Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Ukkovarvas - 04.07.10 - klo:09:52
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
amerikasta oli kerran turistiryhmä saapunut suomeen matkailemaan ja oli siinä opas ollu hieman nolona kun tampereella oli jenkkiläinen maanrakennusurakoitsija aikansa moottoritien ramppeja ihmeteltyään kysyny notta montako miljoonaa ihmistä tampereella asuu :D :D :D :D
-
eikö siinä Tampereen ympäristös oo kohta kaiveltu niitä liittymiä niin paljon ja kauan, että maapallo alkaa kohta vempata :o
-
eikö siinä Tampereen ympäristös oo kohta kaiveltu niitä liittymiä niin paljon ja kauan, että maapallo alkaa kohta vempata :o
Ei ne liittymät vaan ukkovarpaan ajotyyli . Tampereen tieverkosto pärjää Hesan kehäteille hyvin .
-
Koskella Valtio antais muuttaa Valtiontien yksityiseks mutta ei tahdo viljanviljeliöille kelpaa ehdoitus . ::) ::) ::)
Mitäs Ukkovarvas tuumaa tästä . ;D
-
Koskella Valtio antais muuttaa Valtiontien yksityiseks mutta ei tahdo viljanviljeliöille kelpaa ehdoitus . ::) ::) ::)
Mitäs Ukkovarvas tuumaa tästä . ;D
Englannissa pirun huonoja kokemuksia.
-
Koskella Valtio antais muuttaa Valtiontien yksityiseks mutta ei tahdo viljanviljeliöille kelpaa ehdoitus . ::) ::) ::)
Mitäs Ukkovarvas tuumaa tästä . ;D
Englannissa pirun huonoja kokemuksia.
Mitä Brittein saarten kokemukset tähän liittyy . Moni ottais tiet pois Valtiolta jos sais koska kunnat tukee yksityisteitä ja hoidosta saa määrätä itse. Maksut määräytyy yksiköitten mukaan johon myös hehtaarit vaikuttaa , siinä syy miksi siis viljanviljeliät vastustaa .
-
Koskella Valtio antais muuttaa Valtiontien yksityiseks mutta ei tahdo viljanviljeliöille kelpaa ehdoitus . ::) ::) ::)
Mitäs Ukkovarvas tuumaa tästä . ;D
Englannissa pirun huonoja kokemuksia.
Mitä Brittein saarten kokemukset tähän liittyy . Moni ottais tiet pois Valtiolta jos sais koska kunnat tukee yksityisteitä ja hoidosta saa määrätä itse. Maksut määräytyy yksiköitten mukaan johon myös hehtaarit vaikuttaa , siinä syy miksi siis viljanviljeliät vastustaa .
Niin justiin, sorkkis on tyypillinen kepu...aina toisten taskuilla
-
Koskella Valtio antais muuttaa Valtiontien yksityiseks mutta ei tahdo viljanviljeliöille kelpaa ehdoitus . ::) ::) ::)
Mitäs Ukkovarvas tuumaa tästä . ;D
Englannissa pirun huonoja kokemuksia.
Mitä Brittein saarten kokemukset tähän liittyy . Moni ottais tiet pois Valtiolta jos sais koska kunnat tukee yksityisteitä ja hoidosta saa määrätä itse. Maksut määräytyy yksiköitten mukaan johon myös hehtaarit vaikuttaa , siinä syy miksi siis viljanviljeliät vastustaa .
Niin justiin, sorkkis on tyypillinen kepu...aina toisten taskuilla
Viljanviljeliät siis tarvii valtiontiet ?
-
eikö siinä Tampereen ympäristös oo kohta kaiveltu niitä liittymiä niin paljon ja kauan, että maapallo alkaa kohta vempata :o
Ei ne liittymät vaan ukkovarpaan ajotyyli . Tampereen tieverkosto pärjää Hesan kehäteille hyvin .
veeti ei tahdo kestää tuota vihreää liikennevaloa, jonka kepu härskisti ajo liikennevaloihin osoittamaan vapaata kulkua.....
-
eikö siinä Tampereen ympäristös oo kohta kaiveltu niitä liittymiä niin paljon ja kauan, että maapallo alkaa kohta vempata :o
Ei ne liittymät vaan ukkovarpaan ajotyyli . Tampereen tieverkosto pärjää Hesan kehäteille hyvin .
veeti ei tahdo kestää tuota vihreää liikennevaloa, jonka kepu härskisti ajo liikennevaloihin osoittamaan vapaata kulkua.....
Juu, Kokoomuksen väri onkin se ylimpänä loistava tulipalonpunainen väri. ;D
Siihen kehitys yleensä toppaa . :D
-
Pitäähän ne kunnon tiet olla, että pääsee äänestämään kepua ????
Sekä tekemään uusia raivioita ...
-
ja mitä siitä tulisi jos kaikki rahat mätettäis kehäkolmosen sisään? joutuisvat laittaan suuuuuuren maailman malliin tiet vaikka neljään kerrokseen, -joka autolle oma tienpätkä liittymästä liittymään ja silti ne ajais jalankulkijan päälle!
-
kunkkukunta ja hieman Keskisen suomen vierestä (kai lähellä Tuuria ?)
-
Mikä on kepulandia, ja missä se sijaitsee? yritin etsiä maailmankartasta, mutta eipä löytynyt moista landiaa...kuka on tämän kyseisen maan johtaja, ja mikä hallitusmuoto maassa vallitsee?
Onko Kepulandia tasavalta vai kuningaskunta?
kepulandiassa vallitsee diktatuuri ja hallitsee mtk
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
Voitko kertoa millainen sen tien pitäisi olla Kainuuseen ja muualle tundralle jos se sinun mielestäsi on liian hyvä? Ainakaan minun mielestäni täällä asfalttifirmojen kartellimaassa ei ole tehty kovinkaan paljon hyviä teitä vaikkakin ne ovat olleet kalliita.
Jos tie teetetään ylihintaan niin onko se tukiainen asfalttifirmalle?
-
kato kun noi etelän luuserit on vain niiiiiin kateellisia hyvänä pidetyistä teistä muualla, heillä kun on tuo vr sellanen oppimuoto; -tietkin vain kaksi syvää raidetta vaikka asvalttia olis metritolkulla vieressä ja se harmittaa sadakelillä! en kyllä ymmärrä miksei täällä sitten ole ollenkaan motareita vaikka rahat tulee muka kaikki tänne!??????? kateelliset valopäät vain nurskuttaa etelässä hyvien olojen äärellä!
-
kato kun noi etelän luuserit on vain niiiiiin kateellisia hyvänä pidetyistä teistä muualla, heillä kun on tuo vr sellanen oppimuoto; -tietkin vain kaksi syvää raidetta vaikka asvalttia olis metritolkulla vieressä ja se harmittaa sadakelillä! en kyllä ymmärrä miksei täällä sitten ole ollenkaan motareita vaikka rahat tulee muka kaikki tänne!??????? kateelliset valopäät vain nurskuttaa etelässä hyvien olojen äärellä!
Ei tänne saa kännissä kirjoittaa!
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään.
No , toisiin näköjään uppoaa.
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
Voitko kertoa millainen sen tien pitäisi olla Kainuuseen ja muualle tundralle jos se sinun mielestäsi on liian hyvä? Ainakaan minun mielestäni täällä asfalttifirmojen kartellimaassa ei ole tehty kovinkaan paljon hyviä teitä vaikkakin ne ovat olleet kalliita.
Jos tie teetetään ylihintaan niin onko se tukiainen asfalttifirmalle?
perinteiseen suomalaiseen tapaan näistä ylihinnoista menee osa puolueille :o
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä. Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään. No , toisiin näköjään uppoaa.
Uudellamaalla on n. 1.5milj. asukasta, koko maassa n. 5milj... eli ihan liikaa uppoaa... kun Kepulandiassa ei ole vieläkään joka savuun moottoritietä ;D ;D ;D
-
Siis tämä nyt on taas niin tätä. Täyttä bullshittiä.
Mikä ihmeen pakkomielle se on jatkuvasti niitä etelän teitä oikoa ja korjata.
Jos minä kerran, pari vuodessa käyn etelänkirkolla, niin vallan hyvin onnistuu pienemmälläkin rekvisiitalla. Täysin ylimitoitettua touhua pitää yllä noin valtavaa tieverkostoa.
Ja entäs nämä junaradat. Kaikenmaailman oikoratoja rustataan muutaman minuutin ajansäästön takia.
Käytän junalla liikkuessani pääsääntöisesti pohjanmaan rataa, toki myös savon rata on tuttu, ja noilla radoilla kulkevat eivät tarvitse sekuntikelloa määrittääkseen perilläolo ajan.
Siihen on tavallinen kalenteri riittävän tarkka.
Enemmänkin olisin huolissani noiden metsäautoteiden kunnosta.
Ne kun eivät tahdo kestää lavetilla koneen vientiä, eikä myöskään sitä hakemista.
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä. Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään. No , toisiin näköjään uppoaa.
Uudellamaalla on n. 1.5milj. asukasta, koko maassa n. 5milj... eli ihan liikaa uppoaa... kun Kepulandiassa ei ole vieläkään joka savuun moottoritietä ;D ;D ;D
Eihän noita nyt asukasmäärien suhteessa voi jakaa, mikä helvetin idiootti-ajatus tässä taas on ????
Nehän pitää jakaa liikennemäärien suhteessa, sinne minne on tarvetta liikkua pitää olla myös tiet kunnossa.
Suurin kuluttaja on rekkaliikenne ja se kulkee pääteitä pitkin.
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä. Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään. No , toisiin näköjään uppoaa.
Uudellamaalla on n. 1.5milj. asukasta, koko maassa n. 5milj... eli ihan liikaa uppoaa... kun Kepulandiassa ei ole vieläkään joka savuun moottoritietä ;D ;D ;D
on aika kummallista kun syksyn ensiliukkaiden aikaan tai lumisateen sattuessa eteläsuomen päälle nämä erinomaiset, kaikella lailla paremmat kyvyt omaavat etelän veetieemeliaulikset aikaansaavat käsittämättömän helposti usean auton ketjukolareita niillä moottoriteillään, kepulandiassa vain silloin tällöin harvakseen joku penkkaa pöllyyttää ;D
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä. Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään. No , toisiin näköjään uppoaa.
Uudellamaalla on n. 1.5milj. asukasta, koko maassa n. 5milj... eli ihan liikaa uppoaa... kun Kepulandiassa ei ole vieläkään joka savuun moottoritietä ;D ;D ;D
Eihän noita nyt asukasmäärien suhteessa voi jakaa, mikä helvetin idiootti-ajatus tässä taas on ????
Nehän pitää jakaa liikennemäärien suhteessa, sinne minne on tarvetta liikkua pitää olla myös tiet kunnossa.
Suurin kuluttaja on rekkaliikenne ja se kulkee pääteitä pitkin.
sehän on vain se runkoliikenne joka kulkee pääteitä pitkin, kyllä moni auto jatkaa matkaa sitte sieltä keskusvarastolta maakuntaan
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä. Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään. No , toisiin näköjään uppoaa.
Uudellamaalla on n. 1.5milj. asukasta, koko maassa n. 5milj... eli ihan liikaa uppoaa... kun Kepulandiassa ei ole vieläkään joka savuun moottoritietä ;D ;D ;D
on aika kummallista kun syksyn ensiliukkaiden aikaan tai lumisateen sattuessa eteläsuomen päälle nämä erinomaiset, kaikella lailla paremmat kyvyt omaavat etelän veetieemeliaulikset aikaansaavat käsittämättömän helposti usean auton ketjukolareita niillä moottoriteillään, kepulandiassa vain silloin tällöin harvakseen joku penkkaa pöllyyttää ;D
Eskimot ovat maailman parhaita autokuskeja. Napamantereella e ollut yhtään auto-onnettomuutta viime vuonna. Tähän ei vaikuta tietysti mitenkään liikenteen määrä vaan ylivertainen ajotaito ::)
-
on aika kummallista kun syksyn ensiliukkaiden aikaan tai lumisateen sattuessa eteläsuomen päälle nämä erinomaiset, kaikella lailla paremmat kyvyt omaavat etelän veetieemeliaulikset aikaansaavat käsittämättömän helposti usean auton ketjukolareita niillä moottoriteillään, kepulandiassa vain silloin tällöin harvakseen joku penkkaa pöllyyttää ;D
[/quote]
Joillekkin on, joillekkin ei. Kokeilepa yks talvi ajella täällä niillä ylivertasilla taidoillas ni saattaa silmät aukee, niin se on tehny monella pohjosen vatasella
-
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Uudenmaan+liikennerahat+kutistuvat+miljoonilla+muun+maan+hyv%C3%A4ksi/1135258336254
Kekkosslovakian aikana tuo hommeli oli törkeimmillään, tiemäärärahoja jaettaessa ei lainkaan huomioitu liikennemääriä.
Lopputuloksena hyvät tiet Kainuuseen ym. muualle tundralle, niitä pitkin asukkaat pääsivät Kepulandiasta pois, lähinnä töihin Ruåtsiin.
30 % rahoista vieläkin Uuudellemaalle,asukasmäärään suhteutettuna vieläkin liikaa.Tyypillistä HS uutisointia,puolilitotuuksia jos sitäkään.
No , toisiin näköjään uppoaa.
Katsokaapas Hesarin karttaa tarkkaan. Hämeenlinnakin on jo "Kepulandiaa"...puhumattakaan Vesilahdesta.
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
Jaa , missä ?
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
Jaa , missä ?
Liedossa.
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
Jaa , missä ?
Liedossa.
Hoh´hoijaa , Missä siellä ?
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
Jaa , missä ?
Liedossa.
Hoh´hoijaa , Missä siellä ?
Kun ajat siellä niin sellaisessa kohdassa kun joudut rattia vääntämään niin siinä on mutka ;D En minä tiedä. Ei tiedä Liedosta kuin Laukkasen pajan. Kato Googlesta, voi löytyä.
-
Oikaistiin Lempäälä-Vesilahti kk.n välikin takavuosina,poistui kuuluisa "..solan"mutka.
Jaa Korsimon mutka? Se on Salossa tai Liedossa :D
Jaa , missä ?
Liedossa.
Hoh´hoijaa , Missä siellä ?
Kun ajat siellä niin sellaisessa kohdassa kun joudut rattia vääntämään niin siinä on mutka ;D En minä tiedä. Ei tiedä Liedosta kuin Laukkasen pajan. Kato Googlesta, voi löytyä.
Jaa . Mää en tiedä Laukkasen pajanpaikkaa joten tasoissa ollaan . Ollaan Laukkasen kanssa samoilta kulmilta kotoisin .
-
mutta kun oikein aatelee niin toi ukkovarvas ei varmasti ole kirkkouskontoisänmaa -puolueen jäsen koska jo 1500- luvulta on pidetty tärkeänä että maassa on hyvät tiet joka kolkkaan ja siten armeija pääsee antamaan kyytiä ryssälle joka jo silloin oli vihulainen nro 1 , ja mitä helevettiä tosiaan hän tekisi niillä miljardeilla mitä autoilu tuottaa valtiolle? laittaisi taas pikaumtsit sakuille ja huutais lisää, vai?