Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 26.06.26 - klo:02:59

Otsikko: Kanamunien salmonella löytö
Kirjoitti: Eemeli - 26.06.26 - klo:02:59
Onkohan taas joku rehutehdas tuonut "halpaa" ulkolaista viljaa.
Otsikko: Vs: Kanamunien salmonella löytö
Kirjoitti: Töveli - 26.06.26 - klo:05:30
Eemelikin lopetti viljelyn niin pakko tuoda jostain.