Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: emo-heikki - 03.12.10 - klo:20:33
-
Tämä Finnairin lakko alkaa näyttää jo poliittiselta lakolta, kaikki kuljetusliikkeet on liikkeellä, onkohan koko homma demareiden tilaustyötä, vaalit lähestyy ja demareiden kannatus kulkee pohjamudissa, joten tarvitaan näköjään taas kerran vähän vaaliapua SAK:n pojilta ...
-
se on taas näiden porhojen salajuoni! iahn kuin 1990 luvulla! silloin siirrettiin pienyrittäjien materiaalivarannot joidenki huijareiden taskuun ja ulkomaille nyt menee pohosen matkailuyrittäjien firmat konkkaan asiakas puutteeseen ja joku etelän joppari taas nettoaa helevetisti!
soomessa on yrittäjät valtiovallan erityisessä suojelussa! kaikki pitää ajaa alas viimeistää kolmantena vuonna! ja vielä ministeritasolla!
-
Joo järjestetty juttu, Finnairille olisi kelvannut sama sopimus, mikä tehtiin pluuvannin kanssa ...
-
Vaalityö alkoi jo ahtaajien lakosta alkuvuodesta .
-
Nyt Ihalainen on teeveessä selittämässä tätä rojektia ...
-
eikös jossain ratiossa kerrottu että tää on joku liittoteorian läpiajo! kyllä aukki teitäis mutta ei taila uskaltaa kertoa! mänee vaikka maineet!
hupia on että noin 30 emoa saa koko maan liikenteen sekaisin! ei isoa porukkaa aina tarvita!
-
eikös jossain ratiossa kerrottu että tää on joku liittoteorian läpiajo! kyllä aukki teitäis mutta ei taila uskaltaa kertoa! mänee vaikka maineet!
hupia on että noin 30 emoa saa koko maan liikenteen sekaisin! ei isoa porukkaa aina tarvita!
Eikä tuo 30 taida olla edes ennätys. Männävuosina, oliko 13 lentokenttäbussikuskia, meinasi saada yleislakon vaatimuksillaan.
Taitaa vaan Jutan porukka olla kusessa, jos tuo lakko kovinkin paisuu ja loppuvuoden liikennettä sekoittaa.
-
mutta aatteleppa millasta tuhoa tolla tehdään matkailulle! ei taida olla ihan muutama yritys joka alkaa kohta pistään lappua luukulle! vituttaa tollanen toisten kengille kuseminen! kun ei edes ole asiasta kyse!
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
Mun on pakko kysyä sulta:
Ootko jonkin sortin sossu vai oikeen kunnon kommari?
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
Mun on pakko kysyä sulta:
Ootko jonkin sortin sossu vai oikeen kunnon kommari?
Normaali viljanviljeliä . Saatanan karee . >:(
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
Maajussi puhuu asiaa.Jos kuitenkin eurot vaan polttaa hyppysis,niin ostakoot metsäteollisuuden osakkeita.
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
Maajussi puhuu asiaa.Jos kuitenkin eurot vaan polttaa hyppysis,niin ostakoot metsäteollisuuden osakkeita.
Jaa . Oletkos paljon ostanut . ::) ::)
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta.
No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
-
Tarkoitus olis matkustaa (lentäen) joulun aikoihin.
Matka on varattu syyskuussa, ja lentoyhtiö on saksalainen.
Finnair menettää kokoajan asiakkaita.
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja "ainoat" jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain "oppineet" ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka "tuhoaa" kaiken mihin "koskee" :o :o :o
minusta ne eivät ole oppineet joten varo kiputiloja :P
-
Tarkoitus olis matkustaa (lentäen) joulun aikoihin.
Matka on varattu syyskuussa, ja lentoyhtiö on saksalainen.
Finnair menettää kokoajan asiakkaita.
ulkolaisilla yhtiöillä pääsääntöisesti parempi/ystävällisempi palvelu lennoilla kuin finnairilla...
-
Tarkoitus olis matkustaa (lentäen) joulun aikoihin.
Matka on varattu syyskuussa, ja lentoyhtiö on saksalainen.
Finnair menettää kokoajan asiakkaita.
ulkolaisilla yhtiöillä pääsääntöisesti parempi/ystävällisempi palvelu lennoilla kuin finnairilla...
Itse olen kyllä saanut Finnairilta hyvää palvelua - ehkä Singapore Airlinen palvelu on mennyt Finskin tason yli. Sinällään melko monesti on tullut koneissa istuttua ja ei ole Finskin emoista (niiden palvelusta) valitettavaa.
-
Tarkoitus olis matkustaa (lentäen) joulun aikoihin.
Matka on varattu syyskuussa, ja lentoyhtiö on saksalainen.
Finnair menettää kokoajan asiakkaita.
ulkolaisilla yhtiöillä pääsääntöisesti parempi/ystävällisempi palvelu lennoilla kuin finnairilla...
Itse olen kyllä saanut Finnairilta hyvää palvelua - ehkä Singapore Airlinen palvelu on mennyt Finskin tason yli. Sinällään melko monesti on tullut koneissa istuttua ja ei ole Finskin emoista (niiden palvelusta) valitettavaa.
Itse olen vain 2 kertaa eläessäni matkustanut lentokoneella, viljanviljelijällä kun ei ole varaa sellaiseen ylellisyyteen kuin lentomatkustus.
-
Tarkoitus olis matkustaa (lentäen) joulun aikoihin.
Matka on varattu syyskuussa, ja lentoyhtiö on saksalainen.
Finnair menettää kokoajan asiakkaita.
ulkolaisilla yhtiöillä pääsääntöisesti parempi/ystävällisempi palvelu lennoilla kuin finnairilla...
Itse olen kyllä saanut Finnairilta hyvää palvelua - ehkä Singapore Airlinen palvelu on mennyt Finskin tason yli. Sinällään melko monesti on tullut koneissa istuttua ja ei ole Finskin emoista (niiden palvelusta) valitettavaa.
sen verran korjaan että lapsiperheitä kohtaan palvelu ollut parempaa...esim yölennoilla liki kaikki paitti finnair on tuonut ruuat ensin lapsille että pääsee sit lapsukaiset nukkumaan plus usein ovat saaneet extra välipaloja aivan pyytämättä..okei ei ehkä isoja asioita mutta kuitenkin jossain se ero tulee toisen hyväksi
-
Luulen että jatkossa Finski ottaa mallia Ryanairista,,,,,
Ei mitään ruokailuja tarvita alle 15 tunnin lennoilla
8)
-
Onhan toi aika vaikea yhtälö, periaatteessa kysymys on hyvin yksinkertaisesta toiminnasta johon ei sisälly mitään haitekkia tai muuta erityisosaamista, palkat on kumminkin kuten ministereillä ja sama ongelma kaikissa kansallisissa yhtiöissä Euroopassa, kilpailu markkinoilla on kova kun mukana on myös nämä halpalentoyhtiöt jotka haluaa osansa kakusta, lippujen hinnat laskee paljon nopeammin mitä tuottavuus muuten nousee, joten paine palkkakulujen laskemiseen on olemassa ja se pysyvä.
Veikkaampa että näiden kansallisten yhtiöiden aika on ohi, halpalentoyhtiöt lentää halvemmille kentille, vanhemmilla koneilla ja saavat työvoimansa murto-osalla siitä hinnasta, mitä esim. Finnair maksaa omastaan, tuskin ihmiset pitemmän päälle suostuvat maksamaan siitä tuplasti enempi, että yhtiö on kotimainen ????
Oulu avasi pelin, avaamalla toisen kentän syöttöliikenteelle ulkomaille, Balttilainen yhtiö lennättää porukan Riikaan ja sieltä sitten jokapuolelle maailmaa ...
Helsingin monopoli ja Finnairin kermankuorinta on taakse jäänyttä elämää ...
Satasella Oulusta Riikaan ja sieltä saa hotellihuoneen samaan kauppaan, miksi helvetissä pitäisi koukata Helsingin kautta, jos on menossa vaikka Kanarialle ????
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
Lento-emoista tulee hyviä lähihoitajia, kuten paperi- ja sellumiehistä tuli lakkoilemalla ;D
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
Lento-emoista tulee hyviä lähihoitajia, kuten paperi- ja sellumiehistä tuli lakkoilemalla ;D
Kyl suomalainen työntekijä hinnoittelee itsensä nopeesti pihalle. Ahneella on paskanen loppu.
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
Lento-emoista tulee hyviä lähihoitajia, kuten paperi- ja sellumiehistä tuli lakkoilemalla ;D
Kyl suomalainen työntekijä hinnoittelee itsensä nopeesti pihalle. Ahneella on paskanen loppu.
Aivan totta, kuten paperimiehet. Tuon voi toki kiertää joissain tapauksissa ryhtymällä yksityisyrittäjäksi. ;D
-
saavat työvoimansa murto-osalla siitä hinnasta, mitä esim. Finnair maksaa omastaan, tuskin ihmiset pitemmän päälle suostuvat maksamaan siitä tuplasti enempi, että yhtiö on kotimainen ????
Oulu avasi pelin, avaamalla toisen kentän syöttöliikenteelle ulkomaille, Balttilainen yhtiö lennättää porukan Riikaan ja sieltä sitten jokapuolelle maailmaa ...
Helsingin monopoli ja Finnairin kermankuorinta on taakse jäänyttä elämää ...
Satasella Oulusta Riikaan ja sieltä saa hotellihuoneen samaan kauppaan, miksi helvetissä pitäisi koukata Helsingin kautta, jos on menossa vaikka Kanarialle ????
Hyvä pointti. Ulkolaiset halpayhtiöt on omassa luokassaan. Sitten on suomen yleissitova TES, ja sitte se blueone:n sopimus ja finnairin sopimus jos sellainen nyt syntyy on ihan omassa luokassaan taaskin.
Vaikka olisi mihinkäkin menossa niin miksi pysähdyspaikka pitäisi helsingissä olla. En tuosta kentästä tykkää yhtään >:(
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
Lento-emoista tulee hyviä lähihoitajia, kuten paperi- ja sellumiehistä tuli lakkoilemalla ;D
Kyl suomalainen työntekijä hinnoittelee itsensä nopeesti pihalle. Ahneella on paskanen loppu.
Saakohan ne lentoemotkin nyt lisää sitä "laatu" aikaa... ??? ???
-
Tää on tätä AY-väen harrastamaa demokratiaa. Ensin piti saada laivat liputettua ulkomaille ja niihin vietnamilainen miehistö, sitten on järjestetty jo idän kuljetuksen venäläisille, nyt Ahonen yrittää kiihtyvällä tahdilla saada siirettyä paperikoneita vinku intiaan ja nyt lentoemännät yrittää saada finnairin ulkoistettua aeroflotille. Sitten sitä parutaan eduskuntatalon edessä kun yrittäjät on ahneita, valtio on paska, yritykset *****maisia kun siirtivät toimintansa ulkomaille ja eivät maksa palkkaa kotona olosta. No tätähän Akseli Anttila ja muut kommarit lähtivät Neuvostoliittoon opiskelemaan. ;D
...ja ainoat jotka jotain ovat vuosien saatossa edes jotain oppineet ovat se suomalaisen muiluttajasukupolven jälkikasvu = agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... joka tuhoaa kaiken mihin koskee :o :o :o
Lento-emoista tulee hyviä lähihoitajia, kuten paperi- ja sellumiehistä tuli lakkoilemalla ;D
Kyl suomalainen työntekijä hinnoittelee itsensä nopeesti pihalle. Ahneella on paskanen loppu.
Saakohan ne lentoemotkin nyt lisää sitä "laatu" aikaa... ??? ???
Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D
-
Mistäs ny luin...en muista. Kuitenkin, peruspalkkahan niillä oli joku 1600e/kk, sihen tulee lisät ja muut härpäkkeet, palkka menee 3000-4000e/kk.
Sit pitkänmatkalaisilla oli joku ihme lepopäiväsysteemi. Todellisia työpäiviä tuli kuukaudessa muutama. Jos ei tolla palkalla halua olla töissä ni ei sitten....
Paperimiehet hinnotteli ittensä ulos 100-0. Nyt saman tekee noin lentopöllöt. Ulkoistaminen on pop, ainakin joillakin tiloilla.... ;D
-
Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D
Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa? ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.
-
Kyl se nyt on finnairille loppu edessä.
-
Kyl se nyt on finnairille loppu edessä.
Uusi nimi Fin-air ;D
-
FIN RyaN Air
::)
-
Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D
Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa? ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.
Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa. ;D
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.
-
Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa. ;D
[/quote]-ihanko totta,etkö edes uteliaisuuttas?Kyllä minä olen käynyt 4-kertaa,mutta en tällä vuosituhannella,eikä kyllä mielikään pahemmin sinne tee. :D
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.
Katsotaan nyt... lennetäänkö :P :P :P
-
Sieltä Riikasta on kai lähiaikoina perusteilla reittejä kauko-itäänkin, finnair taitaa todella olla tienhaarassa. :) :)
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.
Katsotaan nyt... lennetäänkö :P :P :P
Kyllä siellä on nyt valtioomistuksesta vastaavana ministerinä se lukutaitoinen jolla ei ole kirjoitustaitoa. Valtion kannataisi vaikka lahjoittaa Finnair aeroflotille. ;D
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.
Katsotaan nyt... lennetäänkö :P :P :P
Finnairin tarjoilijapiiat kulkevat paperimiesten (Jouko Ahosen) viitoittamaa tietä kortistoon.
-
Minun puolesta koko hupailulentoliikenné pitäisi ympäristösyistä lopettaa. Hesarinkin mukaan on maailmanloppu kun joku ökyperhe ei pääse Thaimaan-lomalleen lakon takia. Ainakin asialle uhrattujen palstamillien mukaan.
---lomalennot lennetään koko lakon ajan.Reittilentoja perutaan.
Katsotaan nyt... lennetäänkö :P :P :P
Jupilee, lakko laajenee, maa- ja huoltopalveluja ei enää anneta muillekaan yhtiöille.
Jos lakko loppuu noin viikon kuluessa, niin pääsette Kp:sta eroon pariksi viikoksi.
Tämän, jos minkään pitäisi vauhdittaa neuvotteluja
-
Kyllä se taitaa näin olla. Vielä kun lopetetaan tuo kannattamaton juustorahti venäjälle, niin saadaan suomi suht koht kondikseen ;D
Täysin samaa mieltä. Eikö kannattas sinunkin munas pestä ennen vennäälle menoa? ;D Elä hyvä mies sitä sissijuustoa ennää sinne rahtaa.
Kertaakaan en ole itärajaa ylittänyt, enkä ylitä. Mulla ei oo mitään ryssävihaa, mutta mun puolesta net saa olla aivan rauhassa. ;D
venäjä kiittää ja tarvitsemmahan tääl junttinetisä yhden luuseri kääkän joka kuvittelee itsestänsä liikoja ja elää muuten harhaisessa omasa maailmassaan ;D
-
Yhtenä Finnairin omistajista minua huolettaa lakko jonkin verran,mutta kustannuksia on pakko alentaa teki ay-liike mitä tahansa.
-
Yhtenä Finnairin omistajista minua huolettaa lakko jonkin verran,mutta kustannuksia on pakko alentaa teki ay-liike mitä tahansa.
kustannukset alenee ko myyrään firma jollekin joka sen vielä huolii 8)
-
Siirtäisivät Finnairin koneet Tallinan kentälle ja Pietariin. Kyllä se pari tuntia pitempikin matka kentälle menee jos kerta jo Helsinki vantaalle pitää vaivautua. Ei tarvii enää välittää Suomalaisten AY-komissaarien terrorismista sen jälkeen.
-
kustannukset alenee ko myyrään firma jollekin joka sen vielä huolii 8)
No eikös ne Norjalaiset oot rukannu meijjän ministereiltä ottaa lahjuksia vastaan...
-
Siirtäisivät Finnairin koneet Tallinan kentälle ja Pietariin. Kyllä se pari tuntia pitempikin matka kentälle menee jos kerta jo Helsinki vantaalle pitää vaivautua. Ei tarvii enää välittää Suomalaisten AY-komissaarien terrorismista sen jälkeen.
Noinpa ja juurikin... hyvä idea :P :P :P
-
Finnairin tarjoilijapiiat kulkevat paperimiesten (Jouko Ahosen) viitoittamaa tietä kortistoon.
Kerrankin asiallinen toteamus :o
-
Miks reittilennot on aina ne, jotka kärsii ??? Eikö lomalennot joutais ennemmin perua ??? ???
-
yleensä koko lentotoiminta joutais perua koko soumesta! helvetin hyvät konttiterminalit sais noista aukeista alueista ja hyvä tiet ajella!
-
Miks reittilennot on aina ne, jotka kärsii ??? Eikö lomalennot joutais ennemmin perua ??? ???
Lomalento= "turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus"
-
Miks reittilennot on aina ne, jotka kärsii ??? Eikö lomalennot joutais ennemmin perua ??? ???
Lomalento= "turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus"
Ilmasto kiittää lentolakosta.
-
Miks reittilennot on aina ne, jotka kärsii ??? Eikö lomalennot joutais ennemmin perua ??? ???
Lomalento= "turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus"
Missä ???????????????????????????
-
Miks reittilennot on aina ne, jotka kärsii ??? Eikö lomalennot joutais ennemmin perua ??? ???
Lomalento= "turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus"
Missä ???????????????????????????
Taivaalla. Kun lentokone lentää niin silloin se on taivaalla. Maassa olevat lentokoneet ovat ihan mukavia, hiljaisia yms.
-
Finnairin tarjoilijapiiat kulkevat paperimiesten (Jouko Ahosen) viitoittamaa tietä kortistoon.
Kerrankin asiallinen toteamus :o
V.2003 eräs kepulainen nautatilan isäntä syvältä c-tukialueen ytimestä totesi Agronetistä seuraavaa: "Talojuhanilta tulee joskus asiaakin, mutta Ratamolta vain *ittuilua."