsajussi - 19.10.11 - klo:20:53
"Aerodynamics is for those who can't build decent engines", Enzo Ferrari.

Tätä voinee soveltaa myös nostolaitteisiin..

No juu, joskus harkitsin Lemkeneitä mutta sitten päätin ajaa entisillä.

Otsikko: Vs: kuhn kääntöaurat
Kirjoitti: Jupeje - 19.10.11 - klo:21:33
Lemken oli niinkuin kasattu jostakin valmiista osista, eikä ollu suunniteltu juurikaan esim. tukipyörä oli tosi hento oli vain 20mm pultilla kiinni ja sen  keskellä oli vielä rasvanippa, niin poikki han se meni jo koeajossa. Tosi monimutkainen oli vaikea saada painepesurilla puhtaaksi. Hirveän painava mutta silti tuntui runko joustavan.  ;D ;D