Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 26.06.26 - klo:02:59
Otsikko:
Kanamunien salmonella löytö
Kirjoitti:
Eemeli
-
26.06.26 - klo:02:59
Onkohan taas joku rehutehdas tuonut "halpaa" ulkolaista viljaa.
Otsikko:
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Kirjoitti:
Töveli
-
26.06.26 - klo:05:30
Eemelikin lopetti viljelyn niin pakko tuoda jostain.