Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: winha35 - 06.09.11 - klo:20:55
-
Kyl rupeaa pikku hiljaa kyrsimään. Keväällä eturenkaan napa paskaks, korjaus 4000€, kesällä ulosottoakseli poikki, 450€, nyt saatana kaatu eturengas, siittä mis napa on kiinni, murtu se akselin kuori, eikä prkl maksa ko varmaan 5000€.VOI ***** KU VITUTTAA. >:( >:( >:( >:( >:(
-
timppatimppatimppatimppa
-
Miksi muilla ei hajoa?
Hajoaako sulla kaikki muukin, peilikin?
-
Vika on AINA penkin ja ratin välissä JOS massikan saa rikottua.
-
http://www.youtube.com/watch?v=CXEJN2mOCUs myötätuntoa ei agrosta löydy maasika miehille ;D
etukuormaaja ei ole kaivinkone eikä edes pyöräkuormaaja ;D
-
Vika on AINA penkin ja ratin välissä JOS massikan saa rikottua.
se on aivan normaalia timpalla :D
-
Vika on AINA penkin ja ratin välissä JOS massikan saa rikottua.
Timpan kanssa tasan samaa mieltä!!! Vinha on massikkavihapuhuja!
-
hyvä kone oli ei vaihdettu ko moottori, perä, vaihteisto... Hyvin toimi
-
Valtra kestää ja kestää..
Itellä melkoisen raskasta etukuormainhommaa, eikä yhtään naparemonttia yksiä laakereita ja muutamia stefoja lukuunottamatta, joista kulut muutamia satasia..
Ps. Vaihdan öljyt napoihin ja etuperään 500h välein, ei oo iso kustannus, ku jotain vajaa kymppi akselia per akseli..
-
Osta uusi akseli. Saat puolet halvemmalla kun nuo rempat kustantaa... :'(
-
hyvä kone oli ei vaihdettu ko moottori, perä, vaihteisto... Hyvin toimi
Kuulostaa valmetilta!
-
Vika on AINA penkin ja ratin välissä JOS massikan saa rikottua.
Vika on aina etupainotelineen ja vetokoukun välissä kun maasika hajoaa ;D
-
Vika on AINA penkin ja ratin välissä JOS massikan saa rikottua.
Vika on aina etupainotelineen ja vetokoukun välissä kun maasika hajoaa ;D
Hervasti onkin hiukka isompaa kaliiberia. :D
-
On siittä peilikin rikki. ;D
Kyl kai se aina on kuskin vika ku hajoaa. Tietysti ku ois käyttäny peräpainoa vähä ahkerammin niin ois ehkä tuolta välttyny. :'(
-
http://www.youtube.com/watch?v=tg8XM-9qqvc
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
-
vaihda kauhat vähän pienempiin ni vois vaikka kestääkin ::)
-
hyvä kone oli ei vaihdettu ko moottori, perä, vaihteisto... Hyvin toimi
Kuulostaa valmetilta!
Just luovuin legendaarisesta pikkuvalmetista, jolla pääasiallinen työ paali- ja paskasulkeiset (1,2 kuution kauhalla) mittarissa 12000, eikä yhtään perä-, kone-, vaihteisto- tai etuakseliremppaa pariin kertaan vaihdettuja stefoja ja kerran vaihdettuja pyöränlaakereita lukuun ottamatta 8)
-
hyvä kone oli ei vaihdettu ko moottori, perä, vaihteisto... Hyvin toimi
Kuulostaa valmetilta!
Just luovuin legendaarisesta pikkuvalmetista, jolla pääasiallinen työ paali- ja paskasulkeiset (1,2 kuution kauhalla) mittarissa 12000, eikä yhtään perä-, kone-, vaihteisto- tai etuakseliremppaa pariin kertaan vaihdettuja stefoja ja kerran vaihdettuja pyöränlaakereita lukuun ottamatta 8)
Se oli sitten maanantaipäivän kone. Sattuu sitä noinkin päin hyvässä kodissa.
Ks 7.9. MaasTull s. 18. Vasta 50 m ajettu valmetti! ;D
-
http://www.youtube.com/watch?v=PXo4_qwl3Cg&NR=1 maasika järvessä ;D